styl życia turystyka/wypoczynek

Campanile wprowadza koncept PRIME do swojego portfolio w Polsce

29.10.2025 | Louvre Hotels

W ramach kompleksowego planu modernizacji, zakładającego renowację 80 procent portfolio hotelowego do 2028 roku, Louvre Hotels Group wprowadza do Polski nową odsłonę marki Campanile. W hotelach Campanile PRIME, które oferują większy komfort, nowoczesny design i przytulne przestrzenie, goście korzystają z uroków miasta i cieszą się aktywnym stylem życia podczas każdego pobytu. Dzięki debiutowi konceptu w hotelach w Warszawie i Krakowie Polska staje się strategicznym rynkiem dla Campanile PRIME w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowa era Campanile

Od prawie 50 lat marka Campanile buduje swoją pozycję lidera średniego segmentu na europejskim rynku hotelarskim, gdzie pod jej szyldem działa obecnie ponad 300 hoteli. Łącznie obiekty Campanile są obecne w 14 krajach na całym świecie i oferują ponad 30 000 pokoi. W ramach pięcioletniego planu strategicznego w 2024 roku Louvre Hotels Group – druga co do wielkości grupa hotelowa we Francji i Europie – zapoczątkowała nową erę Campanile poprzez wprowadzenie zaktualizowanej identyfikacji wizualnej, odświeżonych projektów hotelowych wnętrz i ulepszonego wyposażenia w pokojach. Zmodyfikowano również protokoły obsługi gości i ofertę restauracji, dzięki czemu wzmocniono zaangażowanie Campanile w świadczenie nowoczesnych usług hotelarskich zorientowanych na podnoszenie komfortu pobytu i ogólnej jakości doświadczenia oferowanego podróżnym. Tożsamość marki nadal opiera się na trzech filarach, wyrażonych poprzez trzy cechy charakterystyczne hoteli Campanile: przytulność, serdeczność i odpowiedzialność.

Jednym z kluczowych elementów tej transformacji jest wprowadzenie dwóch odrębnych konceptów: PRIME i NATURE, z których każdy oferuje gościom innego rodzaju doświadczenie. Hotele Campanile PRIME przeznaczono dla podróżnych poszukujących bogactwa miejskich doświadczeń, z kolei Campanile NATURE poprzez architekturę swoich budynków i zagospodarowanie przyhotelowego terenu tak, by zachęcał do spędzania czasu na świeżym powietrzu, odwołują się do dziedzictwa marki, pod której szyldami działały pierwotnie przydrożne motele. W Polsce, strategicznym rynku dla Louvre Hotels Group w Europie, transformacja rozpoczęła się w tym roku od wprowadzenia marki Campanile PRIME w hotelach Warszawa Centrum i Kraków Old Town.

Campanile PRIME – strefa komfortu w sercu miasta

Hotele Campanile PRIME zlokalizowane są głównie w centrach miast lub w dobrze skomunikowanych dzielnicach okalających i na przedmieściach. Tutaj goście znajdą wszystko, czego potrzebują, niezależnie od tego, czy podróżują służbowo, czy prywatnie.

Na uwagę zasługują nowe standardy komfortu opracowane przez Louvre Hotels Group, aby sprostać oczekiwaniom podróżnych. Obejmują one m.in. nowe wyposażenie, takie jak wysokiej jakości pościel z materacami o grubości 30 cm, wyjątkowo miękkie poduszki i kołdry ze 100-procentowej bawełny. Goście docenią również funkcjonalność Chromecast oraz bezpłatny dostęp do szybkiego Wi-Fi. Osoby aktywne, które nie chcą rezygnować z dobrych nawyków podczas podróży, mogą swobodnie korzystać z hotelowej siłowni lub kontynuować swój program treningowy bezpośrednio w pokoju dzięki przenośnym zestawom fitness oraz dostępowi do aplikacji Decathlon Coach.

W przestrzeniach wspólnych na podróżnych czeka przytulna atmosfera sprzyjająca wypoczynkowi i rozrywce przy grach planszowych lub w trakcie kameralnych wydarzeń, a także odpowiednia do pracy w funkcjonalnej przestrzeni coworkingowej.

Kuchnia w Campanile PRIME świetnie komponuje się z oferowanym przez hotel komfortem oraz jego miejską lokalizacją. Goście mogą delektować się obfitym śniadaniem w formie bufetu, składającym się ze świeżych lokalnych produktów, a także dostępnymi przez całą dobę przekąskami. Hotelowe restauracje zapraszają na sezonowe dania, podawane w swobodnej atmosferze w stylu lokalnego bistro, i oferują przestrzeń, która przez cały dzień sprzyja relaksowi i kontaktom towarzyskim.

