internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Bankier.pl najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym w listopadzie
Bankier.pl po raz kolejny został uznany przez Instytut Monitorowania Mediów najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym. W listopadzie cytowano go aż 34 razy. Najczęściej cytowanym medium offline został Puls Biznesu.
IMM w swoim raporcie analizuje publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi, stwierdzeń, które pojawiły się na łamach, bądź antenie innego medium. Bankier.pl w październiku był najczęściej cytowanym portalem ekonomicznym. Powoływano się na niego aż 34 razy.
Bankier.pl, tak jak w ubiegłym miesiącu, zakwalifikował się do zestawienia najbardziej opiniotwórczych portali internetowych i został sklasyfikowany na 5 miejscu, wyprzedzając takie portale jak wyborcza.pl, wpolityce.pl, money.pl, czy wirtualnemedia.pl.
Badanie przeprowadzono na podstawie 4 585 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 listopada 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z innych mediów 4 656 razy (2946 razy w prasie, 1097 w telewizji i 613 w radiu).
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
k.kowalska@pb.pl
tel: 22 333 98 01
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
k.kowalska@pb.pl
tel: 22 333 98 01