nowe produkty/usługi technologie ekonomia/biznes/finanse
Ericsson wprowadza pierwszy w branży pakiet analityczny do przewidywania i poprawy zadowolenia klienta
- Ericsson Expert Analytics 15.0 oferuje wskaźnik poziomu usług, który uzupełnia net promoter score o wskaźnik zadowolenia klienta, dostępny w każdej chwili dla wszystkich subskrybentów
- Opiera się na wstępnie zintegrowane sieci, urządzeniach, systemach wsparcia operacji i działań biznesowych, aby dostarczyć kompleksowe narzędzie do śledzenia i zarządzania zadowoleniem klienta oraz działaniami w zamkniętej pętli
- Podczas kongresu Mobile World Congress, Ericsson zademonstruje wiele przykładów zastosowania, w tym zarządzanie funkcjami wideo w czasie rzeczywistym, enterprise service level agreement (SLA), zatrzymanie klientów i upsell, monetyzację danych o lokacji i analizę zastosowań OTT
Ericsson wprowadził na rynek Ericsson Expert Analytics 15.0, pakiet oprogramowania umożliwiający operatorom przewidywanie zadowolenia klienta i jego poprawę przez automatyczne podejmowanie działań w zamkniętym obiegu.
Expert Analytics 15.0 obejmuje oczekujący na patent wskaźnik Ericsson's service level index (SLI), skalę zadowolenia klienta, która stale obserwuje i mierzy doświadczenia każdego użytkownika z osobna.
SLI, sprawdzony w testach użytkowników, jest cennym wskaźnikiem lojalności i miernikiem chęci wydawania pieniędzy i służy do przewidywania net promoter score (NPS).
Rozwiązanie to zostało już wypróbowane przez kilku operatorów na świecie.
Justin Vander Lande, główny analityk w Analysys Mason, mówi: "Dzięki zastosowaniu ogromnej wiedzy o sieciach w podejściu analitycznym, operatorzy mogą wdrażać skomplikowane zastosowania, w tym optymalizację, w czasie rzeczywistym, złożonych usług, takich jak VoLTE czy wideo, które mają znaczenie dla firm i innych ważnych klientów. Z drugiej strony, operatorzy mogą monetyzować dane o lokalizacji oferując swoim partnerom dedykowane reklamy i inne nowe usługi.”
Elisabetta Romano, zastępca prezesa i szef działu OSS i udostępnianie usług w firmie Ericsson, mówi: "Dzięki wstępnej integracji narzędzi analitycznych z naszą bogatą ofertą OSS i BSS, umożliwiamy operatorom automatyzację wielu różnorodnych zastosowań dzięki wynikom analiz."
Wiedza firmy Ericsson w zakresie głębokich domen – oparta na latach badań, dorocznych badaniach użytkowników i projektach klientów – została zawarta w Expert Analytics 15.0, które zapewnia najlepsze modele danych i reguły biznesowe, które prowadzą do ostatecznej poprawy wyników. Ericsson pomaga klientom spełniać zmieniające się wymagania dzięki kompleksowemu ujednoliconemu zestawowi produktów OSS i BSS, który łączy funkcje dla środowiska biznesowego, informatycznego i sieciowego.
Zespół liczący ponad 64 000 specjalistów wspiera opracowanie tej oferty usług, takich jak konsulting i integracja systemów, usługi zarządzane, usługi powiązane z produktami i usługi transmisji.
Pozycję firmy Ericsson jako lidera na rynku potwierdza jej przełomowa współpraca z klientami mająca na celu poprawę zadowolenia subskrybentów, pozyskiwanie nowych źródeł dochodu i zwiększenie wydajności przedsiębiorstw.
kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
katarzyna.pak@ericsson.com
informacje o firmie
O firmie Ericsson
Ericsson na Mobile World Congress 2015
Podczas Mobile World Congress 2015 w Barcelonie, w Hiszpanii, Ericsson zaprezentuje najlepsze na świecie technologie, ofertę usług oraz innowacje. Networked Society zmienia wszystkie branże. Narzędzia teleinfotrmatyczne stały się niedzowne w realizacji planów zarówno przemysłu jak i całego społeczeństwa.
Ericsson jest liderem w obszarze sprzętu, usług i oprogramowania, które napędza rozwój łączności, szerokopasmowego internetu i technologii chmurowej, tworząc podstawy dla nowych ekosystemów i transformacji we wszystkich branżach. Zmiana, którą przynosi transformacja jest w rękach wszystkich. Dlatego właśnie na Mobile World Congress w tym roku Ericsson będzie mówił o tym, jak umożliwić ludziom zmieniającym świat, wpływ na społeczeństwo.
