budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Zabytkowy hotel Podklasztorze już wiosną dołączy do Best Western

W położonym w województwie łódzkim, zabytkowym hotelu Podklasztorze właśnie rozpoczął się ostatni etap prac remontowych, które przeprowadzone zostaną w obiekcie przed jego dołączeniem do sieci Best Western wiosną tego roku. Obejmuje on modernizację recepcji, restauracji, sal konferencyjnych oraz korytarzy. Wcześniej odnowiono hotelowe pokoje, których wystrój oddaje teraz historyczny charakter obiektu, a ich nazwy nawiązują do zajęć średniowiecznych mnichów.

Hotel Podklasztorze zlokalizowany jest w Sulejowie i stanowi część dawnego XII-wiecznego Opactwa Cystersów, które jest jednym z najlepiej zachowanych obiektów tego typu w Polsce. Obiekt odda do dyspozycji gości 50 pokoi, które w ostatnich miesiącach poddane zostały całkowitej modernizacji. Każdy z nich posiada odmienny wystrój, charakterystyczny dla różnych zajęć, którymi trudnili się średniowieczni mnisi. Wszystkie pokoje - m.in. Cela Skryby, Bartnika i Zielarza – wyposażone  są w telewizor, telefon, Wi-Fi, sejf, lodówkę, zestaw powitalny (czajnik, filiżanki, kawa, herbata, woda), suszarkę oraz kosmetyki.

Już wiosną tego roku przedstawimy naszym klientom zupełnie nową odsłonę hotelu Podklasztorze. Międzynarodowe standardy sieci Best Western połączymy z autentyczną, średniowieczną aranżacją wnętrz, co razem zapewni naszym klientom komfort pobytu na najwyższym poziomie. Stale pracujemy nad ulepszaniem naszej oferty, dlatego właśnie zakończyliśmy modernizację pokoi, obecnie odnawiamy naszą restaurację i recepcję, a w przyszłości planujemy m.in. unowocześnienie basenu i strefy SPA – powiedziała Julia Groblewska, Dyrektor Hotelu Podklasztorze.

W odnowionych wnętrzach hotelowej restauracji goście będą mogli skosztować piwa warzonego według średniowiecznej receptury, konfitur, wypiekanego na miejscu chleba czy też wędlin z hotelowej wędzarni.

Best Western Plus Hotel Podklasztorze to już drugi projekt, który realizujemy wspólnie ze spółką PTH Trybunalskie. Sukces obiektu BEST WESTERN Hotel Trybunalski był jednym z czynników, który silnie wpłynął na nasze zainteresowanie tym wyjątkowym obiektem, położonym w Dolinie Rzeki Pilicy. Niezmiernie cieszę się, że już na przełomie pierwszego i drugiego kwartału br. goście będą mogli przekroczyć progi obiektu, gdzie historia łączy się z funkcjonalnością wnętrz – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

informacje o firmie

O Best Western Hotels & Resorts:

Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie  ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

 

 

informacje o firmie

O Best Western Hotels & Resorts:

Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie  ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.