wydarzenia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Joanna Pruszyńska-Witkowska Człowiekiem Roku magazynu Brief
Prezes Headlines Porter Novelli i inicjatorka projektu „Znane Ekspertki” Joanna Pruszyńska-Witkowska otrzymała prestiżowe wyróżnienie magazynu Brief Człowieka Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Tytuł Człowieka Roku magazynu Brief jest przyznawany osobom, które wyróżniają się swoją pracą na polu zawodowym i gospodrczym.
Wyróżnienia zostały wręczone podczas gali z okazji 16. urodzin magazynu Brief. Redakcja miesięcznika od kilku lat honoruje osoby, które swoją działalnością przyczyniają się do rozwoju regionu i kraju. Joanna Pruszyńska-Witkowska otrzymała tytuł Człowieka Rozwoju Przedsiebiorczości Kobiet w Polsce m.in. za swoją działalność w ramach projektu „Znane Ekspertki”.
- Kampania społeczna „Znane Ekspertki” ma na celu promocję ekspertek w mediach i życiu gospodarczym. Celem projektu jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych, zwłaszcza o tematyce ekonomicznej oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, relacjonowanych przez polskie i zagraniczne media. Bardzo cieszę się, że nasze działania zostały dostrzeżone i docenione przez redakcję magazynu Brief. To dowód na to, że takie inicjatywy są potrzebne i pożądane. Tytuł Człowieka Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce to motywacja do dalszej wytężonej pracy i rozwoju „Znanych Ekspertek” - powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, inicjatorka projektu „Znane Ekspertki” i prezes Headlines Porter Novelli.
Oprócz Joanny Pruszyńskiej-Witkowskiej na gali Brief wyróżnienia otrzymali: Solange Olszewska (Człowiek Roku Briefu 2015), Robert Biedroń (Człowiek Roku Brief for Poland 2015), Tomasz Pruszczyński (Człowiek Roku czytelników Briefu), Bartosz Dobrzyński (Człowiek Marketingu i Sprzedży), Michał Brański, Krzysztof Sierota i Jacek Świderski (Człowiek Mediów), Tomasz Bagiński (Człowiek Reklamy), Grzegorz Szczepański (Człowiek Public Relations), Wadim Tyszkiewicz (Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland), Pascal Brodnicki i Karol Okrasa (Gwiazda Reklamy), Idea Bank (Projekt Komunikacji Marketingowej).
informacje o firmie
ZNANE EKSPERTKI
www.znaneekspertki.pl
Znane Ekspertki to ogólnopolski projekt, którego głównym celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych, zwłaszcza o tematyce ekonomicznej oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, relacjonowanych przez polskie media. Beneficjentkami tych działań są nie tylko ekspertki m.in. z różnych instytucji naukowych, firm doradczych, administracji publicznej, a także kobiety zasiadające w zarządach i radach nadzorczych spółek, zwłaszcza w kluczowych dla Polski obszarach, takich jak energetyka, finanse, czy nowe technologie. Jesteśmy przekonani, że zwiększenie widoczności kobiet w publicznej debacie podniesie jej jakość merytoryczną, kulturę, a ponadto jest zachętą dla młodych osób w dążeniu do rozwoju i awansu zawodowego.
informacje o firmie
ZNANE EKSPERTKI
www.znaneekspertki.pl
Znane Ekspertki to ogólnopolski projekt, którego głównym celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych, zwłaszcza o tematyce ekonomicznej oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, relacjonowanych przez polskie media. Beneficjentkami tych działań są nie tylko ekspertki m.in. z różnych instytucji naukowych, firm doradczych, administracji publicznej, a także kobiety zasiadające w zarządach i radach nadzorczych spółek, zwłaszcza w kluczowych dla Polski obszarach, takich jak energetyka, finanse, czy nowe technologie. Jesteśmy przekonani, że zwiększenie widoczności kobiet w publicznej debacie podniesie jej jakość merytoryczną, kulturę, a ponadto jest zachętą dla młodych osób w dążeniu do rozwoju i awansu zawodowego.