Znajdziejsz nas w holu 2 na stanowisku 2N60. Śledź nas w trakcie eventu korzystając z @Ericsson i bierz udział w dyskusji używając #MWC15. Opinie naszych ekspertów i narratorów Networked Society będą publikowane w trakcie eventu na specjalnym blogu.
O firmie Ericsson
Ericsson jest siłą napędowa stojącą za Networked Society i światowym liderem w obszarze usług i technologii komunikacyjnych. Nasza długotrwała relacja z wszystkimi najważniejszymi operatorami telekomunikacyjnymi na świecie pozwala ludziom i całym branżom osiągać swój pełen potencjał oraz tworzyć zrównoważoną przyszłość.
Nasze usługi, oprogramowanie i infrastruktura – zwłaszcza w obszarze mobilności, szerokopasmowego internetu oraz chmury - pozwala branży telekomunikacyjnej i innym sektorom lepiej funkcjonować, zwiększać efektywność, podnosić podnosić poziom satysfakcji klienta i korzystać z nowych możliwości.
Zatrudniamy około 115 000 pracowników i posiadamy klientów w 180 krajach. Łączymy globalną skalę działania z byciem liderem w obszarze technologii i usług. Wspieramy sieci, które łaczą ponad 2,5 mld subskrybentów. Czterdzieści procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Nasze inwestycje w R&D zapewniają nam i naszym klientom pozycję lidera.
Uruchomiona w 1876, firma Ericsson ma siedzibę w Sztokholmie w Szwecji. Sprzedaż netto firmy wyniosła w 2014 roku 228,0 mld SEK (33,1 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland
kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
katarzyna.pak@ericsson.com
informacje o firmie
O firmie Ericsson
Ericsson na Mobile World Congress 2015
Podczas Mobile World Congress 2015 w Barcelonie, w Hiszpanii, Ericsson zaprezentuje najlepsze na świecie technologie, ofertę usług oraz innowacje. Networked Society zmienia wszystkie branże. Narzędzia teleinfotrmatyczne stały się niedzowne w realizacji planów zarówno przemysłu jak i całego społeczeństwa.
Ericsson jest liderem w obszarze sprzętu, usług i oprogramowania, które napędza rozwój łączności, szerokopasmowego internetu i technologii chmurowej, tworząc podstawy dla nowych ekosystemów i transformacji we wszystkich branżach. Zmiana, którą przynosi transformacja jest w rękach wszystkich. Dlatego właśnie na Mobile World Congress w tym roku Ericsson będzie mówił o tym, jak umożliwić ludziom zmieniającym świat, wpływ na społeczeństwo.
Znajdziejsz nas w holu 2 na stanowisku 2N60. Śledź nas w trakcie eventu korzystając z @Ericsson i bierz udział w dyskusji używając #MWC15. Opinie naszych ekspertów i narratorów Networked Society będą publikowane w trakcie eventu na specjalnym blogu.
O firmie Ericsson
Ericsson jest siłą napędowa stojącą za Networked Society i światowym liderem w obszarze usług i technologii komunikacyjnych. Nasza długotrwała relacja z wszystkimi najważniejszymi operatorami telekomunikacyjnymi na świecie pozwala ludziom i całym branżom osiągać swój pełen potencjał oraz tworzyć zrównoważoną przyszłość.
Nasze usługi, oprogramowanie i infrastruktura – zwłaszcza w obszarze mobilności, szerokopasmowego internetu oraz chmury - pozwala branży telekomunikacyjnej i innym sektorom lepiej funkcjonować, zwiększać efektywność, podnosić podnosić poziom satysfakcji klienta i korzystać z nowych możliwości.
Zatrudniamy około 115 000 pracowników i posiadamy klientów w 180 krajach. Łączymy globalną skalę działania z byciem liderem w obszarze technologii i usług. Wspieramy sieci, które łaczą ponad 2,5 mld subskrybentów. Czterdzieści procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Nasze inwestycje w R&D zapewniają nam i naszym klientom pozycję lidera.
Uruchomiona w 1876, firma Ericsson ma siedzibę w Sztokholmie w Szwecji. Sprzedaż netto firmy wyniosła w 2014 roku 228,0 mld SEK (33,1 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland