media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Best Western z nową nazwą i logo
Firma odświeża markę, aby ukazać sukces osiągnięty w ostatniej dekadzie
Warszawa, 30 września 2015 r. – Rozpoznawalne na całym świecie logo Best Western od lat towarzyszy marce w światowej ekspansji i ciągłym dążeniu do poprawy jakości. Podczas tegorocznego globalnego spotkania członków zarządu Best Western, firma zapowiedziała wprowadzenie m.in. nowej nazwy - Best Western Hotels&Resorts - a także odmienionych znaków firmowych. Zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach.
Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy. Wchodzimy w przyszłość z nowo zdefiniowaną tożsamością marki, która jasno pokazuje ofertę, a także umacnia nasz przekaz dzięki nowoczesnej i energetycznej identyfikacji wizualnej – powiedział David Kong, President and Chief Executive Officer w Best Western Hotels & Resorts. Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western – dodał Kong.
Sieć Best Western ewoluowała znacząco w ciągu minionych dziesięciu lat. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie podróżującym i inwestorom wprowadzonych zmian. Wśród nich można wymienić:
- ustanowienie stabilnego i rozwijającego się zespołu zarządzającego, prowadzonego przez Davida Konga, jednego z najbardziej doświadczonych dyrektorów generalnych w branży podróżniczej,
- podział portfolio firmy na trzy marki (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) w 2011 roku w celu lepszego dostosowania oferty do oczekiwań gości,
- wypracowanie pozycji lidera w branży pod względem wysokości wskaźnika RevPAR (dochód na jeden dostępny pokój) i zdobycie rekordowej liczby nagród branżowych.
Firma zmieni wkrótce nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki - „BW” - które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni digitalowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków.
Prace nad stworzeniem nowego logo zaczęły się dwa lata temu. Były zapoczątkowane przeprowadzeniem badań wśród podróżujących, partnerów i hotelarzy. W procesie rebrandingu Best Western skupia się na unowocześnieniu identyfikacji wizualnej firmy, a także na uwypuklaniu każdej ze swoich sześciu marek hotelowych. Nowe znaki firmowe będą bardziej funkcjonalne i bardziej zrozumiałe dla konsumentów.
Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z naszych marek hotelowych hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi – powiedziała Suzi Yoder, Senior Vice President of International Operations for Best Western Hotels & Resorts. Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy – dodała Suzi Yoder.
Best Western wprowadza również innowacje w działaniach marketingowych prowadzonych w sieci. Strona internetowa Best Western została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015). Obecnie firma stopniowo pracuje nad nowym projektem dotyczącym platformy internetowej, włączając standardową i mobilną stronę bestwestern.com, a także aplikacje. Tydzień temu sieć wprowadziła nowy mobilny system rezerwacyjny, a także aplikacje na smartfony i tablety. Celem tych działań jest dostarczenie klientom przejrzystego i uporządkowanego interfejsu użytkownika. Wczesną wiosną 2016 roku Best Western uruchomi zupełnie nową odsłonę strony bestwestern.com.
Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.
informacje o firmie
O Best Western Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
informacje o firmie
O Best Western Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.