Kwartalne wyniki finansowe Nestlé S.A. – III kwartał 2015
Trzeci kwartał 2015 roku Nestlé S.A. zamyka z 4,2% wzrostu organicznego oraz 2% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego.
- Sprzedaż na poziomie 64,9 mld CHF
- 4.2% wzrostu organicznego, 2% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego.
- Wzrost organiczny na rynkach rozwiniętych 2,2%, 6,8% na rynkach wschodzących
- Perspektywa całoroczna: wzrost organiczny na poziomie ok. 4,5 % ze wzrostem marży i zysków bazowych na akcję według stałych kursów walut i efektywności kapitałowej
Szczegóły w informacji prasowej w języku angielskim: http://www.nestle.com/media/mediaeventscalendar/allevents/nine-month-sales-2015
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 9 lokalizacjach. W 2013 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła 3,4 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 9 lokalizacjach. W 2013 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła 3,4 mld zł.