wydarzenia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Ostatnia szansa na zgłoszenie się do Golden Drum

07.09.2015 | MSLGROUP

12 września mija termin zgłoszeń do Golden Drum, jednego z najbardziej prestiżowych festiwali kreatywnej reklamy na świecie. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą rejestrować swoje zgłoszenia w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.

Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum to jedna z największych imprez branży reklamowej w Europie. Hasłem tegorocznej edycji konkursu, który odbędzie się w dniach 13 – 16 października w Portorož w Słowenii jest: "Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura". Do udziału w Golden Drum zaproszone są najlepsze agencje kreatywne, reklamowe, digitalowe, PR, domy mediowe oraz reklamodawcy z 37 krajów Europy Centralnej, Wschodniej i Południowej oraz części Bliskiego Wschodu. Swoje prace mogą zgłaszać do 12 września br. na stronie www.goldendrum.com.

Tegoroczne Jury jest podzielone na dwa zespoły. Pierwszym z nich, który będzie oceniać kampanie Single Channel pokieruje  Chavo D'Emilio, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach oraz Prezes i Dyrektor Kreatywny McCann Buenos Aires w Argentynie. Pracami grupy, która oceniać będzie kampanie Multi Channel pokieruje Geoffrey Hantson, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel agencji Happiness w Belgii. Wszyscy członkowie Jury mają szerokie  doświadczenie w branży kreatywnej i razem mają na swoim koncie ponad 120 nagród Cannes Lions, 80 statuetek Eurobest, a także liczne nagrody LIA, ADCE, FIAP, Clio Awards, Effie Awards, New York Festivals oraz Golden Drum.

 -  Naszym zadaniem jest określenie tego, co będzie stanowić najlepszą jakość kreatywności. Myślę, że „uczciwość” to najlepsze słowo, które możemy położyć na środku stołu, przy którym usiądziemy. Znaleźć i uczciwie nagrodzić najlepiej wykonaną pracę. Uczciwie wskazać to, co stanowi najlepszą jakość w regionie i podnieść jej wartość do najwyższego poziomu. Z tego punktu widzenia chciałbym uczynić ten konkurs świętem naszej pracy – powiedział Chavo D'Emilio, który odwiedzi festiwal Golden Drum po raz pierwszy.

Geoffrey Hantson ma również plan, w jaki sposób podejść do tegorocznej edycji: nazwijmy złe złym. Nazwijmy dobre dobrym. Przeciętne nazwijmy złym. To będzie pierwsze kryterium oceny. Następnie powinniśmy być zawsze skoncentrowani na pozytywach. Zainwestujmy naszą energię w rozmowy o tym, jak dobre są pomysły i dlaczego zasługują na najlepsze nagrody.  

Członkowie Single Channel Jury 2015:

  • Chavo D'Emilio, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup na Amerykę Łacińską i Karaiby, Prezes i Dyrektor Kreatywny McCann Buenos Aires, Przewodniczący Jury,
  • Razvan Capanescu, Dyrektor Kreatywny Leo Burnett Grupa, Rumunia,
  • Svetlana Copic, Dyrektor Kreatywna Scholz & Friends Belgrad, Serbia,
  • Oliver Drost, Dyrektor Kreatywny sieci DeepBlue AG w Hamburgu, Niemcy,
  • Alexey Fadeyev, współzałożyciel i Dyrektor Kreatywny Depot WPF, Rosja,
  • Karolina Galácz, zastępca Dyrektora Kreatywnego Y & R Budapeszt, Węgry,
  • Michał Imbierowicz, Dyrektor Kreatywny Havas Worldwide Warszawa, Polska,
  • Volkan Karakasoglu, Dyrektor Kreatywny, TBWA \ Stambuł, Turcja,
  • Zare Kerin, Dyrektor Kreatywny, Futura DDB, Słowenia,
  • Pavel Klubnikin, Prezes Art Directors Klub Ukraina, założyciel i Dyrektor Kreatywny Banda Agencja, Ukraina,
  • Siniša Waldinger, Dyrektor Kreatywny Bruketa & Žinić OM, Chorwacja.

Członkowie Multi Channel Jury:

  • Geoffrey Hantson, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel Happiness, Belgia, Przewodniczący Jury
  • Simon Bleil, Dyrektor Kreatywny, współzałożyciel GREAT, Austria,
  • Pia Grahn, CEO w krajach nordyckich Grayling, Szwecja,
  • Radouane Hadj Moussa, Dyrektor Kreatywny DDB Praga, Czechy,
  • Marsel Levi, Dyrektor Kreatywny Noble Graphics, Bułgaria,
  • Bogdan Nitu, Partner Zarządzający i Szef Działu Strategii Webstyler, Rumunia,
  • Can Pehlivanli, Dyrektor Kreatywny Y & R Stambuł, Turcja,
  • Jason Romeyko, Globalny Dyrektor Kreatywny GSK & Deutsche Telekom, Saatchi & Saatchi S.A., Szwajcaria,
  • Toni Tomasek, Dyrektor Kreatywny Publicis Groupe Słowenia, Słowenia,
  • Andrew Uszakow, Dyrektor Kreatywny Leo Burnett Moskwa, Rosja,
  • Ricardo Wolff, Dyrektor Kreatywny DDB Berlin, Niemcy.

Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.

Partnerem tegorocznej edycji Golden Drum jest MSLGROUP. 

kontakt dla mediów
Sebastian Stępak
Dyrektor Zarządzający, MSL
Sebastian Stępak

sebastian.stepak@mslgroup.com

Renata Toczyska – Seliga
Co-Managing Director, Management Board Member, MSLGROUP
Renata Toczyska – Seliga

renata.toczyska-seliga@mslgroup.com

tel: +48 695 893 717

Łukasz Kowalski
Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications, MSL
Łukasz Kowalski

lukasz.kowalski@mslgroup.com

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.

załączniki

kontakt dla mediów
Sebastian Stępak
Dyrektor Zarządzający, MSL
Sebastian Stępak

sebastian.stepak@mslgroup.com

Renata Toczyska – Seliga
Co-Managing Director, Management Board Member, MSLGROUP
Renata Toczyska – Seliga

renata.toczyska-seliga@mslgroup.com

tel: +48 695 893 717

Łukasz Kowalski
Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications, MSL
Łukasz Kowalski

lukasz.kowalski@mslgroup.com

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.