wydarzenia sport media/marketing/reklama
PZU sponsorem tytularnym The Color Run Polska
Grupa PZU została tytularnym sponsorem The Color Run w Polsce. The Color Run to największa na świecie seria imprez biegowych, która w tym roku zawita do naszego kraju. 5-kilometrowe biegi, zwane „najszczęśliwszymi 5 km na świecie” odbędą się w Krakowie, Poznaniu i Warszawie. Organizatorzy już teraz zapowiadają rekordową frekwencję.
The Color Run to połączenie biegu na 5 km, gdzie uczestnicy co kilometr są obsypywani kolorowymi proszkami oraz festiwalu muzycznego, podczas którego dochodzi do „eksplozji kolorów”. W zeszłym roku wydarzenie TCR odbyło się w ok. 300 miejscach w 50 krajach na świecie.
- The Color Run to coś więcej niż dobra zabawa i dużo więcej niż tylko bieg. To sposób na dobre spędzenie czasu ze swoimi znajomymi czy rodziną oraz dla wielu świetna okazja a zarazem motywacja do rozpoczęcia aktywnego i zdrowego trybu życia. Zachęcamy do tego, a wręcz zarażamy, poprzez dobrą zabawę i pozytywną energię – wyjaśnia Jose Sousa, Dyrektor The Color Run na Polskę.
60% uczestników TCR to osoby, które po raz pierwszy w swoim życiu przemierzają dystans 5 km. Motywują ich dobra zabawa, „kolorowa” atmosfera oraz okazja do rozpoczęcia aktywnego trybu życia. Podczas biegu nie ma mierzonego czasu, więc impreza kierowana jest do każdego, również do młodzieży i dzieci, które mogą przyjść wraz z opiekunami. W wydarzeniu biorą jednak równie chętnie udział profesjonalni biegacze – tym razem nie z powodu chęci bicia kolejnych rekordów, lecz zarażenia swoją pasją swoich bliskich. Dlatego wydarzenia te osiągają rekordowe frekwencje na całym świecie, a wszystkie dostępne pakiety startowe rozchodzą się niekiedy w ciągu kilku dni.
Prawie w każdym kraju The Color Run „jest brany pod swoje skrzydła” przez lokalną firmę, która występuje w charakterze sponsora tytularnego na dany kraj. W Polsce, sponsorem tytularnym zostało PZU, co wpisuje się w prozdrowotną strategię firmy i jej działania związane ze społecznym zaangażowaniem. Grupa PZU od 2013 roku aktywnie wspiera wydarzenia związane z bieganiem przyczyniając się do lepszej kondycji i zdrowia Polaków.
- Jesteśmy bardzo szczęśliwi z faktu sponsorowania tej najbardziej kolorowej i pozytywnej imprezy biegowej w kraju. Cała idea stojąca za zaangażowaniem Grupy PZU w inicjatywy biegowe polega na jak najszerszej promocji aktywnego trybu życia i dbania o swoje zdrowie przez wszystkich Polaków. A jeśli zbiega się to ze świetną zabawą i dużą frekwencją to jest to dokładnie tym, do czego dążymy przy każdej wspieranej przez nas inicjatywie. Mam nadzieję, że The Color Run Polska by PZU stanie się dla rzeszy polskich biegaczy prawdziwym świętem radości i szczęścia – mówi Michał Witkowski, rzecznik Grupy PZU.
The Color Run by PZU jest witany entuzjastycznie nie tylko przez uczestników wydarzenia, ale również przez same miasta. Dlatego Kraków i Warszawa są partnerami wydarzenia, a TCR w Poznaniu odbędzie się pod patronatem Prezydenta Miasta Poznania. Te trzy miasta to dopiero pierwsze lokalizacje The Color Run by PZU w Polsce. Planowane są kolejne – w 2016 roku nawet 8 miast. Szykuje się zatem prawdziwa „eksplozja kolorów” w całej Polsce i jeszcze większa motywacja Polaków do zdrowego i aktywnego trybu życia.