zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

skate. debiutuje we wczesnym dostępie

16.09.2025 | Electronic Arts

Warszawa, 16 września 2025 – Electronic Arts oraz studio Full Circle ogłaszają premierę gry skate., najnowszej odsłony wielokrotnie nagradzanej serii skateboardowej. Od dziś tytuł dostępny jest we wczesnym dostępie na platformach PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One oraz PC za pośrednictwem Steam, Epic Games Store i EA app.

Zwiastun filmowy skate. jest dostępny tutaj

Gra skate. jest dostępna całkowicie za darmo* i oferuje pełną rozgrywkę międzyplatformową** oraz synchronizację postępów między urządzeniami**, co pozwala graczom, zarówno weteranom serii, jak i nowicjuszom, wspólnie cieszyć się jazdą na desce. Wczesny dostęp to dopiero początek rozwoju skate.Twórcy zapowiadają regularne aktualizacje, nowe funkcje i treści, które będą wprowadzane w ścisłej współpracy ze społecznością graczy. Celem jest stworzenie dynamicznego, stale ewoluującego świata skateboardingu, który odpowiada na potrzeby fanów i inspiruje do kreatywnej zabawy.

Wpadnij do San Vansterdam

Gra skate. to wieloosobowa produkcja osadzona w całkowicie otwartym świecie - tętniącym życiem miastem San Vansterdam. Każda ulica, dach czy zaułek staje się tu przestrzenią do wykonywania trików.Gracze mają do dyspozycji cztery unikalne dzielnice, zróżnicowane pod względem topografii, klimatu i charakterystycznych miejscówek skateboardowych. Od industrialnych kanałów i miejskich placów, przez zielone parki, aż po spektakularną katedrę przekształconą w centrum skatingowe - San Vansterdam oferuje niespotykany dotąd wachlarz możliwości dla fanów jazdy na desce.

„Z ogromną radością witamy graczy w San Vansterdam, miejscu, które wyznacza nowy standard jazdy na desce w historii serii skate.. Naszym priorytetem było dopracowanie fundamentów rozgrywki skateboardowej: uchwycenie emocji związanych z odkrywaniem nowych miejscówek, swobodą twórczej ekspresji oraz satysfakcją, jaka towarzyszy perfekcyjnie wykonanym trikom. Wczesny dostęp to nie tradycyjna premiera, lecz otwarte zaproszenie do współtworzenia przyszłości skate.. Wraz ze społecznością graczy chcemy dalej rozwijać ten świat i przesuwać granice tego, czym ta gra może się stać” - powiedział Mike McCartney, producent wykonawczy skate.

System Flick-It powraca

W grze skate. kultowy system sterowania Flick-It powraca w odświeżonej i rozbudowanej wersji, oferując jeszcze większą precyzję, głębię kontroli i autentyczność ruchów. Dzięki nowemu systemowi poruszania się poza deską gracze mogą eksplorować San Vansterdam wertykalnie, odkrywając ukryte lokacje zarówno nad dachami, jak i pod ulicami miasta.

San Vansterdam to tętniący życiem świat, w którym zawsze znajdzie się coś do zrobienia, niezależnie od tego, czy gra się solo, czy z przyjaciółmi. Gracze mogą:

  • Podejmować dynamiczne wyzwania i zadania, które uczą nowych trików i pozwalają popisać się umiejętnościami.
  • Tworzyć własne miejscówki dzięki funkcji Quick Drop, ustawiając rampy, poręcze, ławki i inne elementy. 
  • Odnajdywać innych skaterów i dołączać do nich w popularnych punktach miasta dzięki trybowi oglądania.
  • Opanować setki trików z pomocą Skatepedii, kompleksowego przewodnika po mechanikach gry.
  • Kolekcjonować i personalizować muzykę z dynamicznej ścieżki dźwiękowej, która łączy wschodzących artystów z muzycznymi legendami, takimi jak Denzel Curry, Earth, Wind & Fire czy Little Simz.

Ścieżka dźwiękowa, podobnie jak samo San Vansterdam, będzie ewoluować wraz z rozwojem gry, zarówno w fazie wczesnego dostępu, jak i po jej pełnej premierze.

