wydarzenia media/marketing/reklama

Ostatnie dni na zgłaszanie projektów do PR Wings. Zainspiruj się kampaniami z 2024 roku

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) przypomina, że do północy 7 września br. można przesyłać zgłoszenia do jubileuszowej, piątej edycji konkursu PR Wings. W tym roku odnotowano już wyraźny wzrost liczby nadesłanych kampanii w porównaniu z poprzednią edycją - poinformowali organizatorzy podczas środowego śniadania prasowego.

Konkurs PR Wings od pięciu lat promuje i buduje najwyższe standardy w public relations. Do udziału zaproszeni są wszyscy realizatorzy działań PR – agencje, firmy, NGO, uczelnie oraz instytucje publiczne, które zrealizowały kampanie w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku. Projekty można zgłaszać w 29 kategoriach, obejmujących zarówno obszary tematyczne, jak i sektorowe.

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie zgłoszenia najpóźniej do godziny 23:59 dnia 7 września br. Opłatę rejestracyjną można natomiast uiścić w kolejnych dniach.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie: www.prwings.pl.

– Cieszymy się, że konkurs z roku na rok przyciąga coraz więcej projektów. To dowód na to, jak potrzebna jest przestrzeń do nagradzania jakościowych i etycznych działań komunikacyjnych. Branża stale się rozwija, a rosnące zainteresowanie konkursami branżowymi wspiera nasz wspólny cel, jakim jest ciągłe doskonalenie się profesjonalistów PR – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.

– PR Wings to nie tylko rywalizacja, ale także wspólna lekcja i okazja, by uczyć się od siebie nawzajem i inspirować. Każde zgłoszenie to również moment refleksji nad codzienną pracą i jej efektami: co warto kontynuować, co udoskonalić, a co wymaga jeszcze dopracowania – podkreśla Jakub Zajdel, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.

– Mogę zapewnić, że proces oceny będzie rzetelny, a efektem pracy jurorów będzie wskazanie prawdziwych perełek wśród projektów. Zachęcam do udziału, ponieważ czas poświęcony na przygotowanie zgłoszenia to inwestycja, która zawsze się zwraca. Jeśli nie w postaci statuetki, to w formie strategicznego ćwiczenia i okazji do krytycznej analizy własnych działań – dodaje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Ogłoszenie finalistów nastąpi w październiku, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.

Kampanie można zgłaszać łącznie w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych: Angażujący event; Custom Publishing; Employer Branding; ESG i CSR; Kampania edukacyjna; Kampania pro bono; Komunikacja B2B; Komunikacja kryzysowa; Komunikacja wewnętrzna; Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI; Media Relations; Media społecznościowe i influencer marketing; Mistrzowska skuteczność; Ochrona przed dezinformacją; PR korporacyjny; PR produktowy; PR terytorialny; Public Affairs i lobbing oraz w 11 kategoriach sektorowych: Branża FMCG; Branża motoryzacyjna; Finanse i ubezpieczenia; Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura; PR instytucji publicznych; Przemysł, chemia, energetyka; Rolnictwo; Rynek zdrowia; Sport, turystyka, hotelarstwo; Technologia i innowacje; Transport, spedycja, logistyka.

Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją kampanii nagrodzonych w ubiegłorocznej 4. edycji konkursu, które mogą posłużyć jako inspiracja do tegorocznych zgłoszeń.


Organizator konkursu PR Wings: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

Partnerzy: Business Centre Club, CEDC, CSRinfo, EVENT HALL, Farma Bii, Federacja Przedsiębiorców Polskich, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, IAB Polska, Instytut Monitorowania Mediów, KDK Events, Konfederacja Lewiatan, Leniva° Studio, Mediaboard, Mediafresh, Michał Gmitruk Production, netPR.pl, Osborne Clarke, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Pracodawcy RP, Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „Prom” oraz Uniwersytet SWPS.

Patroni medialni: Biznes24, BiznesAlert.pl, Defence24.pl, Marketing przy Kawie, Mediarun.com, Newseria, Newsline, ngo.pl, Obserwator Logistyczny, Press, PRoto.pl, Puls Biznesu, PulsHR.pl, Think MICE, Wiadomości Handlowe, Wirtualnemedia.pl, WNP.pl oraz Wprost.

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 41 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 41 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl