internet technologie media/marketing/reklama

O2 najmocniejszą marką w segmencie usługi i działalność deweloperska według rankingu Rzeczpospolitej

W opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita rankingu mocy marek, O2 zostało uznane za najmocniejszą markę w kategorii usługi i działalność deweloperska.

O2, należące do Grupy Wirtualna Polska, zostało docenione za świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu oraz prestiż marki. W komentarzu do rankingu podkreślono, że o2 to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek internetowych w Polsce. Uznanie zyskał fakt, że zaledwie 2 miesiące po starcie kampanii „O2. Serce internetu”, witryna znalazła się na pozycji lidera w swojej kategorii.

Według autorów rankingu, do sukcesu O2 przyczynił się nowoczesny układ treści oraz nowe funkcjonalności. O2 to innowacyjny produkt łączący w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social mediów.

„Ranking   najmocniejszych   polskich marek   2015”   został sporządzony   na   podstawie   badań konsumentów, które na zlecenie dziennika „Rzeczpospolita” przeprowadziła firma MillwardBrown. W tym roku badanie przeprowadzono już po raz dwunasty poddając dokładnej ocenie 330 znaków towarowych.

 
 
 
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 
 
 
 
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie