towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Nowe orzeszki Felix Crispers wchodzą na scenę z braćmi KACPERCZYK

01.10.2025 | Intersnack

Tegoroczna jesień to czas startu halowej trasy koncertowej zespołu KACPERCZYK, a wraz z nim na scenę wkraczają Felix Crispers w zupełnie nowej odsłonie. Popularne orzeszki zaskoczą swoich fanów nowymi, wyrazistymi smakami, jeszcze bardziej chrupiącą skorupką i odświeżonym designem opakowań. Dodatkowo, na rynku pojawiła się limitowana edycja Felix Crispers, która promuje współpracę marki z braćmi Kacperczyk oraz ich zbliżającą się trasę koncertową „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK TOUR”, zaplanowaną na trzeci kwartał 2025 roku.

Felix Crispers to wyjątkowe połączenie prażonych orzeszków ziemnych marki Felix i extra chrupkiej skorupki o intensywnym smaku. Do tej pory linia obejmowała trzy smaki: Classic Paprika, Crispy Onion oraz Hot & Spicy. Niedawno portfolio Felix Crispers przeszło metamorfozę i na rynek wchodzą zaskakujące nowości: Hot Paprika & Red Pepper, Creamy & Roasted Paprika oraz Cheddar & Blue Cheese. Połączenie ostrych przypraw – papryczki chili i czerwonego pieprzu, aromatyczna pieczona papryka czy duet klasycznego cheddara z niebieskim serem pleśniowym z pewnością przypadną do gustu miłośnikom wyrazistych nut smakowych. Świetnie sprawdzą się podczas codziennych aktywności i spotkań ze znajomymi – jako towarzysze ulubionego hobby, wspólnej zabawy, szalonych wypadów czy koncertów, np. tych promujących najnowszą płytę braci Kacperczyk „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK”. Wszystkie smaki są dostępne w opakowaniach 125 g, a dodatkowo orzeszki Hot Paprika & Red Pepper można kupić także w opakowaniu 40 g.

Pracując nad odświeżeniem konceptu Felix Crispers, postawiliśmy na podkreślenie najbardziej charakterystycznych cech produktu – chrupkiej skorupki oraz intensywnego smaku. Receptura została skomponowana tak, aby skorupka była jeszcze bardziej chrupiąca, przy czym ciasto jest delikatniejsze. Z myślą o pokoleniu Z, które często szuka nietuzinkowych produktów i intensywnych nut smakowych, wprowadziliśmy też nowe, wyraziste smaki. Ich eksplozję oddaje zmieniony design opakowań. Na pierwszym planie jest nasz kultowy orzeszek Felix, który wyłania się ze swojej extra chrupkiej skorupki, w otoczeniu aromatycznych przypraw. Taka kompozycja podkreśla, że Felix Crispers zapewniają podwójne doznanie – chrupania i kuszących, podwójnych kombinacji smakowych – powiedziała Katarzyna Fil, Junior Brand Manager marki Felix w firmie Intersnack Poland.

Wszyscy jesteśmy Kacperczyk. Felix Crispers też

Marka Felix przygotowała jeszcze jedną wyjątkową niespodziankę, która z pewnością przypadnie do gustu fanom braci Kacperczyk. We współpracy z popularnymi artystami, powstała limitowana edycja orzeszków Felix Crispers, łącząca w sobie dwa smaki – łagodniejszego Cheddar & Blue Cheese oraz ostrzejszego Hot Paprika & Red Pepper – w nawiązaniu do zespołu, który tworzą dwaj bracia. Produkt w opakowaniu z motywem biało-czarnej spirali, będzie dostępny w sieci sklepów Żabka do końca grudnia br. i będzie promował trasę koncertową znanego duetu, zaplanowaną z okazji premiery jego najnowszej płyty pt. „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK”. Trasa „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK TOUR” rozpocznie się 22 października w Poznaniu i zakończy 3 grudnia w Lublinie. Po drodze, bracia odwiedzą Wrocław, Katowice, Gdynię i Warszawę (odpowiednio: 7,15, 22 i 28 listopada). Szczegółowy plan koncertów dostępny jest na stronie https://braciakacperczyk.pl/.

