media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
mBank ponownie najlepszy według Celent Research
W marcu mBank został wyróżniony przez trzy niezależne gremia. Proponowany przez bank model oferowania ubezpieczeń otrzymał właśnie nagrodę w międzynarodowym konkursie Model Bank Awards organizowanym przez firmę doradczą Celent. Ponadto badania Polskiego Programu Jakość Obsługi dowiodły, że marka cieszy się uznaniem konsumentów, a Związek Banków Polskich docenił prezesa Cezarego Stypułkowskiego za inicjatywy na rzecz upowszechniania nowoczesnej bankowości.
Organizowany przez Celent Research, globalną firmę doradczą, ogólnoświatowy konkurs Model Bank Awards wskazuje instytucje finansowe, które najlepiej wykorzystują technologię w bankowości i stanowią przykład umiejętnego dopasowania nowoczesnych rozwiązań do konkretnych wymagań rynkowych. Eksperci wyróżnili mBank drugi raz z rzędu.
Model oferowania ubezpieczeń w mBanku został uznany za najlepszy w kategorii „Innovation and Emerging Technologies”. Doceniono zwłaszcza wielokanałowy sposób oferowania produktów ubezpieczeniowych z wykorzystaniem kanałów elektronicznych. Zwycięskie projekty były oceniane pod kątem trzech podstawowych kryteriów, zwłaszcza wyników finansowych i rozmiaru prowadzonego biznesu, stopnia innowacji oraz skutecznej implementacji nowych technologii.
mBank zwyciężył, prezentując model, w którym pełna oferta ubezpieczeniowa, stanowiąca ponad 30 kompletnych produktów, jest oferowana całkowicie zdalnie, za pośrednictwem nowoczesnych procesów i w każdy możliwy sposób: on-line, przez telefon, urządzenie mobilne, połączenie video czy wreszcie w placówce.
- Zwycięstwo w tak prestiżowym konkursie potwierdza, że przez lata udało nam się zbudować najlepszy - nie tylko pod kątem technologicznym - model oferowania produktów ubezpieczeniowych przez bank. Jest to potwierdzenie naszej pozycji rynkowej, skuteczności i innowacyjności, którą dalej będziemy rozwijać przy współpracy z grupą ubezpieczeniową AXA - mówi Jarosław Mastalerz, wiceprezes mBanku ds. operacji i informatyki.
mBank oferuje ubezpieczenia od 2006 r., kiedy rozpoczął sprzedaż produktów ubezpieczeniowych powiązanych z bankowymi. Od tego czasu model uległ znaczącym zmianom, aż do możliwości oferowania samodzielnych produktów ubezpieczeniowych. Kolejne usprawnienia sprawiły, że obecnie z usług mBanku jako ubezpieczyciela korzysta ponad pół miliona klientów.
W ubiegłym roku mBank podpisał umowę o strategicznej współpracy z wiodącą grupą ubezpieczeniową AXA, w ramach której planowane jest uruchomienie współpracy w zakresie dystrybucji ubezpieczeń na życie oraz majątkowych.
Wyróżnienie przyznane przez firmę Celent to nie jedyna statuetka, która trafiła w ręce przedstawicieli banku w tym miesiącu. Podczas organizowanego przez Związek Banków Polskich tegorocznego Forum Bankowego zostały przyznane nagrody im. Remigiusza Kaszubskiego. Specjalne wyróżnienie za inicjatywy na rzecz upowszechniania nowoczesnej bankowości mBanku otrzymał prezes Cezary Stypułkowski. Doceniono realizację projektu nowego mBanku, czyli radykalną przebudowę serwisu bankowości elektronicznej i mobilnej.
Nowoczesne rozwiązania w dziedzinie ubezpieczeń oraz nowe oblicze bankowości on-line i mobile, które m.in. umożliwiają całodobowy kontakt z ekspertem banku za pośrednictwem czatu, video czy rozmowy audio, spotkały się też z aprobatą samych klientów. mBank został wyróżniony za najwyższą jakość obsługi w ósmej edycji rankingu serwisu jakoscobslugi.pl. Dla banku to siódmy z rzędu tytuł lidera w tej kategorii. Wprowadzone zmiany i uznanie polskich i międzynarodowych ekspertów idą zatem w parze z satysfakcją odbiorców tych rozwiązań - klientów.