budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
Konferencje w nowym wymiarze w BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice
Ponad 3000 m2, 9 sal wielofunkcyjnych, obszerne foyer, lobby bar, nowoczesna powierzchnia biurowa, letnia kawiarnia na dachu, garaż podziemny - tak już wiosną br. wyglądać będzie część konferencyjno-bankietowa w BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice. W maju planowane jest otwarcie nowego, przyległego do hotelu budynku, dzięki czemu obiekt zaoferuje możliwość organizacji spotkań, konferencji i bankietów nawet dla 1000 osób.
Nowa, zaprojektowana dla gości biznesowych, przestrzeń składać się będzie z 4 kondygnacji. Na parterze zlokalizowane będą wygodne foyer oraz duża sala bankietowa o łącznej powierzchni 450 m2, która będzie mogła pomieścić jednorazowo 400 osób. Na pierwszym piętrze zaprojektowano 4 nowe sale, które wyposażone będą w system ścian przesuwnych, umożliwiający dowolną aranżację przestrzeni. Trzecia kondygnacja przeznaczona będzie dla wymagających klientów biznesowych, prowadzących interesy w regionie. Udostępniony zostanie dla nich nowoczesny lobby bar, blisko 400-metrowa powierzchnia biurowa oraz garaż podziemny. Ponadto w obiekcie zainstalowany będzie zintegrowany system multimedialny, który pozwoli na intuicyjne sterowanie ekranami, projektorami, nagłośnieniem i oświetleniem w całym budynku przy użyciu jednego panelu. W salach będzie dostępne światło dzienne, na życzenie przestrzeń będzie mogła być również całkowicie zaciemniona. Wszystkie sale będą wyposażone w mikrofony bezprzewodowe, mikroporty, flipchart, dostęp do bezprzewodowego Internetu symetrycznego, rzutnik multimedialny i telewizor HD. Na dachu nowej części w letnie dni klienci będą mogli odpocząć i porozmawiać przy kawie w Sky Clubie.
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice położony jest w niedalekiej odległości od centrum Katowic z dogodnym dojazdem do głównych szlaków komunikacyjnych, lotniska Pyrzowice i okolicznych miast. Ponadto z hotelu w kilka minut dojechać można do Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Jako jedyny hotel 4-gwiazdkowy w Katowicach, BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice zapewnia wszystkim gościom bezpłatne miejsca parkingowe.
Ponadto w sąsiedztwie hotelu znajduje się Park Śląski, jeden z największych parków w Europie, w którym znajdują się takie atrakcje, jak np. ogród zoologiczny, Planetarium Śląskie, kolejka linowa „Elka”, Stadion Śląski, wesołe miasteczko, ścieżki rowerowe i spacerowe.
Hotel oferuje w sumie 168 pokoi, w tym 30 pokoi typu executive, charakteryzujących się zwiększonym metrażem oraz wydzieloną częścią dzienną i sypialnią, oraz apartament. Goście hotelowi bezpłatnie mogą korzystać z Centrum Fitness, składającego się z siłowni oraz sauny suchej i parowej. Do dyspozycji klientów jest również Restauracja Kuchnia Otwarta, która specjalizuje się w potrawach tradycyjnej kuchni polskiej i przygotowuje wszystkie dania wyłącznie z naturalnych składników. Jako jedyna restauracja w regionie stosuje zasady serwisu francuskiego, a sala restauracyjna jest otwarta na kuchnię. Poza restauracją w hotelu funkcjonuje także lobby bar.
Decyzję o rozbudowie części konferencyjno-bankietowej podjęliśmy na podstawie dużego zainteresowania ze strony klientów. Są to zarówno goście z Polski, jak i klienci zagraniczni, którzy ufają globalnej marce, jaką jest Best Western. Po zakończeniu modernizacji będziemy w stanie organizować duże bankiety, kongresy i prestiżowe spotkania a sale będą wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne. Jestem przekonana, że goście szybko docenią nową jakość, którą będziemy oferować – powiedziała Joanna Dobrzańska, Dyrektor BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice.
informacje o firmie
O Best Western Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
informacje o firmie
O Best Western Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.