wydarzenia handel budownictwo/nieruchomości

Polska sesja panelowa na targach MAPIC w całości poświęcona sektorowi powierzchni handlowych

Przebudowa | repozycjonowanie | wzrost znaczenia ulic handlowych | więcej marek luksusowych

W trakcie dyskusji panelowej „Polish Your Retail”, która odbyła się w ramach MAPIC 2015 największych targów sektora nieruchomości komercyjnych na świecie, padło wiele ciekawych opinii dotyczących aktualnej sytuacji i przewidywanych zmian w sektorze powierzchni handlowych. Przedstawiciele wiodących firm z branży, w tym: BNP Paribas Real Estate Poland i  Echo Investment wskazali dywersyfikację formatów handlowych jako kluczowe wyzwanie w obliczu którego stanie rynek.

Przed nami powrót do trudnych czasów - czasów silnej konkurencji i ważnych decyzji, u podłoża których leży zrozumienie mechanizmów kolejnego etapu ewolucji sektora, jakim jest zróżnicowanie formatów handlowych. Kto nie rozumie konieczności przebudowy i repozycjonowania centrów handlowych, kto nie zauważy wzrostu znaczenia ulic handlowych i konieczności wprowadzania nowych marek, ten zostanie poddany weryfikacji zmieniającego się rynku. ”  - powiedział Fabrice Paumelle, Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych, BNP Paribas Real Estate Poland.

-------

Partner merytoryczny sesji panelowej „Polish Your Retail”: Polska Rada Centrów Handlowych

Moderator: Ewa Andrzejwska, Redaktor Naczelna Eurobuild CEE

Uczestnicy dyskusji panelowej:

Partick Delcol BNP Paribas Real Estate Poland

Fabrice Paumelle BNP Paribas Real Estate Poland

Marcin Materny i Marek Gładki (Echo Investment)

Olivier Gerard Coester (Mayland Real Estate)

Krzysztof Bocianowski (LPP)

Maciej Zajdel (Kulczyk Silverstein Properties)

Radosław Knap (PRCH)

informacje o firmie
informacje o firmie