wydarzenia handel budownictwo/nieruchomości
Polska sesja panelowa na targach MAPIC w całości poświęcona sektorowi powierzchni handlowych
Przebudowa | repozycjonowanie | wzrost znaczenia ulic handlowych | więcej marek luksusowych
W trakcie dyskusji panelowej „Polish Your Retail”, która odbyła się w ramach MAPIC 2015 największych targów sektora nieruchomości komercyjnych na świecie, padło wiele ciekawych opinii dotyczących aktualnej sytuacji i przewidywanych zmian w sektorze powierzchni handlowych. Przedstawiciele wiodących firm z branży, w tym: BNP Paribas Real Estate Poland i Echo Investment wskazali dywersyfikację formatów handlowych jako kluczowe wyzwanie w obliczu którego stanie rynek.
„Przed nami powrót do trudnych czasów - czasów silnej konkurencji i ważnych decyzji, u podłoża których leży zrozumienie mechanizmów kolejnego etapu ewolucji sektora, jakim jest zróżnicowanie formatów handlowych. Kto nie rozumie konieczności przebudowy i repozycjonowania centrów handlowych, kto nie zauważy wzrostu znaczenia ulic handlowych i konieczności wprowadzania nowych marek, ten zostanie poddany weryfikacji zmieniającego się rynku. ” - powiedział Fabrice Paumelle, Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych, BNP Paribas Real Estate Poland.
-------
Partner merytoryczny sesji panelowej „Polish Your Retail”: Polska Rada Centrów Handlowych
Moderator: Ewa Andrzejwska, Redaktor Naczelna Eurobuild CEE
Uczestnicy dyskusji panelowej:
Partick Delcol BNP Paribas Real Estate Poland
Fabrice Paumelle BNP Paribas Real Estate Poland
Marcin Materny i Marek Gładki (Echo Investment)
Olivier Gerard Coester (Mayland Real Estate)
Krzysztof Bocianowski (LPP)
Maciej Zajdel (Kulczyk Silverstein Properties)
Radosław Knap (PRCH)