internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Grupa Bankier.pl i Puls Biznesu - awans po połączeniu

03.12.2015 | Bankier.pl

2,6 mln użytkowników i ponad 47 mln odsłon – to wyniki Grupy Bankier.pl i Pulsu Biznesu w październikowym  badaniu  Gemius Megapanel, w  kategorii Biznes, Finanse, Prawo. Serwisy Bonnier Business Polska,  po raz pierwszy sklasyfikowane razem  - zajmują  w zestawieniu 4 miejsce.

W najnowszym badaniu Megapanel PBI/Gemius portale zajęły drugie miejsce pod względem najwyższej liczby odsłon na użytkownika w kategorii Biznes, Finanse, Prawo. Ponadto Grupa Bankier.pl i Puls Biznesu to najbardziej angażujące serwisy internetowe wśród polskich mediów biznesowych – użytkownik spędza tam średnio ponad 25 minut.

wykresczas1.PNG

Biorąc pod uwagę średnią liczbę odsłon na użytkownika portale Bonnier Business Polska są obecnie liderem w kategorii Biznes, Finanse, Prawo. Średnia odsłon na użytkownika wynosi 15,4.
odslonywykres.PNG

– W październikowym zestawieniu jesteśmy nie tylko najbardziej angażującą grupą mediów biznesowych, ale również liderem w średniej ilości odsłon na użytkownika. Staramy się, by wraz z rosnącym zasięgiem zachować wysoką jakość oferowanych treści i ekspercki poziom analiz. Pokazaliśmy, że Bonnier kupuje serwisy i potrafi je w przyjazny sposób integrować, koncentrując się na przychodach, a nie cięciu kosztów – mówi Przemek Barankiewicz, Chief Digital Officer Bonnier Business Polska - Cieszymy się, że nie tylko jesteśmy wartościowym źródłem informacji dla czytelników, ale również dla mediów. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów za ostatnie 12 miesięcy Bankier.pl jest najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym, a Puls Biznesu jest w ścisłej czołówce wśród dzienników – dodaje Barankiewicz.


wykresinternet.PNGPo październikowym połączeniu sił, Grupa Bankier.pl i Puls Biznesu awansowała do TOP 20 największych wydawców audytowanych w Polsce. W jej skład obecnie wchodzą serwisy Grupy Bankier.pl – m.in. bankier.pl, prnews.pl, mambiznes.pl, twoja-firma.pl, pit.pl, vat.pl oraz pb.pl i zakupiony we wrześniu przez Bonnier Business Polska serwis arslege.pl.

Badanie Megapanel PBI/Gemius prowadzone jest od 2005 r. Celem badania jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki internauci korzystają z sieci. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników. Badaniem objętych jest obecnie wiele tysięcy witryn, zarówno polskich jak i zagranicznych.

 

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie