wydarzenia sport zainteresowania/hobby media/marketing/reklama
"Biegnij, kochanie, biegnij" – PZU wypromuje imprezy biegowe
16 marca startuje kampania zachęcająca Polaków do aktywności fizycznej i wspierania najbliższych w sportowej rywalizacji podczas imprez biegowych. Pierwszym wydarzeniem, do którego akcja reklamowa będzie nawiązywać jest jubileuszowy 10. PZU Półmaraton Warszawski. Przekaz kampanii jest skierowany do osób najbliższych biegaczom i będzie zachęcał ich do pojawienia się na trasie biegu i kibicowania zawodnikom.
Biegnij, kochanie, biegnij oraz Biegnij, tato, biegnij to hasła nowej kampanii PZU. Komunikacja oparta jest na idei, że znacznie łatwiej jest zadbać o zdrowie i kondycję, jeśli czuje się wsparcie najbliższych.
- Łatwiej o konsekwencję, niezbędną podczas uprawiania sportu, kiedy motywuje nas do tego osoba, którą kochamy. Łatwiej dobiec do mety, kiedy wiemy, że czekają na niej nasi bliscy. Dlatego PZU postanowił skierować swój przekaz właśnie do tych osób - rodzin i znajomych biegaczy – i zmotywować ich do wspierania zawodników i kibicowania im podczas biegu – mówi Agnieszka Kiewesz, główny specjalista ds. komunikacji zewnętrznej z biura marketingu w PZU.
Działania komunikacyjne potrwają do 29 marca, czyli do dnia, w którym odbędzie się 10. PZU Półmaraton Warszawski. Obejmą one TV, outdoor, prasę, Internet oraz ekrany CityInfoTV w autobusach i metrze. W Internecie PZU zaprasza również do udziału w zabawie, polegającej na przebiegnięciu wirtualnego maratonu.
Kampania promująca wydarzenia biegowe i zachęcająca do wspierania najbliższych, będzie prowadzona w 2015 r. przy okazji najważniejszych inicjatyw biegowych, których partnerem jest PZU. Wszystkie te działania prowadzone są w ramach komunikacji PZU Zdrowie i są elementem nowej strategii PZU 3.0., stawiającej obszar zdrowotny za jedną z trzech kluczowych gałęzi biznesowych Grupy PZU – obok ubezpieczeń i inwestycji.
Autorem pomysłu na kampanię jest agencja VML. Media zakupił dom mediowy Starlink.