nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse

Bezcenne nagrody w Zimowej Loterii MasterCard promującej płatności zbliżeniowe i w Internecie

03.12.2015 | MasterCard

Warszawa, 3 grudnia 2015 r. – Do końca lutego 2016 r. potrwa Zimowa Loteria  dla użytkowników płatności zbliżeniowych MasterCard®. Każda transakcja zbliżeniowa – kartą płatniczą lub telefonem, która zostanie zarejestrowana na stronie loterii, weźmie udział w losowaniu wyjątkowych nagród: zagranicznych podróży do najciekawszych gastronomicznie zakątków świata i udziału w warsztatach kulinarnych. Premiowane będą również płatności dokonane wirtualnymi portfelami MasterPass w internecie.

W każdym tygodniu promocji, wśród użytkowników, którzy zarejestrują swoje transakcje na stronie loterii (www.mastercard.pl), rozlosowanych zostanie 40 warsztatów kulinarnych, a na koniec każdego miesiąca loterii do jednego z jej uczestników trafi nagroda główna – zagraniczna podróż i kolacja dla dwóch osób z jednym z najpiękniejszych widoków na świecie. Cel wyjazdu do ostatniej chwili pozostanie „Bezcenną Niespodzianką” i zostanie ujawniony po zakończeniu losowania. Łącznie dla  uczestników akcji MasterCard przygotował trzy zagraniczne wyjazdy dla dwóch osób i 520 dwuosobowych zaproszeń na warsztaty kulinarne.

Organizowana przez MasterCard promocja ma na celu dalszą popularyzację płatności zbliżeniowych zarówno kartami płatniczymi, jak i telefonami wykorzystującymi technologię NFC , a także promocję  wirtualnych portfeli MasterPass, umożliwiającymi wygodne płatności w internecie. Obecnie, według danych NBP, już ponad 80% spośród 34,4 mln kart płatniczych w Polsce to karty zbliżeniowe, którymi użytkownicy mogą płacić w ponad 80% terminali płatniczych w całym kraju. Również płatności kartowe w internecie stają się w Polsce coraz popularniejsze. W drugim kwartale br. niemal dwukrotnie wzrosła zarówno ich liczba, jak i wartość. Polacy opłacili w tym okresie ponad 6,6 mln transakcji o łącznej wartości 1,1 mld zł.

Polacy chętnie korzystają  z  innowacyjnych sposobów płatności, ponieważ pozwalają im one zaoszczędzić czas. Doceniamy to szczególnie w sezonie przedświątecznych zakupów, gdy liczy się każda minuta. Nasza loteria zachęca do płacenia zbliżeniowo – telefonem lub kartą – dając w zamian szansę przeżycia bezcennych chwil w najpięknięszych zakątkach świata” – komentuje Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe.

Do udziału w loterii użytkowników MasterCard będzie zachęcać kampania reklamowa w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych: ogólnopolskich i tematycznych. Kampanię telewizyjną uzupełnią działania w dużych serwisach internetowych (m.in. onet.pl, gazeta.pl, interia.pl), a także w mediach społecznościowych oraz kinach sieci Cinema City. Za oraganizację loterii odpowiada firma Kropka Bordo, za kreację kampanii reklamowej odpowiada polskie biuro agencji McCann Worldgroup, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

Spot telewizyjny w ramach kampanii jest dostępny pod adresem http://youtu.be/Z9M25b5LFmw

 

informacje o firmie

O MasterCard:

MasterCard (NYSE:MA) jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard sprawiają, że czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy czy zarządzaniem finansami są łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Śledź nas na Twitterze @MasterCardPL, przyłącz się do dyskusji na Beyond The Transaction Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowsze informacje z Centrum Prasowego MasterCard.

informacje o firmie

O MasterCard:

MasterCard (NYSE:MA) jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard sprawiają, że czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy czy zarządzaniem finansami są łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Śledź nas na Twitterze @MasterCardPL, przyłącz się do dyskusji na Beyond The Transaction Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowsze informacje z Centrum Prasowego MasterCard.