Koniec z nudą we flagowcach? realme GT 8 Pro zaoferuje użytkownikom modułową, wymienną obudowę aparatu
Warszawa, 6 listopada 2025 r. – realme oficjalnie zapowiada przełomowe rozwiązanie konstrukcyjne w zapowiadanym flagowcu GT 8 Pro: pierwszą w branży wymienną wyspę aparatów. Najnowszy smartfon umożliwi użytkownikom niespotykaną do tej pory personalizację swojego urządzenia, co stanowi kolejny krok w rozwoju designu flagowców.
Innowacyjne rozwiązanie realme pozwala zmienić osłonę obiektywu na dowolny, wymienny komponent. Użytkownicy przemienią wygląd urządzenia w kilku prostych krokach: wystarczy, że odkręcą oryginalny element, wybiorą nowy, preferowany, a później zacisną blokadę utrzymującą go we właściwym miejscu.
Rewolucyjność rozwiązania polega na odrzuceniu logiki projektowej „jeden rozmiar dla wszystkich”. Już teraz wyspa aparatu może być odłączana i zastępowana różnorodnymi elementami – okrągłymi, kwadratowymi czy chociażby w kształcie robota.
Koncept Color-Mix pozwala na jeszcze dokładniejsze dopasowanie telefonu do upodobań użytkownika. Każdy odcień modułu obiektywu w stylu robota ma subtelnie kontrastujący z korpusem smartfona odcień, co pozwala użytkownikom wybrać swój ulubiony.
realme GT 8 Pro będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: białej i niebieskiej. Opływowe przejście krzywizn, skalibrowane według zasad złotego podziału, idealnie łączy się z podwójną krawędzią 2.5D, co zapewnia bezpieczny i płynny chwyt. Matowa metalowa ramka i zaokrąglony płaski ekran zapewniają komfort nawet podczas długiego użytkowania.
realme stawia na zrównoważony rozwój, dlatego w GT 8 Pro tylny panel został stworzony ze skóry wegańskiej w dotyku przypominającej papier (w niebieskiej wersji kolorystycznej). To materiał wykonany z recyklingowych tworzyw sztucznych i tekstyliów, z unikalnym wzorem słojów i teksturą 3D. Podkreśla on jeszcze bardziej smukły profil smartfona, ale jednocześnie stanowi trwałe i lekkie tworzywo. Do produkcji zastosowano naturalne barwniki organiczne i silikonową powłokę, by nie wytwarzać dodatkowych szkodliwych odpadów. Technologia Photonic Nano-Carving pozwoliła natomiast uzyskać grawerowanie z dokładnością do 0,02 m i jest pierwszą tego typu w branży. Takie podejście marki przyczyniło się do uzyskania certyfikacji Global Recycled Standard i dowodzi, że zrównoważony rozwój i najwyższa jakość nie muszą się wykluczać – a idealnie dopełnią się we flagowym wzornictwie.
kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
maciej.piotrowski@publicisgroupe.com
tel: 538 531 802
informacje o firmie
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
maciej.piotrowski@publicisgroupe.com
tel: 538 531 802
informacje o firmie
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211