technologie

Polskie motywy w wymiennej wyspie aparatów realme GT 8 Pro

21.11.2025 | realme

Warszawa, 21 listopada 2025 r. – Marka realme po raz kolejny udowadnia, że technologia i lokalna kultura mogą iść w parze. Producent ogłosił dziś wprowadzenie limitowanej serii wymiennych modułów wysp aparatów we wkrótce debiutującym flagowcu – realme GT 8 Pro. Polska kolekcja została zaprojektowana specjalnie z myślą o fanach marki z tego państwa i w humorystyczny, lecz kreatywny sposób nawiązuje do rodzimego klimatu życia w kraju nad Wisłą.

Design, który ma smak i charakter

Flagowiec realme GT 8 Pro wyróżnia się innowacyjną konstrukcją, pozwalającą na wymianę osłony modułu aparatów. Zamiast standardowych, futurystycznych kształtów polski oddział realme postanowił zagrać na nucie nostalgii i autoironii i właśnie zaprezentował cztery unikalne warianty:

  • Maluch – inspirowany kultowym Fiatem 126p.
  • Borowik – jesienny rarytas: moduł w kolorze głębokiego brązu z kapeluszową teksturą grzybka.
  • Cebula – wielowarstwowa struktura nawiązuje do polskiej zaradności i sprytu. realme puszcza oko do użytkowników i udowadnia, że ma do siebie dystans, a wnętrze smartfona – podobnie jak cebula – kryje wiele warstw technologii.
  • Pieróg – smakowity kształt z charakterystyczną falbanką na brzegach wyspy: design, który kojarzy się z ciepłem, domem i tym, co w Polsce najlepsze.

– Gdy tworzyliśmy realme GT 8 Pro, chcieliśmy dać użytkownikom pełną swobodę personalizacji. Polska jest dla nas kluczowym rynkiem w Europie, dlatego dodaliśmy do globalnych wzorów coś, co wywoła uśmiech i poczucie przynależności. Czy jest coś bardziej polskiego niż dyskusja o pierogach czy wspomnienie podróży maluchem na wakacje? Teraz te emocje mogą być częścią smartfona – mówi Justyna Kościuk, dyrektorka komunikacji w realme Polska.

kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
Senior Account Manager, MSL
Maciej Piotrowski

maciej.piotrowski@publicisgroupe.com

tel: 538 531 802

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.

Więcej informacji na stronie: www.realme.com

 

Kontakt dla mediów:

Tomasz Nowicki

PR Manager

tel.: 501 760 211

mail: tomasz.nowicki@realmeeu.com

załączniki

kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
Senior Account Manager, MSL
Maciej Piotrowski

maciej.piotrowski@publicisgroupe.com

tel: 538 531 802

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.

Więcej informacji na stronie: www.realme.com

 

Kontakt dla mediów:

Tomasz Nowicki

PR Manager

tel.: 501 760 211

mail: tomasz.nowicki@realmeeu.com