technologie ekonomia/biznes/finanse

Netia zapewni nowoczesną telefonię krakowskiemu magistratowi

08.10.2014 | Netia

Netia wygrała przetarg organizowany przez Urząd Miasta Krakowa, na świadczenie usług telekomunikacyjnych. Nowoczesne rozwiązanie techniczne (telefonia IP HD Voice), zostało wybrane w drodze dialogu technicznego. Wartość umowy podpisanej na trzy lata to ponad 3 mln złotych.

Netia podpisała trzyletnią umowę z Gminą Miejską Kraków – Urzędem Miasta Krakowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Zarządu Budynków Komunalnych oraz Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu.

Zamawiający, który dotychczas korzystał z tradycyjnych usług telefonicznych, w efekcie przeprowadzonej procedury dialogu technicznego, zdecydował się na nowoczesne rozwiązanie oparte o łącza w technologii SIP Trunk oraz telefony IP HD Voice.

„Dzięki zastosowaniu dialogu technicznego pracownicy Urzędu Miasta mieli szansę poznać różnice między dotychczasowymi tradycyjnymi usługami telefonicznymi, a nowoczesnymi rozwiązaniami opartymi o łącza w technologii SIP Trunk oraz telefony IP HD Voice. Zachęcamy innych zamawiających do stosowania tego trybu zamówień, gdyż umożliwia on weryfikację rozwiązań rynkowych i wybranie najbardziej optymalnego”. - powiedział Rafał Bakalarz - Dyrektor Sprzedaży Rynku Klientów Kluczowych Netii.

W ramach kontraktu Netia świadczyć będzie usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej, łącznie z serwisem, dostawą aparatów IP Phone oraz udostępnieniem odpowiednich łączy telekomunikacyjnych, urządzeń i licencji niezbędnych do realizacji zamówienia. Łączna ilość kanałów rozmownych wraz łączami zapasowymi będzie wynosiła 600.

Umowa podpisana została na okres 3 lat. Jej wartość to 3 325 000 zł brutto. W przetargu brały również udział firmy Orange Polska i GTS Poland. Obecnym Operatorem był Orange Polska.

 

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

***

O Netii

Netia dostarcza kompleksowe i przyjazne biznesowi rozwiązania online. Jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 70 proc. budynków biurowych.

Netia oferuje swoim klientom nowoczesne rozwiązania zwiększające ich konkurencyjność: usługi głosowe, transmisji danych, dostępu do internetu, usługi zintegrowane oparte o przetwarzanie w chmurze oraz usługi Data Center.

Kluczowe rozwiązania to:

- Unified Communications i Cloud Server, zapewniające bezpieczną i skalowalną infrastrukturę IT;
- Netia WiFi, umożliwiające bezpieczne udostępnienie sieci gościom lub klientom;
- Netia Video Anywhere, pozwalające na prowadzenie wideokonferencji w jakości HD.

Więcej informacji: biznes.netia.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

***

O Netii

Netia dostarcza kompleksowe i przyjazne biznesowi rozwiązania online. Jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, w zasięgu jej sieci znajduje się ok. 70 proc. budynków biurowych.

Netia oferuje swoim klientom nowoczesne rozwiązania zwiększające ich konkurencyjność: usługi głosowe, transmisji danych, dostępu do internetu, usługi zintegrowane oparte o przetwarzanie w chmurze oraz usługi Data Center.

Kluczowe rozwiązania to:

- Unified Communications i Cloud Server, zapewniające bezpieczną i skalowalną infrastrukturę IT;
- Netia WiFi, umożliwiające bezpieczne udostępnienie sieci gościom lub klientom;
- Netia Video Anywhere, pozwalające na prowadzenie wideokonferencji w jakości HD.

Więcej informacji: biznes.netia.pl