media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Bankier.pl najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym roku

24.04.2015 | Bankier.pl

W najnowszych wynikach badania Instytutu Monitorowania Mediów Bankier.pl został uznany najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym w Polsce. Należący do Bonnier Business Polska portal Bankier.pl zajmuje pozycję lidera zarówno w ujęciu rocznym, półrocznym, jak i kwartalnym.  W ciągu ostatnich 12 miesięcy na informacje i treści pochodzące z Bankier.pl powoływano się w innych mediach aż 356 razy. 

IMM w swoim raporcie analizuje publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi i stwierdzeń, które pojawiły się na łamach, bądź antenie innego medium. Publikowane przez Instytut Monitorowania Mediów raporty w obiektywny sposób prezentują ranking mediów, które cieszą się największą popularnością i jednocześnie opiniotwórczym charakterem.

Najbardziej opiniotwórcze internetowe media biznesowe  w ujęciu rocznym
Najbardziej_opiniotwórcze_media_rok.jpg
Źródło: Bankier.pl, na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów.

Bankier.pl od roku jest niekwestionowanym liderem wśród najbardziej opiniotwórczych źródeł informacji biznesowych w Internecie, wyprzedzając pod względem liczby cytowań takie portale jak Money.pl, Wnp.pl, Comperia.pl, Parkiet.com czy Forbes.pl.

Najbardziej opiniotwórcze internetowe media biznesowe  w ujęciu półrocznym
Najbardziej_opiniotwórcze_media_polrocze.jpg
Źródło: Bankier.pl, na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów.

– Bankier.pl konsekwentnie umacnia pozycję internetowego lidera polskich mediów ekonomicznych. W tym roku cieszy to szczególnie, gdyż od niedawna, razem z redakcją Pulsu Biznesu, staramy się wprowadzać nową jakość na rynku mediów biznesowych – powiedział Maciej Klepacki, dyrektor zarządzający Grupy Bankier.pl. – Teraz wspólnie już, dominując zarówno w rankingu prasowym jak i internetowym prowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów badania – dodał Klepacki.

Najbardziej opiniotwórcze internetowe media biznesowe  w ujęciu kwartalnym
 Najbardziej_opiniotwórcze_media_I_kwartal.jpg
Źródło: Bankier.pl, na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów.

Na materiały pochodzące z portalu Bankier.pl w ostatnim kwartale powoływano się 142 razy, czyli o 23% więcej niż na zajmujący drugą pozycję portal Money.pl i prawie trzy razy więcej niż na wnp.pl czy też Comperia.pl.

Badanie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytut Monitorowania Mediów prowadzi od września 2003 r. Polega na analizie częstotliwości cytowania poszczególnych mediów przez inne media na podstawie przekazów prasowych, telewizyjnych i radiowych. Więcej na http://www.instytut.com.pl/.

 

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie