handel media/marketing/reklama
Startuje kampania Groupon Polska – Zatrać się w dawaniu na Święta
Dla siebie, dla bliskich i dla potrzebujących – zatrać się w dawaniu z Grouponem na Święta
Warszawa, 2 grudnia 2014 – Groupon (NASDAQ: GRPN) - Rusza kampania Groupon Polska z okazji Świąt Bożego Narodzenia pod hasłem „Zatrać się w dawaniu na Święta”. Na kampanię składać się będą działania w kanałach własnych Groupon online: social mediach, w kanale You Tube oraz na stronie internetowej. W czasie trwania akcji online klienci Groupon również będą mogli zatracić się w dawaniu i zrobić niespodziankę swoim bliskim lub wesprzeć największe fundacje charytatywne w Polsce. Groupon organizuje także świąteczną akcję miejską dla mieszkańców Warszawy.
Bądź poMOCNY!
W czasie świątecznej gorączki zakupowej warto pomyśleć także o anonimowych potrzebujących. Kierując się pozytywną energią, jaką daje pomaganie drugiej osobie, Groupon zaangażował się w akcję charytatywną. Na stronie w zakładce „bądź poMOCNY” można znaleźć fundacje i zakupić na ich rzecz kartki świąteczne czy kalendarze z gwiazdami show biznesu m. in. Agnieszką Szulim czy Krystianem Wieczorkiem. Znajdziemy tam takie organizacje jak: Pajacyk.pl, Fundacja DKMS Polska, Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva!, Fundacja „Dr Clown”, SOS Wioski Dziecięce i Fundacja Świętego Mikołaja. Kolejno dołączać będą także inne organizacje. Do 31.12 można wesprzeć je wybranymi przez użytkowników kwotami wchodząc na http://www.groupon.pl/occasion/badz-pomocny.
Nieegoistyczne selfie
Dla tych, którzy chcą sprawić swoim bliskim coś naprawdę wyjątkowego, Groupon postanowił rozdać środki Groupon na oryginalne prezenty. Wystarczy powiedzieć światu, na kim najbardziej nam zależy i kto według nas szczególnie zasługuje na świąteczny prezent, dodając selfie z tą osobą, na jednym z portali społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) z tagami #Grouponselfie #Polska. Konkurs trwa do 10.12.2014.
Mikołajki z Groupon – znajdź prezent niespodziankę
Co kupić bliskim na Mikołajki? Im bliżej Świąt, tym intensywniej zastanawiamy się, jakimi prezentami sprawimy im największą radość. Groupon postanowił wyjść naprzeciw świątecznym rozterkom i zainspirować mieszkańców Warszawy do prezentowania pomysłowych upominków. Już 5 grudnia od godziny 16 w okolicach pasażu „Wiecha” u zbiegu ul. Chmielnej i Marszałkowskiej, Tajemniczy Mikołaj zostawi dla przechodniów 50 paczek od Groupon, w których będzie można znaleźć iPada, wycieczki, loty ze spadochronem, karnety do kina, wejścia do spa i wiele, wiele innych zaskakujących prezentów. Będzie to świetna okazja dla tych, żyjących w biegu, którzy zapomną kupić podarunku na Mikołajki bliskiej osobie. Poza prezentami na przechodniów czekać będzie kubek pysznej, gorącej kawy oraz świąteczne babeczki.
Muzyczne Święta
Od 10 grudnia na stronie serwisu będzie można również znaleźć świąteczną playlistę, składającą się z wybranych wcześniej przez użytkowników gwiazdkowych hitów wszechczasów. Znalezioną w Grouponie muzykę będzie można podarować bliskim za pośrednictwem Facebooka.
Wszystkie świąteczne propozycje Groupona można znaleźć na stronie http://www.groupon.pl/occasion/swieta.
informacje o firmie
Informacja o Groupon
Groupon (NASDAQ: GRPN) - Groupon to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.
Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.
Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.
informacje o firmie
Informacja o Groupon
Groupon (NASDAQ: GRPN) - Groupon to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.
Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.
Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.