internet technologie media/marketing/reklama
O2 najmocniejszą marką w segmencie usługi i działalność deweloperska według rankingu Rzeczpospolitej
W opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita rankingu mocy marek, O2 zostało uznane za najmocniejszą markę w kategorii usługi i działalność deweloperska.
O2, należące do Grupy Wirtualna Polska, zostało docenione za świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu oraz prestiż marki. W komentarzu do rankingu podkreślono, że o2 to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek internetowych w Polsce. Uznanie zyskał fakt, że zaledwie 2 miesiące po starcie kampanii „O2. Serce internetu”, witryna znalazła się na pozycji lidera w swojej kategorii.
Według autorów rankingu, do sukcesu O2 przyczynił się nowoczesny układ treści oraz nowe funkcjonalności. O2 to innowacyjny produkt łączący w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social mediów.
„Ranking najmocniejszych polskich marek 2015” został sporządzony na podstawie badań konsumentów, które na zlecenie dziennika „Rzeczpospolita” przeprowadziła firma MillwardBrown. W tym roku badanie przeprowadzono już po raz dwunasty poddając dokładnej ocenie 330 znaków towarowych.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie