Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!
Perfetti Van Melle – jeden z największych producentów słodyczy na świecie, m.in. popularnych Mentosów czy lizaków Chupa Chups, od ćwierć wieku jest obecny na polskim rynku. Mało kto wie, że specjały tej firmy mogłyby zupełnie inaczej wyglądać, gdyby w XX wieku bracia Van Melle nie wybrali się do Polski. ...
10.07.2018 | Perfetti Van Melle Polska
Udzielenie zgody innej firmie na wykorzystanie logo czy wizerunku swojego produktu to rozwiązanie niezwykle opłacalne dla obu stron. Bez ponoszenia kosztów promujemy swój brand, a nasz biznesowy partner może korzystać z popularnego znaku. ...
03.07.2018 | Perfetti Van Melle Polska
Marka rozpoczęła działania skierowane do najmłodszych, których podstawą jest animowany teledysk. Jego bohaterem jest paczka przyjaciół złożona z owoców znanych z produktów Fruittella, które wzajemnie sobie pomagają i wspierają w trudnych sytuacjach. ...
29.06.2018 | Perfetti Van Melle Polska
W przeciwieństwie do naszych zachodnich sąsiadów nie lubimy robić sprawunków na zapas, chociaż niedziele bez handlu powoli nas do tego zmuszają. Zamiast tego wolimy wybrać się do sklepu nawet 360 razy w roku! Śledzimy obowiązujące trendy na rynku spożywczym, ale nie tak łatwo im ulegamy. ...
25.06.2018 | Perfetti Van Melle Polska
Słodycze już dawno przestały być utożsamiane wyłącznie ze słodkimi smakami. Konsumenci coraz częściej poszukują innowacyjnych doznań smakowych i dlatego obecnie chętniej sięgają po artykuły o unikalnej strukturze czy w wariantach, niekojarzonych wcześniej z tą kategorią. ...
21.06.2018 | Perfetti Van Melle Polska
Chupa Chups to lizaki, które w latach 50. XX wieku zrewolucjonizowały rynek słodyczy. Od tamtej pory marka konsekwentnie wprowadza innowacyjne produkty, które wyznaczają trendy w tym segmencie. Przykładem są lizaki 3D w kształcie czaszki i szklanki z napojem, które właśnie pojawiły się w jej portfolio. ...
07.06.2018 | Perfetti Van Melle Polska
Zwykła reklama to za mało, aby zainteresować ofertą najmłodszych konsumentów. Najważniejsze jest prowadzenie z nimi stałego dialogu i budowanie wiarygodnego przekazu. W komunikacji do tej grupy zdecydowanie lepiej sprawdzą się influencerzy niż celebryci. ...
29.05.2018 | Perfetti Van Melle Polska
strona 17