media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Contact Center przyjazne Klientowi Provident Polska wyróżniony europejskim Certyfikatem Jakości Usług

26.11.2014 | Provident Polska SA

Provident, lider polskiego rynku pożyczkowego stawia na jakość obsługi klienta. Firma została wyróżniona certyfikatem zgodności z europejską normą jakości zarządzania dla Customer Contact Center.

Zdalne kanały kontaktu, np. telefon, internet, sms, mail, czy list to wygodne i najczęściej pierwsze formy kontaktu Klienta z firmą. Właściwa organizacja pracy oraz rzetelna wiedza wszystkich pracowników to ważne elementy w budowaniu wizerunku firmy oraz w podnoszeniu jakości świadczonych usług. Dlatego też Provident stawia na zasoby w obsłudze Klienta. Chcąc ulepszać swoją ofertę, firma wdrożyła zróżnicowane i dostosowane do potrzeb Klientów zdalne kanały obsługi zarówno  sprzedażowej, jak i posprzedażowej. Pierwszy dedykowany jest Klientom, którzy jeszcze nie korzystali z usług firmy i są zainteresowani jej produktami, drugi zaś przeznaczona jest dla Klientów aktywnych. Tu Konsultanci pomagają Klientom w kwestiach kolejnych pożyczek, szczegółów zawartych umów, spłaty pożyczek, zmianie danych osobowych oraz reklamacjach.

Najbardziej zależy nam na tym, aby Klient był zadowolony z naszych produktów oraz usług. Zanim złożymy mu jakąkolwiek propozycję współpracy, dokładnie analizujemy jego faktyczne potrzeby i możliwości. Dlatego zapewniamy możliwość kontaktu z Provident za pomocą kilku niezależnych kanałów. Swoje uwagi lub zapytania o ofertę pożyczki można zgłaszać za pośrednictwem doradców, infolinii, albo po prostu pisząc do nas maila lub tradycyjny list. Cieszy nas, że efekty tych działań zostały potwierdzone Certyfikatem Jakości – mówi  Martyna Adamczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta.

Rozwijamy się z myślą o Kliencie

Provident, posługując się nowoczesnymi narzędziami, spełnił określone w normie EN 15838 wymogi i został wyróżniony europejskim certyfikatem jakości. Wyznacza on konkretne standardy w zakresie jakości usług świadczonych przez Contact Center oraz ustanawia skuteczny system zarządzania.

Według badania „Lojalność i satysfakcja Klientów Provident”, zrealizowanego w 2013 r. przez Millward Brown, obsługa telefoniczna firmy cieszy się ogromnym uznaniem wśród prawie 95% Klientów. Wysokie oceny dotyczą zarówno postaw pracowników (uprzejmość, chęć pomocy, kompetencja), jak i łatwości kontaktu.

Zawsze robi na mnie wrażenie sposób, w jaki, przy odpowiednim zaangażowaniu kierownictwa i rozumieniu logiki standardu, można przekuć jego wymagania na konkretne i przyjazne dla Klienta rozwiązania. Tak stało się również w przypadku Provident, gdzie np. proces monitorowania płatności jest prowadzony w sposób bardzo otwarty i pozytywny dla Klientów, z pełnym poszanowaniem ich prywatności – podsumowuje Krzysztof Gawecki  Auditor Wiodący SGS Polska.

Norma EN 15838 została opracowana przez European Confederation of Contact Centre Organisations na zlecenie Komisji Europejskiej. Certyfikat przyznała szwajcarska jednostka certyfikująca SGS, świadcząca usługi z zakresu inspekcji, weryfikacji, testów i certyfikacji.

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance. Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie obsługuje klientów w 8 krajach: Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Meksyku, Rumunii, na Litwie i w Bułgarii.

W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą wchodzącą w skład International Personal Finance. Firma specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek z opcją obsługi w domu. Provident udziela również finansowania mikroprzedsiębiorcom. Provident jest, członkiem Pracodawców RP i Polskiej Konferencji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, członkiem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz członkiem Centrum Wolontariatu. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, m.in. prowadzi program wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam” .

Provident zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień: II miejsce w konkursie Perły Polskiej Gospodarki w sektorze finansowym, jest również laureatem konkursu FlexiLider 2011 (PKPP „Lewiatan”). Dołączył także do grona 25 polskich firm wyróżnionych w konkursie European Business Awards 2011. Firma jest notowana w prestiżowych w kraju rankingach firm, w tym na liście 500 największych firm „Rzeczpospolitej”, na której Provident zajął 239. miejsce pod względem przychodów. W 2014 roku firma zajęła również 6. miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych firm społecznie wśród firm finansowych w rankingu Gazety Prawnej.

SGS jest wiodącą w świecie firmą kontrolną, weryfikacyjną, testującą i certyfikacyjną z siedzibą główną w Szwajcarii. SGS jest uznawana jako światowy wzorzec jakości i etyki. Zatrudniając ponad 80,000 pracowników, SGS działa w sieci ponad 1,650 biur i laboratoriów na całym świecie.

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance. Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie obsługuje klientów w 8 krajach: Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Meksyku, Rumunii, na Litwie i w Bułgarii.

W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą wchodzącą w skład International Personal Finance. Firma specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek z opcją obsługi w domu. Provident udziela również finansowania mikroprzedsiębiorcom. Provident jest, członkiem Pracodawców RP i Polskiej Konferencji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, członkiem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz członkiem Centrum Wolontariatu. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, m.in. prowadzi program wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam” .

Provident zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień: II miejsce w konkursie Perły Polskiej Gospodarki w sektorze finansowym, jest również laureatem konkursu FlexiLider 2011 (PKPP „Lewiatan”). Dołączył także do grona 25 polskich firm wyróżnionych w konkursie European Business Awards 2011. Firma jest notowana w prestiżowych w kraju rankingach firm, w tym na liście 500 największych firm „Rzeczpospolitej”, na której Provident zajął 239. miejsce pod względem przychodów. W 2014 roku firma zajęła również 6. miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych firm społecznie wśród firm finansowych w rankingu Gazety Prawnej.

SGS jest wiodącą w świecie firmą kontrolną, weryfikacyjną, testującą i certyfikacyjną z siedzibą główną w Szwajcarii. SGS jest uznawana jako światowy wzorzec jakości i etyki. Zatrudniając ponad 80,000 pracowników, SGS działa w sieci ponad 1,650 biur i laboratoriów na całym świecie.