wydarzenia sport

Davis Cup by BNP PARIBAS w Szczecinie

15.07.2015 | Bank BNP Paribas

17-19 lipca br. w Azoty Arenie w Szczecinie zostanie rozegrany mecz tenisa ziemnego między Polską a Ukrainą. Spotkanie drugiej rundy Grupy I Strefy Euro-Afrykańskiej odbędzie się w ramach pucharu Davis Cup by BNP Paribas.

Polscy tenisiści, w składzie: Jerzy Janowicz, Łukasz Kubot, Marcin Matkowski i Kamil Majchrzak, prowadzeni przez kapitana Radosława Szymanika wystąpią w meczu o Puchar Davisa przeciwko Ukrainie.

Drużyna ukraińska pojawi się w Szczecinie ze swoimi najlepszymi singlistami: Serhijem Stachowskim, Ołeksandrem Dołgopołowem, Denis Mołczanow (238.) i Władysław Mafanow.

Awans do baraży o Grupę Światową (12-14 września) osiągnie zespół, który zdobędzie trzy punkty. Rywala zwycięzcy wskaże losowanie. W przypadku porażki Polacy mają już zapewnione pozostanie w Grupie I Strefy Euro-Afrykańskiej, natomiast Ukraińcy będą jeszcze musieli bronić się przed spadkiem do Grupy II.

Grupa BNP Paribas związana jest z tenisem już od 42 lat, stając się największym na świecie sponsorem tego sportu. Od 2001 roku BNP Paribas jako sponsor tytularny wspiera Puchar Davisa – największe międzynarodowe zawody tenisowe drużyn męskich. W 2002 roku stał się ich głównym sponsorem.

Więcej informacji na temat Davis Cup by BNP Paribas na stronie www.daviscup.pzt.pl

 

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie

BNP Paribas i tenis to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki BNP Paribas na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki. 

BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od 42 lat. Związek BNP Paribas z tenisem zaczął się przypadkiem. W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach. Wieloletnia więź łącząca BNP Paribas z tenisem ma duże znaczenie dla budowania wizerunku grupy. Na tyle silne, że posługuje ona się hasłem „We are tennis”. Wynika to z faktu, iż Grupa angażuje się w rozwój tenisa jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, takich jak Roland Garros, BNP Paribas Masters, Fed Cup by BNP Paribas i Davis Cup by BNP Paribas, rozgrywek amatorskich i juniorów (Junior Davis Cup and Junior Fed Cup by BNP Paribas) oraz tenisistów niepełnosprawnych (NECWorld Tour, Invacare World Team Cup). Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie

BNP Paribas i tenis to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki BNP Paribas na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki. 

BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od 42 lat. Związek BNP Paribas z tenisem zaczął się przypadkiem. W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach. Wieloletnia więź łącząca BNP Paribas z tenisem ma duże znaczenie dla budowania wizerunku grupy. Na tyle silne, że posługuje ona się hasłem „We are tennis”. Wynika to z faktu, iż Grupa angażuje się w rozwój tenisa jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, takich jak Roland Garros, BNP Paribas Masters, Fed Cup by BNP Paribas i Davis Cup by BNP Paribas, rozgrywek amatorskich i juniorów (Junior Davis Cup and Junior Fed Cup by BNP Paribas) oraz tenisistów niepełnosprawnych (NECWorld Tour, Invacare World Team Cup). Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com