media/marketing/reklama

TAILORS Group nowym członkiem SAPR

Do Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) dołączyła firma TAILORS Group, która wspiera klientów w zakresie relacji inwestorskich, public relations, ESG i digital. Tym samym do SAPR należą już 42 agencje, co czyni Stowarzyszenie największą organizacją zrzeszającą podmioty z branży PR.

TAILORS Group (tailorsgroup.pl) to firma doradcza, która świadczy kompleksowe usługi w obszarze relacji inwestorskich, PR korporacyjnego, ESG i digital. Agencję tworzy niemal 30 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w pracy z podmiotami z niemal wszystkich sektorów gospodarki, do których zaliczają się największe polskie przedsiębiorstwa, firmy z ugruntowaną pozycją w swoich branżach, jak i start-upy.

– SAPR to coraz ważniejszy głos polskiej branży PR. Dołączamy do dynamicznej organizacji, której pomysły na rozwój rynku są spójne z naszymi. Wierzę, że to będzie owocna współpraca – mówi Łukasz Wójcik, Partner Zarządzający TAILORS Group.

Stowarzyszenie Agencji Public Relations zrzesza obecnie 42 agencje działające w obszarze komunikacji i PR-u. Organizacja stawia sobie za cel budowanie profesjonalnych standardów rynkowych, wspieranie rozwoju branży i integrację środowiska PR w Polsce poprzez projekty odpowiadające na potrzeby zmieniającego się rynku.

– Dołączenie TAILORS Group do grona SAPR to kolejny krok w rozwoju naszej organizacji. Poszerzamy środowisko o agencje specjalizujące się w różnych obszarach komunikacji, co wzmacnia naszą rolę jako największego reprezentanta branży PR w Polsce – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

 

 

 

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 42 agencje, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą
o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 42 agencje, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą
o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl