styl życia media/marketing/reklama

"Skarb" i "Twój Styl" najchętniej czytanymi miesięcznikami

Miesięcznik "Skarb", czasopismo Rossmanna, depcze po piętach "Twojemu Stylowi". "Skarb" jest jedynym miesięcznikiem, który poprawił swoje wyniki czytelnictwa w 2015 r. Tym samym prawie zrównał się z "Twoim Stylem". Traciły też inne miesięczniki lifestyle’owe i specjalistyczne.

Według ostatnich Polskich Badań Czytelnictwa od marca do sierpnia 2015 r. rossmannowski miesięcznik "Skarb" czytało 8,22 proc. badanych. To wzrost o 1,79 punktu procentowego w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

"Twój Styl" ciągle jest liderem (8,89 proc.), ale zanotował słabszy - o 2,19 pkt. procentowego wynik niż w 2014 r.

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

Rossmann SDP Sp. z o.o.
Dział PR

Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl

tel: +48 42 61 39 113

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

Rossmann SDP Sp. z o.o.
Dział PR

Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl

tel: +48 42 61 39 113

informacje o firmie