praca ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia
„Firma albo etat” tym razem na SGH
Kolejny raz przedstawiciele Nestlé i Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, tym razem w towarzystwie prezesa agencji social relations Konceptika, odpowiadać będą na pytania studentów oraz zaprezentują jak wygląda praca w korporacji, jak się tam dostać, a także na czym polega własna działalność gospodarcza i jak pozyskać fundusze na jej rozpoczęcie. Zapraszamy we wtorek, 27 października, o godz. 17:30 na SGH.
Jakie kompetencje pracodawcy uważają za najważniejsze? Co należy zawrzeć w CV, aby przekonać rekruterów? Jak zaplanować swoją karierę zawodową? Gdzie szukać pomysłów na biznes i skąd pozyskać pieniądze na własną firmę? To tylko niektóre z zagadnień, które grono ekspertów poruszy już 27 października (wtorek) o godzinie 17:30 na SGH.
Spotkanie odbędzie się dzięki współpracy Nestlé z Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości w ramach inicjatywy Nestlé Needs YOUth. Nestlé traktuje wsparcie ludzi młodych we wchodzeniu na rynek pracy jako swój obowiązek i priorytet. Od 16 lat organizuje płatne 3-miesięczne praktyki letnie, staże i warsztaty dla studentów i absolwentów, a w ciągu ostatnich dwóch lat w całej Polsce w Nestlé zatrudniono prawie 1000 osób do 30. roku życia. O rekrutacji do międzynarodowej korporacji opowie Katarzyna Grzegory – Starszy Specjalista ds. rekrutacji w Nestlé Polska S.A., od ponad 8 lat rekrutująca nowych pracowników, aktualnie zajmująca się rekrutacją na wszystkie stanowiska, w tym pozycje kluczowe w Nestlé Polska S.A. i wspierająca kadrę kierowniczą w podejmowaniu trafnych decyzji managerskich. Katarzyna prowadzi także szkolenia i warsztaty rekrutacyjne dla młodych managerów, dzieląc się z nimi najlepszymi praktykami rekrutacyjnymi.
O zaletach pracy w korporacji i szansach, jakie właśnie ta ścieżka kariery otwiera przed młodymi ludźmi, opowie Justyna Fijałkowska – Junior Product Manager w Nestlé. Justyna zajmuje się marketingiem znanej marki wafli – Princessa, a także Nesquik, Maxer i piankami JOJO Marshmallow.
Kolejny uczestnik spotkania na SGH, Mateusz Miernikowski, CEO agencji social relations Konceptika, to strateg i psycholog. Pracuje z takimi markami jak Cenega, Electronic Arts, PlayStation, North Fish, Grupa Żywiec. Podczas konferencji „Firma albo etat” opowie "Kiedy własny biznes daje radość, a kiedy nie?"
Michał Misztal jeszcze w trakcie studiów rozpoczął przygodę z biznesem akademickim, pełniąc funkcję dyrektora Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy SGGW oraz przy Uczelni Łazarskiego. Obecnie na co dzień zajmuje się wsparciem startupów oraz prowadzeniem szkoleń i coachingiem. W ciągu 8 lat pracy nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce opiekował się ponad 500 startupami z różnych branż. Pod jego opieką znajdują się wszystkie inkubatory w województwie mazowieckim, niemal 600 startupów oraz kadra regionu.
– Spotkanie „Firma albo etat” to propozycja dla wszystkich studentów i absolwentów, którzy szukają swojego miejsca na rynku pracy i zastanawiają się, gdzie chcieliby pracować, jak napisać CV, jak przekonać rekruterów lub po prostu chcieliby dowiedzieć się, jak znaleźć dobrą pracę. – przekonuje Katarzyna Grzegory, Starszy Specjalista ds. rekrutacji, Nestlé Polska S.A.
– Zapraszamy także osoby rozważające założenie własnej firmy, szukające pomysłu, inspiracji oraz doświadczenia. Wszystkich, którzy jeszcze nie wiedzą jak pokierować swoim życiem zawodowym, zapraszamy na wyjątkowe spotkanie dwóch światów – startupów i dużych firm – dodaje Michał Misztal z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
Udział w spotkaniu “Firma albo etat” jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się na http://firmaetataip.evenea.pl/
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 10 lokalizacjach. W 2014 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 10 lokalizacjach. W 2014 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.