internet polityka media/marketing/reklama
Rekordowy tydzień #dziejesienazywo. Politycy oceniali w nim 100 dni rządu
Przez cały tydzień w porannej ramówce Wirtualnej Polski, w ramach programu publicystycznego #dziejesienazywo, czołowi politycy, reprezentujący wszystkie strony sceny politycznej, oceniali pierwszych sto dni rządów Prawa i Sprawiedliwości.
#dziejesienazywo: 100 dni rządu z udziałem m.in. prezydenta Andrzeja Dudy, Ryszarda Petru, Mariusza Błaszczaka, Grzegorza Schetyny, Beaty Kempy, Kornela Morawieckiego czy Władysława Kosiniaka-Kamysza zanotował jak dotąd 4,5 miliona odtworzeń.
Wirtualna Polska realizuje codzienne pasma live #dziejesienazywo od września 2015 roku. We wtorek, w ramach specjalnego tygodniowego cyklu audycji #dziejesienazywo: 100 dni rządu gościem Sławomira Cedzyńskiego i Pawła Lisickiego był prezydent Andrzej Duda. Wywiad transmitowano bezpośrednio z Pałacu Prezydenckiego. Dzień wcześniej z byłym prezydentem Bronisławem Komorowskim rozmawiał Jacek Żakowski. W kolejnych dniach Paweł Lisicki gościł w studio WP Mariusza Błaszczaka, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (PiS) oraz Kornela Morawieckiego, marszałka seniora Sejmu (Kukiz’15). Gośćmi Sławomira Sierakowskiego byli Ryszard Petru, lider .Nowoczesnej oraz Władysław Kosiniak-Kamysz, prezes PSL. Michał Kobosko prowadził program z udziałem Grzegorza Schetyny, przewodniczącego PO i Beaty Kempy, szefowej Kancelarii Premiera, a Robert Mazurek – z wicepremierem Piotrem Glińskim i byłym szefem MON Tomaszem Siemoniakiem (PO).
Audycje #dziejesienazywo i materiały wideo z ubiegłotygodniowego cyklu „100 dni rządu” prezentowane na stronach WP zanotowały, jak dotąd, blisko 4,5 miliona odtworzeń. Transmisje live #dziejesienazywo można było śledzić m.in. na stronie głównej Wirtualnej Polski i w social mediach. W czasie tygodnia „100 dni rządu” na Facebooku obejrzało je ponad 62 tysiące użytkowników. Średnia oglądalność programów live „100 dni rządu” to 276 tysięcy widzów. Hasztag #dziejesienazywo okazał się w minionym tygodniu najpopularniejszy w analizie twitterowej dla Polski.
W poniedziałek 29 lutego, program #dziejesienazywo nadawano bezpośrednio z Gdańska. Jacek Żakowski rozmawiał w nim z byłym prezydentem Lechem Wałęsą. Oglądało go na żywo blisko 380 tysięcy widzów. W niecałe 24 godziny audycję i materiały wideo z wywiadu odtworzono blisko 1,3 miliona razy. Niemal 1000 osób śledziło bezpośrednią transmisję na FB. W sumie stream live z #dziejesienazywo z udziałem Lecha Wałęsy obejrzało na Facebooku 12,5 tys. osób.
- Już dawno wkroczyliśmy w obszar zarezerwowany jeszcze niedawno dla telewizji. Jesteśmy obiektywnym medium, zauważają to najważniejsi przedstawiciele wszystkich, bez wyjątku, politycznych frakcji, dlatego chętnie przyjmują zaproszenia do naszych programów – podkreśla Krzysztof Jurowski, Dyrektor Wydawniczy w Grupie WP.
O #dziejesienazywo:
Codzienny program live #dziejesienazywo Wirtualnej Polski realizowany jest od września 2015 roku. W porannej ramówce nadawane jest pasmo publicystyczne (codziennie, godz. 9:00), w popołudniowej – lifestyle’owe (o godz. 18:00). #dziejesienazywo to pierwsza w historii cykliczna audycja live realizowana przez wydawcę internetowego. Do tej pory zrealizowano ponad 200 programów. Poranny program o 9:00 prowadzą:
Poniedziałek – Jacek Żakowski
Wtorek – Paweł Lisicki
Środa – Michał Kobosko
Czwartek – Sławomir Sierakowski
Piątek – Robert Mazurek
Pasmo popołudniowe, startujące o godz. 18:00:
Poniedziałek, sport - Michał Kołodziejczyk
Wtorek, zdrowie – Karina Kunkiewicz
Środa, konsument - Paweł Typiak
Czwartek, kultura - Patrycja Wanat, Anna Gacek
Piątek, lifestyle - Małgorzata Leitner
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie