media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Bankier.pl najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym roku
W najnowszych wynikach badania Instytutu Monitorowania Mediów Bankier.pl został uznany najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym w Polsce. Należący do Bonnier Business Polska portal Bankier.pl zajmuje pozycję lidera zarówno w ujęciu rocznym, półrocznym, jak i kwartalnym. W ciągu ostatnich 12 miesięcy na informacje i treści pochodzące z Bankier.pl powoływano się w innych mediach aż 356 razy.
IMM w swoim raporcie analizuje publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi i stwierdzeń, które pojawiły się na łamach, bądź antenie innego medium. Publikowane przez Instytut Monitorowania Mediów raporty w obiektywny sposób prezentują ranking mediów, które cieszą się największą popularnością i jednocześnie opiniotwórczym charakterem.
Najbardziej opiniotwórcze internetowe media biznesowe w ujęciu rocznym
Źródło: Bankier.pl, na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Bankier.pl od roku jest niekwestionowanym liderem wśród najbardziej opiniotwórczych źródeł informacji biznesowych w Internecie, wyprzedzając pod względem liczby cytowań takie portale jak Money.pl, Wnp.pl, Comperia.pl, Parkiet.com czy Forbes.pl.
Najbardziej opiniotwórcze internetowe media biznesowe w ujęciu półrocznym
Źródło: Bankier.pl, na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów.
– Bankier.pl konsekwentnie umacnia pozycję internetowego lidera polskich mediów ekonomicznych. W tym roku cieszy to szczególnie, gdyż od niedawna, razem z redakcją Pulsu Biznesu, staramy się wprowadzać nową jakość na rynku mediów biznesowych – powiedział Maciej Klepacki, dyrektor zarządzający Grupy Bankier.pl. – Teraz wspólnie już, dominując zarówno w rankingu prasowym jak i internetowym prowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów badania – dodał Klepacki.
Najbardziej opiniotwórcze internetowe media biznesowe w ujęciu kwartalnym
Źródło: Bankier.pl, na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Na materiały pochodzące z portalu Bankier.pl w ostatnim kwartale powoływano się 142 razy, czyli o 23% więcej niż na zajmujący drugą pozycję portal Money.pl i prawie trzy razy więcej niż na wnp.pl czy też Comperia.pl.
Badanie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytut Monitorowania Mediów prowadzi od września 2003 r. Polega na analizie częstotliwości cytowania poszczególnych mediów przez inne media na podstawie przekazów prasowych, telewizyjnych i radiowych. Więcej na http://www.instytut.com.pl/.
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
k.kowalska@pb.pl
tel: 22 333 98 01
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
k.kowalska@pb.pl
tel: 22 333 98 01