wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

 Złoty Bankier w nowej odsłonie. Po raz siódmy nagrodzimy najlepsze banki

28.01.2016 | Bankier.pl

„Puls Biznesu” i Bankier.pl, media należące do Bonnier Business Polska, ogłosiły start Rankingu Złoty Bankier - największego w kraju projektu badawczego dotyczącego poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania.

W ubiegłym roku na najlepsze produkty i usługi bankowe zagłosowało 30 tys. internautów. Swoje produkty i usługi zgłosiło 27 banków, nagrodzono 7 z nich. Dotychczas, w ciągu 6 edycji, statuetka Złoty Bankier trafiła do 16 banków. Rekordzista mBank – ma ich w swojej kolekcji aż 21, drugi jest  Alior Bank z dziewięcioma statuetkami, a trzeci PKO Bank Polski z ośmioma.

Tegoroczna edycja będzie przeprowadzona w zmienionej formule, z większym naciskiem na jakość obsługi wielokanałowej i merytorykę oceny poszczególnych produktów i usług.

Nagroda w kategorii głównej - Złoty Bank - najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem  zostanie przyznana na podstawie wyników niezależnego badania przeprowadzonego przez partnerów merytorycznych rankingu TNS Polska i Obserwatorium.biz w I kw. 2016 r.

Zbadana zostanie jakość obsługi w oddziałach bankowych, internecie, mobile'u i call center. W Polskę wysłano setki „tajemniczych klientów”, którzy odwiedzą 1200 oddziałów 18 banków, oceniając kompetencje pracowników w zakresie prezentacji, doradztwa i sprzedaży rachunku osobistego. Następnie zweryfikowana zostanie  użyteczność kanałów elektronicznych oraz jakość serwisu posprzedażowego w internecie, mobile'u i call center.

Suma wszystkich ocen pozwoli wyłonić zwycięzcę rankingu: Złoty Bank w kategorii Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi.

Równolegle z badaniami jakościowymi, eksperci od cyber-bezpieczeństwa Obserwatorium.biz wraz z partnerem współpracującym, przez 30 dni będą prowadzić testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych. To pierwszy tego typu niezależny i kompleksowy audyt bezpieczeństwa IT na rynku. Instytucja charakteryzującą się najstabilniejszymi i najlepszymi zabezpieczeniami zostanie wyróżniona Złotym Bankierem w kategorii Bezpieczny bank.

Jak co roku wyłonieni zostaną zwycięzcy w kategoriach produktowych. Tym razem jednak zmieni się metodologia ich wyboru. Najlepsze produkty bankowe: konto osobiste, kartę kredytową, kredyt gotówkowy, kredyt hipoteczny wybiorą eksperci z Bankier.pl, „Pulsu Biznesu” i PRNews.pl, posłużą się merytoryczną analizą danych dotyczących ofert bankowych dostępnych na rynku. W tym gronie zostanie również wyłoniony zwycięzca w kategorii Innowacja finansowa, w której banki będą mogły zgłaszać najbardziej innowacyjne usługi i produkty dostępne w ich ofercie.

Do udziału w plebiscycie zapraszamy również internautów, którzy w drodze głosowania wskażą najlepszą reklamę produktu finansowego, najskuteczniejszy bank w social media oraz najlepszą kampanię CSR. Głosowanie rozpocznie się w marcu, dokonujący wyboru będą mieli szansę wygrać atrakcyjne nagrody.

Badanie będzie trwało kwartał, a wyniki Rankingu Złoty Bankier zostaną ogłoszone na uroczystej gali w kwietniu.

Więcej informacji o rankingu na www.zlotybankier.pl.

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie