technologie media/marketing/reklama
Nowa kampania reklamowa Netii – streamingi nawet przez 6 miesięcy za 0 zł
„Skomponuj swój rozrywkowy róg obfitości”, to hasło przewodnie szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, promującej nowe oferty pakietowe Netii z możliwością wyboru serwisów streamingowych takich jak: Disney+, HBO Max, czy – debiutujący w Netii – SkyShowtime, w cenie abonamentu. Przy zawarciu umowy na 2 lata nawet przez 6 miesięcy abonament wynosi 0 zł.
W dniu 23 sierpnia br. wystartowała nowa kampania reklamowa ATL (OOH, TV, YouTube, TikTok i inne) marki Netia, która wspiera sprzedaż nowej gamy ofert promocyjnych pod nazwą „Wybierz…”
W kampanii eksponowane są przede wszystkim pakiety szybkiego internetu w technologiach światłowodowych na sieci Netii w budownictwie wielorodzinnym w opcjach do 1 Gb/s i do 2 Gb/s z usługą TV, do których można dokupić (wliczone w cenę poszczególnych usług) dostępy do serwisów streamingowych: Disney+, HBO Max, SkyShowtime. Promowania oferta dotyczy umów na 24 miesiące, przy czym zarówno usługa internetowa, jak i telewizyjna, a także wybrany przez klienta dostęp/dostępy do serwisów VoD objęte są promocyjnym okresem zwolnienia z opłat abonamentowych na start przez okres aż 6 miesięcy.
Mitologiczna platforma w wielu odsłonach
Po raz kolejny główną bohaterką kampanii reklamowej jest Bogini Netia, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska. Tym razem towarzyszy jest m.in. jeden z najbardziej znanych herosów – Herakles.
W kampanii TV (emisja w kanałach Polsatu i Grupy TVN Discovery Polska do końca września br.) pojawią się spoty 15 i 30-sekundowe, natomiast na potrzeby emisji w serwisie YouTube powstała cała seria kilkusekundowych spotów, skierowanych od poszczególnych segmentów konsumenckich.
Wizualizacje nawiązujące do spotów TV/YT pojawiły się też na tyłach autobusów w: Warszawie, aglomeracji śląskiej, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Lublinie, Łodzi i Trójmieście. Za kreację w tym obszarze odpowiada agencja Content Invest (d. Red8), natomiast za zakup mediów leży po stronie agencji: Iprospect (TV oraz tyły autobusów) i Essencemediacom (YouTube i TikTok).
kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
karol.wieczorek@netia.pl
tel: 223522354
informacje o firmie
O Netii:
Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.
Klienci biznesowi znajdą w ofercie Grupy Netia m.in. najwyższej jakości usługi dostępu do internetu, transmisji danych, komunikacji głosowej, komunikacji zintegrowanej oraz szereg zaawansowanych rozwiązań ICT (NetiaNext), opracowanych z myślą o usprawnieniu procesów i zwiększeniu efektywności.
Netia jest też jednym z czołowych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce oraz właścicielem 5 Data Center zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i okolicach. Zapewnia też pełną gamę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, z Security Operation Center (SOC) włącznie.
kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
karol.wieczorek@netia.pl
tel: 223522354
informacje o firmie
O Netii:
Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.
Klienci biznesowi znajdą w ofercie Grupy Netia m.in. najwyższej jakości usługi dostępu do internetu, transmisji danych, komunikacji głosowej, komunikacji zintegrowanej oraz szereg zaawansowanych rozwiązań ICT (NetiaNext), opracowanych z myślą o usprawnieniu procesów i zwiększeniu efektywności.
Netia jest też jednym z czołowych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce oraz właścicielem 5 Data Center zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i okolicach. Zapewnia też pełną gamę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, z Security Operation Center (SOC) włącznie.