towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Nagrody Superbrands dla Rossmanna

Superbrands 2014/15, a także Business Superbrands - to dwa tytuły, które firma Rossmann otrzymała podczas tegorocznego Procesu Certyfikacji. Pierwszy został przyznany na podstawie badania konsumenckiego i głosowania Rady Marek. Natomiast drugi przypadł Rossmannowi dzięki opinii ekspertów zasiadających w Radzie Marek.

W dziewiątej edycji projektu Rossmann znalazł się w grupie TOP 20 najsilniejszych marek na polskim rynku otrzymując tytuł Superbrands. Wyróżnienie Business Superbrands przyznano firmie zaliczając ją do grona najsilniejszych marek biznesowych w naszym kraju.

Tytuł Superbrands przyznano na podstawie jednego z największych konsumenckich badań siły i wizerunku marki. Zostało przeprowadzone na próbie przekraczającej 15 000 konsumentów i uwzględniało ponad 2 400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. Zmierzono w nim wspomaganą znajomość marki oraz skłonność do jej polecenia.

W przeszłości Rossmann otrzymał tytuł Superbrands dwukrotnie: w 2010 i 2013 roku.

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

Rossmann SDP Sp. z o.o.
Dział PR

Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl

tel: +48 42 61 39 113

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

Rossmann SDP Sp. z o.o.
Dział PR

Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl

tel: +48 42 61 39 113

informacje o firmie