media/marketing/reklama

Twórcy Battlefield 6 prezentują zwiastun kampanii dla jednego gracza

25.09.2025 | Electronic Arts

Podczas wydarzenia PlayStation State of Play, Electronic Arts i Battlefield Studios zaprezentowały zupełnie nowy trailer, skupiający się na kampanii dla jednego gracza w Battlefield 6.

Zwiastun trybu dla jednego gracza jest dostępny TUTAJ 

Rok 2027, świat stoi na krawędzi zagłady po wstrząsie, jaki wywołało głośne, polityczne zabójstwo. Największe kraje europejskie opuściły NATO, a Stany Zjednoczone i pozostali sojusznicy próbują poradzić sobie z zaistniałym kryzysem. NATO jest pogrążone w chaosie i rozbite, i tę okazję wykorzystuje ogromna prywatna korporacja wojskowa PAX ARMATA, która próbuje wypełnić powstałą lukę, korzystając przy tym z ogromnych zasobów finansowych i najnowszej technologii.

Kampania dla jednego gracza to seria pełnych emocji misji, w których gracz wciela się w kolejnych członków elitarnej jednostki Sztylet 13, amerykańskich szturmowców z formacji Marine Raiders, walczących z organizacją Pax Armata. Akcja toczy się w różnych zakątkach świata, od Brooklynu po Kair, oferując widowiskowe sceny, dynamiczne starcia i momenty, które zapierają dech w piersiach. To klasyczna, blockbusterowa kampania - intensywna, efektowna i pełna niespodziewanych zwrotów akcji.

Battlefield 6 wynosi rozgrywkę na zupełnie nowy poziom, oferując świeże tryby wieloosobowe oraz pełną napięcia kampanię dla jednego gracza, a powracający Battlefield Portal dostarczy niemal nieograniczone możliwości personalizacji rozgrywki. Dzięki szeregowi usprawnień, każde starcie, pojazd czy zastosowana strategia mogą przesądzić o zwycięstwie.

Battlefield 6 zadebiutuje 10 października na PlayStation®5, Xbox Series X/S i PC (Steam, EA app, Epic Games Store).

MATERIAŁY PRASOWE DOSTĘPNE NA STRONIE EAPressPortal.com

kontakt dla mediów
Michał Wędrychowski
Account Manager, MSL
Michał Wędrychowski

michal.wedrychowski@publicisgroupe.com

tel: +48 662 043 743

informacje o firmie

O Battlefield 

Battlefield to seria gier, znana z bezkompromisowej rozgrywki od ponad dwóch dekad. Uprzednio zrzeszając ponad 100 milionów graczy, którzy spędzili 5 miliardów godzin w grze, Battlefield Studios zamierza na nowo zdefiniować przyszłość gatunku strzelanek pierwszoosobowych. W skład zespołu wchodzą cztery światowej klasy studia: Criterion, DICE, Motive i Ripple Effect. Razem tworzą spójny wszechświat Battlefield – pełen immersyjnych doświadczeń, opartych na unikalnym DNA marki, którego fundamentem jest Battlefield 6.

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

kontakt dla mediów
Michał Wędrychowski
Account Manager, MSL
Michał Wędrychowski

michal.wedrychowski@publicisgroupe.com

tel: +48 662 043 743

informacje o firmie

O Battlefield 

Battlefield to seria gier, znana z bezkompromisowej rozgrywki od ponad dwóch dekad. Uprzednio zrzeszając ponad 100 milionów graczy, którzy spędzili 5 miliardów godzin w grze, Battlefield Studios zamierza na nowo zdefiniować przyszłość gatunku strzelanek pierwszoosobowych. W skład zespołu wchodzą cztery światowej klasy studia: Criterion, DICE, Motive i Ripple Effect. Razem tworzą spójny wszechświat Battlefield – pełen immersyjnych doświadczeń, opartych na unikalnym DNA marki, którego fundamentem jest Battlefield 6.

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.