praca media/marketing/reklama

UNIQA triumfuje w Employer Brand Management Awards – zdobywa 5 nagród

  • UNIQA zdobyła aż pięć nagród w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards.
  • Nagrody przyznano za kampanię promującą markę pracodawcy „W UNIQA jesteśmy razem” oraz UNIQAlny program wellbeingowy dla pracowników.
  • Employer Brand Management Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia projekty skutecznego budowania marki pracodawcy.

Konkurs Employer Brand Management Awards wyróżnia najbardziej innowacyjne i skuteczne działania w obszarze budowania marki pracodawcy. Na uroczystej gali 24 września 2025 r. w Londynie UNIQA zdobyła:

  • Złoto (pierwsze miejsce) za Najlepszą inicjatywę wellbeingowa.
  • Srebro (drugie miejsce) za Najlepszą komunikację marki pracodawcy do odbiorców wewnętrznych.
  • Srebro (drugie miejsce) za Najlepszą integrację employer brandingu ze strategią komunikacyjną.
  • Brąz (trzecie miejsce) za Najlepszą komunikację marki pracodawcy do odbiorców zewnętrznych.
  • Brąz (trzecie miejsce) za Najlepsze zarządzanie marką pracodawcy w sektorze finansowym.

Jury doceniło nasz UNIQAlny program wellbeingowy, który wspiera pracowników UNIQA w sferze mentalnej, a także wzmacnia ich kompetencje w codziennej pracy, stwarzając przyjazne warunki do działania. Nagrody zdobyła także kampanię promującą markę pracodawcy W UNIQA jesteśmy razem, która w wyjątkowy sposób podkreśla wartości wspólnoty, szacunku i różnorodności – fundamenty kultury organizacyjnej UNIQA.

– W UNIQA wierzymy, że różnorodność jest naszą siłą, a wspólnota – naszym fundamentem. Przygotowana przez nas kampania to nie tylko komunikacja marki pracodawcy, ale wyraz naszej tożsamości i wartości, które realnie wpływają na codzienne życie w firmie. Cieszy nas, że te działania zostały dostrzeżone i docenione na arenie międzynarodowej – mówi Magdalena Morgaś, dyrektorka Działu Kultury Organizacyjnej, Rekrutacji i Rozwoju Pracowników w UNIQA.

Spot otwierający kampanię zaczyna się od mocnych słów: Czy świat nie byłby lepszy, gdybyśmy nie hejtowali innych ze względu na płeć, wiek, przekonania, wygląd, doświadczenia czy orientację seksualną?. Film w czarno-białej scenerii skupia się na emocjach i autentycznych historiach pracowników UNIQA, którzy mierzą się ze stereotypami i trudnymi pytaniami. W produkcji wystąpiło 12 osób wyłonionych w wewnętrznym castingu. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja Be About – Hybrid Agency.

Kampania nawiązuje do programu kulturowego Szanuję, NIE hejtuję oraz działalności Fundacji UNIQA, która wspiera dzieci i młodzież dotknięte hejtem. Działania te są wyrazem społecznej odpowiedzialności firmy i jej zaangażowania w budowanie empatycznego środowiska pracy.

Employer Brand Management Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia projekty skutecznego budowania marki pracodawcy. Jury nagradza najlepsze programy i kampanie, a także wyróżniające się na tle innych firmy. Nagrody w Londynie odebrali Anna Gajda, ekspertka ds. rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy oraz Maciej Krzysztoszek, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Eventów.

Spot oraz materiały kampanijne dostępne są w kanałach społecznościowych UNIQA oraz na stronie internetowej https://www.uniqa.pl/kariera/szanuje-nie-hejtuje/

kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy, UNIQA Polska
Maciej Krzysztoszek

maciej.krzysztoszek@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska


Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2022 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł prawie 4,15 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,7 mld zł odszkodowań i świadczeniach. Obsługują 6,1 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają ponad 80 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl


Grupa UNIQA


Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2021 r. Grupa UNIQA zebrała 6,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com

 

załączniki

kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy, UNIQA Polska
Maciej Krzysztoszek

maciej.krzysztoszek@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska


Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2022 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł prawie 4,15 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,7 mld zł odszkodowań i świadczeniach. Obsługują 6,1 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają ponad 80 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl


Grupa UNIQA


Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2021 r. Grupa UNIQA zebrała 6,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com