Na koncertach, na fanów będzie czekała specjalna strefa, gdzie razem ze swoją paczką znajomych będą mogli spróbować nowości od Felix Crispers. W ramach współpracy powstał także specjalny materiał braci Kacperczyk (live session) z lokowaniem produktu, który można obejrzeć na kanale YouTube zespołu.

To miłe uczucie, a zarazem wyróżnienie, kiedy dowiedzieliśmy się, że Felix Crispers zawita do naszego muzycznego świata. Dzięki temu, możemy realizować niepowtarzalne i czasem nawet szalone pomysły – mówi Maciej Kacperczyk. – Wspólne nagranie live session, zwłaszcza w tak bardzo nieoczywistym miejscu, to z jednej strony spełnienie naszych muzycznych marzeń, ale przede wszystkim okazja do tego, aby nasi fani dostali od nas coś niepowtarzalnego – dodaje Paweł Kacperczyk.

Marka Felix Crispers, już od kilku lat, jest związana z polską sceną muzyczną. Spotykaliśmy się z młodymi fanami hip-hopu i rapu na takich wydarzeniach jak SBM FFestival, Clout Festival czy Sun Festival. Współpraca z zespołem KACPERCZYK jest więc dla nas naturalnym krokiem w rozwoju brandu, a jego jesienna trasa – idealnym momentem na połączenie sił. Bracia Kacperczyk przełamują schematy, tworząc nową jakość w polskiej muzyce, a my stworzyliśmy nowe Felix Crispers, które świetnie sprawdzą się podczas spotkań z przyjaciółmi. Razem pokazujemy, że warto próbować nowości, łączyć różne smaki oraz style – dodała Katarzyna Fil, odpowiedzialna za współpracę z braćmi Kacperczyk po stronie Intersnack Poland.

Linia Felix Crispers to jeden z kluczowych subbrandów w portfolio marki Felix. Cieszy się dużą popularnością, szczególnie wśród pokolenia Generacji Z, które docenia ją za wyjątkową chrupkość i różnorodność smaków. Felix Crispers wyróżniają się na tle tradycyjnych przekąsek orzechowych swoją nowoczesną formułą, odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów wobec innowacyjnych i zaskakujących produktów i smaków. Wszystkie orzeszki z linii Felix Crispers produkowane są w Polsce, w zakładzie Intersnack Poland w Słomnikach koło Krakowa.

Linia Felix Crispers

  1. Hot Paprika & Red Pepper – orzeszki w skorupce o smaku papryczki chili i czerwonego pieprzu, dostępne w opakowaniach 40 g i 125 g.
  2. Creamy & Roasted Paprika – orzeszki w skorupce o smaku pieczonej papryki, dostępne w opakowaniach 125 g.
  3. Cheddar & Blue Cheese – orzeszki w skorupce o smaku cheddara i niebieskiego sera pleśniowego, dostępne w opakowaniach 125 g.
  4. Hot Paprika & Cheddar – połączenie orzeszków w skorupce o smaku papryczki chili oraz orzeszków w skorupce o smaku cheddara, dostępne w opakowaniach 125 g. – edycja limitowana, dostępna w okresie od 10 września do końca grudnia 2025 roku.
kontakt dla mediów
Account Executive, MSL Group
Jakub Świderski

jakub.swiderski@mslgroup.com

tel: 502 348 173

informacje o firmie

O Intersnack Poland

Intersnack Poland Sp. z o. o. jest częścią Grupy Intersnack, lidera na rynku słonych przekąsek z niemal 60-letnim doświadczeniem. Początki działalności polskiej spółki sięgają 1992 roku, kiedy w fabryce w Słomnikach rozpoczęto produkcję orzeszków marki Felix, która bardzo szybko stała się liderem w kategorii orzeszków ziemnych i orzechów przekąskowych. W 2011 roku na rynku pojawiły się produkty pod marką Przysnacki, która krótko po wprowadzeniu zdobyła pozycję nr 2 w kategorii chrupek i prażynek i nr 1 w tej kategorii w kanale hipermarketów. Obecnie Intersnack Poland zatrudnia ponad 1 200 osób w trzech zakładach produkcyjnych: w Nysie, gdzie wytwarzane są chipsy, chrupki i prażynki, w Radomiu, gdzie produkowane są chipsy oraz w Słomnikach, gdzie przetwarzane są orzechy i orzeszki. W 2024 roku polska spółka sprzedała ponad 80 tys. ton słonych przekąsek, a jej obroty osiągnęły ponad 1,6 mld złotych.

