wydarzenia styl życia media/marketing/reklama

SHEIN w Mediolanie: imponujący pokaz mody w światowej stolicy stylu

30.10.2025 | SHEIN

To właśnie w Mediolanie, sercu modowego świata, SHEIN zaprezentował swój huczny manifest i widowisko, które na długo pozostanie w pamięci gości: The Urban Ritual, czyli pokaz mody inspirowany energią miasta. W przestrzeni Rubattino 56 marka połączyła streetwear z artystyczną ekspresją i stworzyła pokaz, w którym moda nabrała rytmu najsłynniejszych ulic świata. Na wybiegu pojawiły się kreacje znanych i lubianych marek dostępnych na platformie zakupowej SHEIN, takich jak: Musera, Missguided, Maija, SHEIN BAE i Anewsta.

W miejskim rytmie

The Urban Ritual to niecodzienny modowy koncept, łączący pokaz najnowszych kolekcji kilku marek z artystycznym show. Energia miasta, jego duch i klimat zespoliły się tu ze sztuką w jedną całość. W industrialnej przestrzeni Rubattino 56 SHEIN stworzył mediolański bar we współczesnej reinterpretacji, jako miejsce spotkań, wolności i swobodnej ekspresji. Moda stała się codziennym rytuałem, a ulica – sceną do wyrażenia indywidualnego stylu.

Wydarzenie dało przestrzeń do manifestowania różnorodności i celebracji osobistych historii opowiadanych poprzez modę. Goście pokazu mieli okazję się przekonać, że każdy niezależnie od kultury, wieku czy sylwetki, może tworzyć własną modową wizję, dopasowaną do indywidualnych potrzeb.

Pięć marek, pięć odsłon stylu

Na wybiegu zaprezentowano kolekcje pięciu najpopularniejszych marek, które oddają różnorodność dostępnych na platformie SHEIN produktów: Maija wniosła casualową energię i miejski luz, marka SHEIN BAE pokazała zinterpretowaną w nowoczesny sposób biurową klasykę, Missguided połączyło elegancję z nieszablonowym twistem, Anewsta oczarowała włoskim sznytem, a Musera dodała pokazowi błysku prezentując wyrazistą kolekcję, bazującą na cekinach i metalicznych fakturach.

Różnorodne estetyki złożyły się na opowieść o tym, jak szeroka i inkluzywna jest modowa wizja SHEIN – platformy zakupowej, która stawia w centrum jednostkę i dba o dostęp do najmodniejszych krojów sezonu dla tych wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie poprzez indywidualny styl.

SHEIN X – lokalna kreacja, globalna realizacja

Jednym ze szczególnych momentów wieczoru była prezentacja projektu SHEIN X autorstwa włoskiej projektantki Kaïny Chellat Kossoko. Jej kreacje, uszyte we współpracy z lokalną, mediolańską pracownią, to dowód, że moda może łączyć tradycję z nowoczesnością i stanowić bramę do kariery dla młodych talentów z całego świata. A wszystko to dzięki programowi SHEIN X, czyli globalnej inicjatywie, która ma na celu wspieranie początkujących projektantów przez zapewnienie im zaplecza produkcyjnego, a finalnie daje możliwość wyróżnienia się i dotarcia w prosty, transparentny i przyjazny sposób do szerokiego grona klientów na międzynarodowym rynku.

Piękno, które łączy – partnerstwo z MIA Cosmetics

Za makijaże modelek i modeli odpowiadała marka MIA Cosmetics – oficjalny partner pokazu. Jej subtelne, świetliste beauty looki idealnie dopełniły koncepcje The Urban Ritual i podkreśliły naturalność i indywidualne piękno. Ta włoska marka, której przyświeca hasło Your Italian Beauty, stawia na różnorodność i autentyczność. We współpracy z platformą SHEIN stworzyła komfortową przestrzeń na backstage’u pokazu, gdzie modelki i modele mieli możliwość uczestniczyć w procesie doboru makijażu do prezentowanych przez nich na wybiegu stylizacji.

Moda jako język współczesnego świata – nowy początek dla SHEIN

Backstage tętnił życiem nie tylko za sprawą unikalnych stylizacji i autorskich makijaży. W pokazie wystąpili modele i modelki z całego świata, o różnych sylwetkach, typach urody i osobowościach. Atmosfera równości, wspólnoty i zabawy sprawiła, że The Urban Ritual stał się czymś więcej niż tylko pokazem – był prawdziwym świętem mody i różnorodności.

Pokaz The Urban Ritual w Mediolanie był początkiem nowego etapu dla SHEIN – rodzajem manifestu, którym marka udowodniła, że moda dostępna dla każdego może mieć zarówno światowy wymiar, jak i indywidualny charakter. To nie tylko pokaz najnowszych trendów, ale także opowieść o tym, że styl to codzienny rytuał, który każdy z nas może pielęgnować według własnego uznania. W końcu nasz indywidualizm to najpiękniejszy luksus.

Wszystkie stylizacje zaprezentowane podczas pokazu The Urban Ritual w Mediolanie są już dostępne na platformie marketplace SHEIN.

kontakt dla mediów
Gabriela Gajewska
Account Manager, MSLGROUP
Gabriela Gajewska

gabriela.gajewska@mslgroup.com

tel: +48 882 140 107

informacje o firmie

O SHEIN

SHEIN to globalna platforma marketplace, dzięki której moda staje się dostępna dla każdego. Marka oferuje szeroki wybór ubrań, akcesoriów i produktów lifestyle’owych zgodnych z najnowszymi trendami. Dzięki współpracy z globalną siecią dostawców i innowacyjnemu modelowi produkcji on demand SHEIN nieustannie łączy produkcję z dbałością o zrównoważony rozwój. W 2024 roku SHEIN zrewolucjonizował produkcję jeansów, wprowadzając technologię Cool Transfer Denim Printing. Ten nowoczesny proces pozwolił zmniejszyć zużycie wody o 70,5% i całkowicie wyeliminować szkodliwe chemikalia przy produkcji jeansów, co czyni ten materiał bardziej przyjaznym dla środowiska. SHEIN stale poszukuje nowych sposobów, aby łączyć modę, innowacje i być odpowiedzialną marką modową. Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.sheingroup.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Gabriela Gajewska
Account Manager, MSLGROUP
Gabriela Gajewska

gabriela.gajewska@mslgroup.com

tel: +48 882 140 107

informacje o firmie

O SHEIN

SHEIN to globalna platforma marketplace, dzięki której moda staje się dostępna dla każdego. Marka oferuje szeroki wybór ubrań, akcesoriów i produktów lifestyle’owych zgodnych z najnowszymi trendami. Dzięki współpracy z globalną siecią dostawców i innowacyjnemu modelowi produkcji on demand SHEIN nieustannie łączy produkcję z dbałością o zrównoważony rozwój. W 2024 roku SHEIN zrewolucjonizował produkcję jeansów, wprowadzając technologię Cool Transfer Denim Printing. Ten nowoczesny proces pozwolił zmniejszyć zużycie wody o 70,5% i całkowicie wyeliminować szkodliwe chemikalia przy produkcji jeansów, co czyni ten materiał bardziej przyjaznym dla środowiska. SHEIN stale poszukuje nowych sposobów, aby łączyć modę, innowacje i być odpowiedzialną marką modową. Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.sheingroup.com.