nowe produkty/usługi handel styl życia internet media/marketing/reklama

1001 kawałków sushi - zdobądź szczyt Sushi Mountain z Grouponem

28.01.2015 | Groupon

Rusza pierwsza edycja Festiwalu Sushi, promująca restauracje, w których można spróbować najświeższych i najsmaczniejszych zestawów w całej Polsce. Z tej okazji Groupon zaprasza wszystkich użytkowników do wzięcia udziału w akcji Sushi Mountain. Stawką w tej rozgrywce jest największy zestaw tej japońskiej potrawy w Polsce.

Warszawa, 28 stycznia 2015 r. – Groupon już nie raz przekonał się o tym, jak bardzo Polakom smakuje sushi, dlatego z końcem lutego rusza akcja, w których jeden szczęśliwiec będzie mógł się zmierzyć z Sushi Mountain. Będzie to najdroższy i największy zestaw, jaki do tej pory powstał w Polsce. Sushi Mountain składa się z 1001 kawałów i będzie można go kupić za… 0 zł.

Od 28 stycznia do 8 lutego na stronie Groupona każdy będzie mógł „kupić” Sushi Mountain zupełnie za darmo. Internauta, który zostanie 1001 klientem, otrzyma voucher na największy zestaw sushi w Polsce, który będzie do zrealizowania w jednej z najlepszych warszawskich restauracji – Izumi Sushi przy Placu Zbawiciela.

Kto podejmie się wyzwania i zdobędzie szczyt największej góry sushi w Polsce?

Pełna oferta Festiwalu Sushi Groupon dostępna na http://www.groupon.pl/occasion/festiwal-sushi.

 

Izumi Sushi
Założyciel sieci warszawskich restauracji, Alon Than, posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w Japonii (m.in. klika lokali w Tokio) i jest uznawany za znawcę kuchni Azji Południowo-Wschodniej. Izumi Sushi proponuje autorską kuchnię, opierającą się na japońskim stylu łączonym ze światowym trendem fusion. Pierwszy lokal Alona – Restauracja Izumi na Placu Zbawiciela – już półtora roku po otwarciu mogła szczycić się mianem „Knajpy roku 2007” w plebiscycie Gazety Wyborczej. Natomiast Restauracja Izumi Biały Kamień, malowniczo zlokalizowana w gąszczu 100-letnich palm w mokotowskiej Palmiarni, zdobyła 1. miejsce w konkursie na najlepszą polską restaurację sushi podczas I Ogólnopolskiego Festiwalu Sushi (2010 r.). Izumi Sushi Izakaya to próba przeniesienia na polski grunt popularnej w Japonii tradycji pubów Isakaya.

 

informacje o firmie

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.

Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.

informacje o firmie

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.

Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.