Każdego dnia Intersnack oferuje konsumentom najlepszy wybór pysznych słonych przekąsek, które zapewnią chwile chrupiącej przyjemności. O ich wysokiej jakości świadczą liczne nagrody – w Polsce są to m. in. Superbrands, Hit Handlu, Perła Rynku FMCG, Produkt Innowacyjny czy Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów®.

Firma przywiązuje przy tym bardzo dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Działania Intersnack na rzecz środowiska naturalnego skupiają się przede wszystkim na zmniejszeniu ilości odpadów powstających w procesie produkcji – zarówno opakowaniowych, jak i jadalnych – oraz śladu węglowego w całym łańcuchu dostaw. W Polsce w 2022 roku, zredukowana została ilość materiału opakowaniowego – o 24 proc. poprzez pocienienie folii oraz o 14 proc. poprzez zmniejszenie opakowania dla wybranych produktów marki Przysnacki. Dzięki temu w kartonach mieszczą się cztery paczki więcej, co przekłada się na optymalizację transportu, a tym samym redukcję emisji CO2 do atmosfery. Ponadto kartony te, podobnie jak puszki produktów marki Felix, są wykonane w 100 proc. z materiałów nadających się do recyklingu. Dodatkowo, już od 2020 roku polskie fabryki Intersnack nie generują żadnych odpadów spożywczych – materiały odpadowe są wykorzystywane m. in. jako kompost czy pasza dla zwierząt. Eliminując na każdym kroku marnotrawstwo i straty, firma przyczynia się do tworzenia gospodarki obiegu zamkniętego.

O zespole KACPERCZYK

Maciek i Paweł Kacperczyk zadebiutowali w 2020 roku płytą „Sztuki Piękne”, a znajdujący się na niej utwór „Iggy” docenił sam zainteresowany, czyli Iggy Pop, m.in. wspominając o braciach podczas swojej audycji w radiu BBC. W listopadzie 2021 roku, duet powrócił z „Kryzysem Wieku Wczesnego”. Krążek krótko po premierze pokrył się złotem, a finalnie platyną (m.in. ze względu na wielki hit „Sebiksy", który osiągnął status podwójnie platynowej płyty). Trzeci album pt. „Pokolenie Końca Świata” ukazał się latem 2023 roku. Płyta, na której znajdziemy takie utwory jak „Syn okiennika”, z gościnnym udziałem Artura Rojka, czy „Jakbym zjadł mentosy i popił je colą”, zadebiutował na pierwszym miejscu zestawienia OLiS i w pierwszych tygodniach premiery utrzymywał się na pierwszym miejscu najczęściej słuchanych polskich albumów na Spotify. Po sukcesach wydawniczych, Paweł i Maciek zagrali setki koncertów w całej Polsce, współtworzyli Orkiestrę Męskiego Grania wspólnie z Mrozem i Darią Zawiałow, a ostatnio, wspólnie z Kukonem, wystąpili z projektem specjalnym na festiwalu ZORZA za sprawą zaproszenia od Dawida Podsiadły. W październiku 2025 roku odbędzie się premiera ich najnowszego albumu pt. „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK”, a nowy materiał na żywo można będzie usłyszeć podczas zbliżającej się trasy koncertowej, zatytułowanej „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK TOUR”.

