turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
Cztery nowe hotele Best Western w cztery miesiące
Początek 2015 roku był jednym z najbardziej dynamicznych okresów w historii działalności Best Western w Polsce. W zaledwie cztery miesiące portfolio sieci zostało rozszerzone o cztery nowe hotele – w Brzegu, Krakowie, Olsztynie i Płocku. Tym samym oferta Best Western wzbogaciła się o 325 dodatkowych pokoi.
Trzygwiazdkowy BEST WESTERN Petropol w Płocku był pierwszym obiektem, który dołączył do sieci w bieżącym roku. Pod koniec stycznia progi hotelu przekroczyli pierwsi goście, dla których przygotowano 83 pokoje i 2 sale konferencyjne. Obiekt jest silnie zakorzeniony w architekturze miasta - budynek powstał jeszcze w latach 60. XX w. Po przejściu gruntownej modernizacji oferuje nowoczesne wnętrza, a do jego przeszłości nawiązuje przestronna restauracja, w której, zgodnie z tradycją hotelu, odbywają się wieczory taneczne.
BEST WESTERN PLUS Hotel Dyplomat w Olsztynie to kolejny obiekt, który został przyłączony do sieci w tym roku. Ten pierwszy butikowy hotel w regionie dołączył do Best Western 19 marca. Obiekt funkcjonuje pod marką Best Western PLUS, która obejmuje hotele o podwyższonym standardzie. Przed otwarciem pod szyldem sieci wprowadzono w nim kilka udogodnień, m.in. uruchomiono strefę SPA, zmodernizowano centrum konferencyjne, a także wzbogacono wyposażenie pokoi.
Kwiecień był dla Best Western najbardziej intensywny spośród ostatnich miesięcy. W tym czasie do największej rodziny hotelowej na świecie dołączyły aż dwa nowe, czterogwiazdkowe hotele – BEST WESTERN PLUS Q Hotel w Krakowie oraz BEST WESTERN PLUS Brzeg Centrum.
Krakowski obiekt jest już czwartym hotelem Best Western zlokalizowanym w stolicy Małopolski. Jego dużym atutem jest lokalizacja – położony jest w pobliżu Starego Miasta i jednocześnie w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Kongresowego ICE. Goście hotelu doceniają również panoramiczny widok na największe atrakcje Krakowa – Wawel, Wisłę czy Kościół na Skałce – który roztacza się z części pokoi.
Natomiast BEST WESTERN PLUS Brzeg Centrum to pierwszy hotel sieciowy oraz pierwszy czterogwiazdkowy obiekt w tym mieście. Hotel odpowiada na potrzeby zarówno turystów, dla których dużym udogodnieniem jest położenie w historycznym centrum miasta, a także gości biznesowych, którzy mają do dyspozycji m.in. cztery wielofunkcyjne sale konferencyjne.
Ostatnie miesiące to dla nas pasmo sukcesów, które poprzedzone zostało wielomiesięczną pracą. Koordynacja przyłączenia do sieci czterech obiektów to duże wyzwanie, któremu udało nam się sprostać. Dzięki temu jesteśmy już obecni w 12 województwach, a na nasze portfolio w Polsce składają się 23 obiekty, które oferują w sumie ponad 2000 pokoi. Tak udany początek roku to dla nas duża motywacja do dalszego pozyskiwania nowych partnerów. Naszym celem jest poszerzanie obecności w Polsce, tak, by móc oferować nasze usługi klientom w całym kraju. Dlatego też w niedalekiej przyszłości planujemy dalszą ekspansję – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.
informacje o firmie
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
informacje o firmie
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.