media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Poznaj kREatywnych przedsiębiorców i dowiedz się, jaki jest ich pomysł na sukces

25.06.2015 | HTC

Do 6 lipca masz szansę wziąć udział w konkursie grantowym ZaREklamuj swój biznes. Chcesz wiedzieć, jaki przepis na zwycięstwo mieli laureaci I edycji konkursu? Poznaj kREatywnie zakręconych przedsiębiorców!

MikroREklama „Dołącz do kręgu przyjaciół” stworzona przez Targi Plac Nowy od razu przykuła uwagę jury. Film w 15 sekund potrafił przekazać emocje związane z tak ważnym miejscem dla lokalnych designerów i rzemieślników, a także mieszkańców Krakowa, gdzie znajdują się Targi. Karolina Zięba, założycielka Targów Plac Nowy wyjaśnia: „Koncepcja ‘Dołącz do kręgu przyjaciół’ podkreśla, że nie jest to po prostu plac targowy. Jest to miejsce spotkań producentów z mieszkańcami. Każdy może się tu poczuć swobodnie, porozmawiać, spędzić czas, a przy okazji kupić oryginalne, niespotykane nigdzie indziej rzeczy”.

Targi Plac Nowy otrzyma ekwiwalent 5 tysięcy euro na wsparcie swojej działalności. Na co przeznaczy nagrodę? „Początkowo chciałam wesprzeć promocję Targów. Jednak teraz zdecydowałam, że priorytetem jest usprawnienie naszej działalności i np. rozwiązanie kwestii związanych z wygodniejszym transportem. Chciałabym w przyszłości rozszerzyć działalność także na inne miasta, a środki z konkursu bardzo mi w tym pomogą” – opowiada Karolina Zięba.

Pomysł to początek sukcesu

Co udział w konkursie oznacza dla zwycięzców? „Dzięki konkursowi miałam okazję zmierzyć się z nową dla mnie formą promocji – filmem, co było ciekawym wyzwaniem” – podkreśla Małgosia Małecka, właścicielka HELLO Calligraphy, studia kaligrafii, liter i papeterii, które zdobyło w konkursie drugie miejsce.

Przedstawiciel firmy Mamapiki, zdobywcy III nagrody, podaje swój przepis na sukces „Podstawą jest świetny produkt i marka. Jednak to nie wszystko. W mikroREklamie, którą zgłosiliśmy do konkursu nie chodzi bezpośrednio o przedstawienie produktu, ale o filozofię, która za nim stoi. Mamapiki to marka, pokazująca jak można połączyć przyjaźń, z modą i fascynacją miejskim stylem życia. I taki właśnie był nasz film”.

Przepis na 5 tysięcy euro

W konkursie liczy się pomysł i pasja – każdy biznes ma szansę na zwycięstwo, niezależnie, czy jest to młoda marka modowa, czy lokalne targi dizajnu. Co musisz zrobić, by wziąć udział w konkursie? Nakręć krótką, 15 sekundową mikroREklamę. Następnie wstaw filmik na Instagram z hasthagiem #zareklamujswojbiznes. Materiał automatycznie trafi na stronę zareklamujswojbiznes.pl, na której znajduje się również regulamin konkursu. Pamiętaj, by czas mikroREklamy nie przekroczył 15 sekund, oraz by film w jasny sposób opowiadał, na czym polega Twój pomysł.

Zwycięzca otrzyma ekwiwalent 5 tysięcy euro na wsparcie swojej działalności – sam decyduje, na co dokładnie przeznaczy wygraną. Finaliści otrzymają także zestaw promocyjny Jump!proFirma S od T-Mobile oraz szerokokątne kamery HTC RE, za pomocą których zrealizują zarówno te najbardziej szalone i kreatywne filmy promocyjne, jak i zdjęcia prezentujące codzienną ofertę produktową firmy.

Na 40 finalistów czeka także specjalna nagroda niespodzianka, która z pewnością pomoże wyprostować niejedną ścieżkę na długiej drodze do sukcesu.

Konkurs trwa od 1 czerwca do 6 lipca 2015 roku.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZaREklamuj swój biznes.

informacje o firmie
HTC

O HTC

Założona w 1997 roku HTC Corporation (HTC) jest producentem innowacyjnych i wielokrotnie nagradzanych urządzeń mobilnych. Portfolio firmy obejmuje smartfony oraz tablety. HTC przywiązuje wielką wagę do nowości technologicznych i atrakcyjnego designu swoich produktów. Celem jest tworzenie urządzeń, które dzięki licznym udogodnieniom, takim jak wyjątkowy interfejs HTC Sense™, stają się niezwykle przyjazne użytkownikowi. Firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych na Tajwanie (TSWE: 2498). Więcej informacji o HTC na stronie: www.htc.com/pl

informacje o firmie
HTC

O HTC

Założona w 1997 roku HTC Corporation (HTC) jest producentem innowacyjnych i wielokrotnie nagradzanych urządzeń mobilnych. Portfolio firmy obejmuje smartfony oraz tablety. HTC przywiązuje wielką wagę do nowości technologicznych i atrakcyjnego designu swoich produktów. Celem jest tworzenie urządzeń, które dzięki licznym udogodnieniom, takim jak wyjątkowy interfejs HTC Sense™, stają się niezwykle przyjazne użytkownikowi. Firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych na Tajwanie (TSWE: 2498). Więcej informacji o HTC na stronie: www.htc.com/pl