załączniki

kontakt dla mediów
Account Executive, MSL Group
Jakub Świderski

jakub.swiderski@mslgroup.com

tel: 502 348 173

informacje o firmie

O Intersnack Poland

Intersnack Poland Sp. z o. o. jest częścią Grupy Intersnack, lidera na rynku słonych przekąsek z niemal 60-letnim doświadczeniem. Początki działalności polskiej spółki sięgają 1992 roku, kiedy w fabryce w Słomnikach rozpoczęto produkcję orzeszków marki Felix, która bardzo szybko stała się liderem w kategorii orzeszków ziemnych i orzechów przekąskowych. W 2011 roku na rynku pojawiły się produkty pod marką Przysnacki, która krótko po wprowadzeniu zdobyła pozycję nr 2 w kategorii chrupek i prażynek i nr 1 w tej kategorii w kanale hipermarketów. Obecnie Intersnack Poland zatrudnia ponad 1 200 osób w trzech zakładach produkcyjnych: w Nysie, gdzie wytwarzane są chipsy, chrupki i prażynki, w Radomiu, gdzie produkowane są chipsy oraz w Słomnikach, gdzie przetwarzane są orzechy i orzeszki. W 2024 roku polska spółka sprzedała ponad 80 tys. ton słonych przekąsek, a jej obroty osiągnęły ponad 1,6 mld złotych.

Każdego dnia Intersnack oferuje konsumentom najlepszy wybór pysznych słonych przekąsek, które zapewnią chwile chrupiącej przyjemności. O ich wysokiej jakości świadczą liczne nagrody – w Polsce są to m. in. Superbrands, Hit Handlu, Perła Rynku FMCG, Produkt Innowacyjny czy Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów®.

Firma przywiązuje przy tym bardzo dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Działania Intersnack na rzecz środowiska naturalnego skupiają się przede wszystkim na zmniejszeniu ilości odpadów powstających w procesie produkcji – zarówno opakowaniowych, jak i jadalnych – oraz śladu węglowego w całym łańcuchu dostaw. W Polsce w 2022 roku, zredukowana została ilość materiału opakowaniowego – o 24 proc. poprzez pocienienie folii oraz o 14 proc. poprzez zmniejszenie opakowania dla wybranych produktów marki Przysnacki. Dzięki temu w kartonach mieszczą się cztery paczki więcej, co przekłada się na optymalizację transportu, a tym samym redukcję emisji CO2 do atmosfery. Ponadto kartony te, podobnie jak puszki produktów marki Felix, są wykonane w 100 proc. z materiałów nadających się do recyklingu. Dodatkowo, już od 2020 roku polskie fabryki Intersnack nie generują żadnych odpadów spożywczych – materiały odpadowe są wykorzystywane m. in. jako kompost czy pasza dla zwierząt. Eliminując na każdym kroku marnotrawstwo i straty, firma przyczynia się do tworzenia gospodarki obiegu zamkniętego.

O zespole KACPERCZYK

Maciek i Paweł Kacperczyk zadebiutowali w 2020 roku płytą „Sztuki Piękne”, a znajdujący się na niej utwór „Iggy” docenił sam zainteresowany, czyli Iggy Pop, m.in. wspominając o braciach podczas swojej audycji w radiu BBC. W listopadzie 2021 roku, duet powrócił z „Kryzysem Wieku Wczesnego”. Krążek krótko po premierze pokrył się złotem, a finalnie platyną (m.in. ze względu na wielki hit „Sebiksy", który osiągnął status podwójnie platynowej płyty). Trzeci album pt. „Pokolenie Końca Świata” ukazał się latem 2023 roku. Płyta, na której znajdziemy takie utwory jak „Syn okiennika”, z gościnnym udziałem Artura Rojka, czy „Jakbym zjadł mentosy i popił je colą”, zadebiutował na pierwszym miejscu zestawienia OLiS i w pierwszych tygodniach premiery utrzymywał się na pierwszym miejscu najczęściej słuchanych polskich albumów na Spotify. Po sukcesach wydawniczych, Paweł i Maciek zagrali setki koncertów w całej Polsce, współtworzyli Orkiestrę Męskiego Grania wspólnie z Mrozem i Darią Zawiałow, a ostatnio, wspólnie z Kukonem, wystąpili z projektem specjalnym na festiwalu ZORZA za sprawą zaproszenia od Dawida Podsiadły. W październiku 2025 roku odbędzie się premiera ich najnowszego albumu pt. „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK”, a nowy materiał na żywo można będzie usłyszeć podczas zbliżającej się trasy koncertowej, zatytułowanej „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK TOUR”.