internet technologie media/marketing/reklama
Aplikacja „Pulsu Biznesu” w nowej odsłonie
„Puls Biznesu” uruchomił nową, odświeżoną wersję swojej aplikacji mobilnej. Dzięki wprowadzonym udoskonaleniom, użytkownicy zyskują jeszcze szybszy dostęp do informacji gospodarczych, analiz rynkowych, podcastów czy materiałów wideo - wszystko w bardziej przejrzystym i intuicyjnym interfejsie.
Aplikacja „Pulsu Biznesu” zapewnia użytkownikom dostęp do bieżących informacji gospodarczych i biznesowych, przeglądu rynków czy najnowszych informacji z giełdy. Daje również możliwość zapoznania się z e-wydaniem gazety w formacie PDF już wieczorem, dzień przed publikacją wydania papierowego. W aplikacji dostępne są dedykowane sekcje, takie jak podcasty, wideo, Nieruchomości, PB Po Godzinach czy Motoryzacja.
Wraz z nową odsłoną aplikacji, jej strona główna wyposażona została w nowe elementy. Wśród nich znalazła się m.in. sekcja MójPortfel - zintegrowana z kontem użytkownika, dzięki czemu obserwowane przez niego spółki dostępne są zarówno z poziomu serwisu www, jak i aplikacji. Użytkownicy zyskali ponadto funkcję MójPB, która pozwala na personalizację treści i wybór interesujących kategorii, tematów, firm, a nawet dziennikarzy „Pulsu Biznesu”.
Atutem aplikacji w odświeżonej wersji jest jej szybkość, a także większa spójność z serwisem pb.pl. Wprowadzone ulepszenia sprawiają, że aplikacja jeszcze lepiej wpisuje się w potrzeby informacyjne zainteresowanych biznesem, gospodarką i ekonomią, w tym przedsiębiorców, dyrektorów, menedżerów i wszystkich, którzy na co dzień śledzą rynek.
- Wygoda, personalizacja, szybki dostęp do artykułów i podcastów - te trzy cele postawiliśmy sobie, rozpoczynając prace nad nową aplikacją „Pulsu Biznesu”. Zależało nam, aby każdy czytelnik mógł z łatwością odnaleźć najważniejsze dla siebie treści. Chcieliśmy także, by korzystanie z aplikacji było po prostu przyjemnym doświadczeniem, zarówno dla tych, którzy rozpoczynają dzień od lektury „Pulsu Biznesu”, jak i osób, dla których nowa aplikacja będzie pierwszym kontaktem z naszymi treściami. Trzymając się tych założeń, planujemy wprowadzić do aplikacji kolejne funkcjonalności i udogodnienia – podkreśla Mateusz Szymański, Head of Audience Engagement w “Pulsie Biznesu”.
Za stworzenie nowej odsłony aplikacji odpowiadała firma Techlabee: www.techlabee.ai, z którą „Puls Biznesu” współpracował także przy przebudowie serwisu pb.pl.
Do korzystania z aplikacji potrzebne jest niezmiennie posiadanie aktywnego konta na pb.pl. Pełna jej zawartość dostępna jest wyłącznie dla subskrybentów „Pulsu Biznesu”. Z aplikacji można korzystać na smartfonach i tabletach.
Dostępna jest ona do pobrania w:
- Google Play: https://bit.ly/46ZocLA
- App Store: https://bit.ly/3KnSuil
kontakt dla mediów
Witold Mianowski
w.mianowski@pb.pl
tel: 605820136
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Witold Mianowski
w.mianowski@pb.pl
tel: 605820136
informacje o firmie