towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Havas Worldwide Warsaw autorem nowej kampanii marki BoboVita

17.09.2015 | Havas Warsaw
Rozpoczęła się kampania firmy Nutricia Polska promująca markę BoboVita. Autorem spotu reklamowego jest agencja Havas Worldwide Warsaw.


Najnowsza kampania pod hasłem „Przejrzyj nas na wylot” promuje dania w słoiczkach, podkreślając najwyższą jakość surowców, z jakich są wytwarzane produkty BoboVita.

BoboVita – należąca do firmy Nutricia, lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci w Polsce – jest jedną z kluczowych marek z kompleksową ofertą produktów żywnościowych odpowiednich dla niemowląt i małych dzieci na każdym etapie ich rozwoju. Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz internet.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
informacje o firmie
informacje o firmie