Rozwój skate.

Gra skate. będzie nieustannie rozwijana przez cały okres wczesnego dostępu, oferując graczom regularne aktualizacje i nowe treści w każdym sezonie. Wśród planowanych rozszerzeń znajdą się nowe obszary do jazdy, wyzwania, wydarzenia, współprace z markami, elementy kosmetyczne oraz świeża muzyka. Sezon 1. rozpocznie się już w październiku i przyniesie dwa wydarzenia sezonowe, przepustkę skate.Pass z dodatkowymi nagrodami, a także szereg aktualizacji, które wzbogacą rozgrywkę. W kolejnych sezonach, oznaczonych jako 2. i 3., pojawią się funkcje długo wyczekiwane przez społeczność, takie jak drużynowy czat głosowy, rozbudowany edytor powtórek, nowe możliwości personalizacji postaci oraz dodatkowe triki, w tym impossible i darkslide. 

W skate. można już grać za darmo*. Dostępne są również opcjonalne zakupy elementów kosmetycznych w grze. Dla graczy, którzy chcą wyróżnić się jako „Początkowi założyciele” przygotowano Pakiet Założyciela lub Pakiet Założyciela Deluxe***. Zestawy te zawierają walutę w grze (San Van Bucks), a także niedostępne nigdzie indziej elementy kosmetyczne premium i przepustkę skate.Pass premium na sezon 1.† Te opcjonalne zestawy są dostępne od dzisiaj do 2 grudnia włącznie i zawierają:

  • Pakiet Założyciela (109,9 zł‡): 2800 San Van Bucks, elementy kosmetyczne Mocap, elementy kosmetyczne początkowego założyciela†† oraz przepustkę skate.Pass premium na sezon 1.
  • Pakiet Założyciela Deluxe (219,9 zł ‡): Cała zawartość Pakietu Założyciela plus dodatkowe 3100 San Van Bucks (łącznie 5900), mięsne elementy kosmetyczne, buty Vans Founders Old Skool††† oraz klasyczne koszulki nawiązujące do gier Skate 1, 2 i 3 

Po więcej informacji na temat skate. zapraszamy na stronę https://www.ea.com/games/skate/skate

*Może być wymagane konto na platformie i subskrypcja platformy (sprzedawana oddzielnie). Wymagane stałe połączenie z internetem i konto EA. Obowiązują ograniczenia wiekowe. Zawiera opcjonalne zakupy w grze.

**Obowiązują warunki i ograniczenia. Więcej informacji na stronie https://go.ea.com/skate-cross-play.

***Ograniczony czasowo zakup jest dostępny do 2 grudnia 2025 19:00 CET. Obowiązują warunki i ograniczenia. Więcej informacji na stronie ea.com/games/skate/skate/game-disclaimers.

†Przepustka skate.Pass sezonu 1. będzie dostępna w grze podczas sezonu 1., od 7 października do 2 grudnia 2025 roku (o 10:00 czasu pacyficznego). Zawartość przepustki skate.Pass wymaga do odblokowania wszystkich aktualizacji gry. Dokładne daty mogą ulec zmianie.

‡Sugerowana cena detaliczna. Ceny mogą ulec zmianie, szczegóły są dostępne na stronie sprzedawcy.

††Tylko w Pakiecie Założyciela lub Pakiecie Założyciela Deluxe, niedostępne po 2 grudnia 2025

†††Tylko w Luksusowym Zestawie Założyciela, niedostępne po 2 grudnia 2025

MATERIAŁY PRASOWE SĄ DOSTĘPNE NA STRONIE EAPressPortal.co

kontakt dla mediów
Michał Wędrychowski
Account Manager, MSL
Michał Wędrychowski

michal.wedrychowski@publicisgroupe.com

tel: +48 662 043 743

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

kontakt dla mediów
Michał Wędrychowski
Account Manager, MSL
Michał Wędrychowski

michal.wedrychowski@publicisgroupe.com

tel: +48 662 043 743

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.