nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne
W imię polskiej gościnności
Celebrowanie ważnych okazji wymaga nie tylko doborowego towarzystwa, ale również wyjątkowego trunku. Właśnie dlatego, marka Pan Tadeusz wprowadziła na rynek nowe butelki z personalizowanymi etykietami, które mogą być niecodziennym pomysłem na prezent lub zaskakującą niespodzianką dla gości.
Tradycja polskiej gościnności sięga czasów sarmackich, kiedy to przyjmowanie podróżnych w domu było nie tylko oznaką grzeczności i dobrych manier, ale także sprawą honoru. Odwiedzinom towarzyszył suto zastawiony stół i degustacja najbardziej wyszukanych trunków. Wielogodzinne biesiady stawały się okazją do omówienia aktualnych wydarzeń społeczno-politycznych oraz celebrowania ważnych okazji. A tych, jak się okazuje, w naszym kraju zawsze było wiele.
Święta i okazje
Od lat, jednym z najważniejszych powodów, dla których chętnie spotykamy się w gronie rodziny i przyjaciół, są imieniny. Zwyczaj ich celebrowania znany jest już z czasów średniowiecza. Głównie w krajach katolickich i prawosławnych m.in. w niektórych landach Niemiec, Bułgarii, Grecji, Szwecji, Czechach, na Węgrzech czy na Łotwie obchodzono dzień patrona. Mimo iż geneza obchodzenia imienin wywodzi
się z tradycji chrześcijańskiej, w Polsce jest tradycją świecką. Co więcej, imieniny zapoczątkowały inne, pochodzące od imion święta. Najpopularniejszymi, które na stałe zagościły w naszych kalendarzach są: Andrzejki, Mikołajki i Sylwester.
Dedykowany toast
Świętowanie ważnych okazji wymaga wyjątkowego trunku, który pozwala wznieść toast nie tylko za gości, ale również za gospodarza. Aby uczynić biesiadowanie jeszcze bardziej wyjątkowym, marka Pan Tadeusz wprowadziła butelki z personalizowanymi etykietami, które doskonale sprawdzą się zarówno jako niespodzianka dla gości, jak i prezent na ważne okazje. Na stronie www.pantadeuszwodka.pl można zamówić etykietę z dowolnym imieniem bądź innym maksymalnie dziewięcioznakowym napisem, poprzedzonym zwrotem Pan lub Pani. W sklepach z kolei, dostępne są butelki o pojemności 0,5l z nowymi etykietami, wśród których znajdziemy aż 37 wariantów z popularnymi imionami męskimi oraz etykiety, które z przymrużeniem oka nawiązują do cech obdarowywanej osoby Pan Gospodarz, Pan Kierownik i Pan Ładny. Natomiast butelki o pojemności 0,7l dostępne są w 17. wariantach imiennych oraz 3. dodatkowych: Pan Gospodarz, Pan Kierownik i Pan Ładny.
Nowe butelki z personalizowanymi etykietami dostępne są w tradycyjnej sprzedaży oraz za pośrednictwem strony internetowej www.pantadeuszwodka.pl, na której można zamówić dowolny wariant imienny lub inny napis do 9. znaków.
informacje o firmie
O marce Pan Tadeusz
Pan Tadeusz to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek spośród wódek premium. Wprowadzona na rynek równolegle z premierą filmu „Pan Tadeusz” Andrzeja Wajdy, szybko zyskała rzesze zwolenników nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Pan Tadeusz to wódka, która w mistrzowski sposób łączy w sobie staropolskie receptury z nowoczesnymi metodami destylacji. Jest arcydziełem polskiej sztuki gorzelnictwa, o szlachetnym i łagodnym smaku, spełniającym wymogi definicji Polskiej Wódki. Smakuje jak żadna inna.
W sklepach dostępne są również dwa warianty smakowe – Pan Tadeusz Przepalany i Pan Tadeusz Aronia.
Więcej informacji na: www.pantadeuszwodka.pl
i www.facebook.com/pantadeuszwodka
informacje o firmie
O marce Pan Tadeusz
Pan Tadeusz to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek spośród wódek premium. Wprowadzona na rynek równolegle z premierą filmu „Pan Tadeusz” Andrzeja Wajdy, szybko zyskała rzesze zwolenników nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Pan Tadeusz to wódka, która w mistrzowski sposób łączy w sobie staropolskie receptury z nowoczesnymi metodami destylacji. Jest arcydziełem polskiej sztuki gorzelnictwa, o szlachetnym i łagodnym smaku, spełniającym wymogi definicji Polskiej Wódki. Smakuje jak żadna inna.
W sklepach dostępne są również dwa warianty smakowe – Pan Tadeusz Przepalany i Pan Tadeusz Aronia.
Więcej informacji na: www.pantadeuszwodka.pl
i www.facebook.com/pantadeuszwodka