Nowe lokalizacje w Polsce

Pierwsze hotele w Polsce zostały już zmodernizowane do nowych standardów Campanile. Campanile PRIME Warszawa Centrum przeszedł remont pokoi i oferuje teraz pełen standard PRIME (w tym dostęp do siłowni w hotelu Golden Tulip w tym samym budynku). Z kolei w Campanile PRIME Kraków Old Town zakończono pierwsze remonty pokoi. Hotele Campanile we Wrocławiu, Lublinie i Łodzi mają zostać zmodernizowane do standardu PRIME w przyszłym roku, a kolejne lokalizacje będą stopniowo dodawane do harmonogramu.

– Campanile PRIME to naturalna ewolucja naszej ukochanej marki. Zachowujemy jej ducha, ale wprowadzamy go do nowej ery. Polska to kluczowy rynek dla Louvre Hotels Group w Europie Środkowo-Wschodniej, a marka Campanile tradycyjnie jest tu bardzo silna. Dlatego cieszymy się, że już teraz możemy zaprosić gości do odwiedzenia naszych pierwszych obiektów oferujących doświadczenie spod znaku PRIME w samym sercu największych polskich miast – mówi François Delattre, Vice President International Operations – EUROPE, Louvre Hotels Group.

W stronę bardziej zrównoważonej turystyki

By zademonstrować swoje zaangażowanie w zrównoważoną gościnność, wszystkie hotele Campanile uczestniczą obecnie w programie Hotel Sustainability Basics (HSB), wspieranym przez World Travel and Tourism Council. Program obejmuje wdrażanie 12 kluczowych praktyk środowiskowych w obszarach związanych między innymi z minimalizowaniem obecności plastiku, redukcją zużycia wody i energii elektrycznej, gospodarowaniem odpadami, a także działaniami z zakresu odpowiedzialności społecznej. W Polsce wszystkie obiekty Campanile otrzymały certyfikat HSB na rok 2025 i obecnie wkraczają w kolejne fazy trzyletniego programu HSB, a hotele Campanile PRIME w Warszawie i Krakowie pomyślnie go ukończyły.

kontakt dla mediów
Anastazja Pauliuk
Social Media & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Anastazja Pauliuk

anastasiya.pauliuk@softboxgroup.pl

tel: 661 544 938

informacje o firmie

 O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie około 1 750 hoteli w 70 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym marki Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn, Tulip Residences, Campanile, Golden Tulip, Royal Tulip, 5 marek sieci Sarovar w Indiach oraz francuską grupę Hôtels & Préférence. Grupa ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

O Campanile

Założona w 1976 roku, Campanile to historyczna trzygwiazdkowa marka hoteli średniego segmentu należąca do Louvre Hotels Group. Pod jej szyldami działa 410 hoteli, głównie we Francji, Europie i Chinach. Pobyt w Campanile to po prostu poczucie komfortu, jak w domu. To gwarancja ciepłego przyjęcia, przytulnych pokoi, prostej i pysznej kuchni oraz radosnej rozrywki, a wszystko to w ramach odpowiedzialnego podejścia. Komfort i obsługa sprawiają, że Campanile to miejsce, w którym można cieszyć się chwilą.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

załączniki

kontakt dla mediów
Anastazja Pauliuk
Social Media & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Anastazja Pauliuk

anastasiya.pauliuk@softboxgroup.pl

tel: 661 544 938

informacje o firmie

 O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie około 1 750 hoteli w 70 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym marki Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn, Tulip Residences, Campanile, Golden Tulip, Royal Tulip, 5 marek sieci Sarovar w Indiach oraz francuską grupę Hôtels & Préférence. Grupa ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

O Campanile

Założona w 1976 roku, Campanile to historyczna trzygwiazdkowa marka hoteli średniego segmentu należąca do Louvre Hotels Group. Pod jej szyldami działa 410 hoteli, głównie we Francji, Europie i Chinach. Pobyt w Campanile to po prostu poczucie komfortu, jak w domu. To gwarancja ciepłego przyjęcia, przytulnych pokoi, prostej i pysznej kuchni oraz radosnej rozrywki, a wszystko to w ramach odpowiedzialnego podejścia. Komfort i obsługa sprawiają, że Campanile to miejsce, w którym można cieszyć się chwilą.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144