wydarzenia turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Kolejne zwycięstwo marki Best Western Plus

Marka Best Western Plus drugi rok z rzędu zwyciężyła w rankingu Business Travel News w kategorii hoteli biznesowych

Warszawa, 20 października 2015 – Best Western Plus® po raz kolejny została wybrana najlepszą marką wśród hoteli o podwyższonym standardzie, co umocniło jej wiodącą pozycję w segmencie hoteli biznesowych. Czytelnicy magazynu Business Travel News ponownie uplasowali ją wyżej od takich sieci, jak Hampton, Holiday Inn Express, Holiday Inn oraz Fairfield. Ponadto marka Best Western® znalazła się w tym rankingu na podium w kategorii obiektów biznesowych o średnim standardzie.

Podstawą rankingu są opinie klientów korporacyjnych na temat poszczególnych marek hotelowych. Liczba czytelników BTN obejmuje ponad 44 tys. menedżerów, odpowiedzialnych za wydatki firm na podróże służbowe o wartości 264 miliardów dolarów amerykańskich.

Marka Best Western Plus® po raz kolejny zwyciężyła w następujących kategoriach: program zniżkowy dla firm, jakość obsługi zespołu sprzedażowego, atrakcyjne ceny, uprzejmość personelu, architektura budynków, przystosowanie pokoi do pracy, jakość danych i obsługa grup zorganizowanych. Natomiast marka Best Western® otrzymała najwyższe uznanie za jakość obsługi zespołu sprzedażowego, program zniżkowy dla firm, jakość danych, obsługę grup zorganizowanych, a także zaplecze konferencyjne.

Ponowne zdobycie tej nagrody świadczy o stale rosnącym zaangażowaniu hotelarzy operujących pod naszymi markami, jak i inwestycjach Best Western Hotels & Resorts w rozwój międzynarodowego zespołu sprzedażowego - powiedziała Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western. Cieszymy się, że działania skupione na dążeniu do spełniania potrzeb klientów podróżujących służbowo zostały docenione, co znalazło odzwierciedlenie w tym rankingu. Działamy w niezwykle wysoko konkurencyjnej branży i tym bardziej jesteśmy dumni z tego wyróżnienia – dodała Dowling.

U progu swoich siedemdziesiątych urodzin Best Western Hotels & Resorts kontynuuje globalny rozwój. W ciągu ostatnich pięciu lat portfolio sieci wzbogaciło się o sześć marek: Best Western®, Best Western Plus® i Best Western Premier®, BW Plus Executive Residency®, BW Premier Collection® oraz Vīb®. Firma stale dostosowuje swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów biznesowych, oferując im darmowe Wi-Fi, bezpłatne śniadanie, nowocześnie wyposażone pokoje i zaplecze sportowe, a także wysokiej jakości infrastrukturę konferencyjną. Ponadto niesłabnącą popularnością cieszy się program lojalnościowy Best Western Rewards®, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na całym świecie.

W celu ulepszenia całościowego doświadczenia klientów związanego z korzystaniem z usług Best Western, firma wprowadziła ostatnio nową aplikację mobilną. Została ona zaprojektowana z myślą o potrzebach współczesnych podróżujących – umożliwia ona m.in. przeglądanie na mapie atrakcji dostępnych w pobliżu konkretnych hoteli. Ponadto zapewnia usprawnioną integrację z programem lojalnościowym Best Western Rewards®, co ma na celu zachęcenie jeszcze większej liczby klientów do zbierania i wymieniania punktów w ponad 4100 hoteli Best Western na całym świecie.

Nagranie ukazujące pozycję sieci w globalnej branży hotelowej można obejrzeć na stronie https://www.youtube.com/watch?v=G8eJEghYFuY&feature=youtu.be

informacje o firmie

O Best Western Hotels & Resorts:

Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie  ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

 

 

informacje o firmie

O Best Western Hotels & Resorts:

Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie  ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.