sprawy społeczne nauka/edukacja/szkolenia
Projekt „Dobro w plecaku” dla dzieci z domów dziecka
W Auchan rusza zbiórka mikro-datków na rzecz Omenaa Foundation i akcji „Dobro w plecaku”. Od 21 sierpnia br. klienci sieci Auchan w całej Polsce mogą wesprzeć finansowo projekt „Dobro w plecaku”. Zbiórka prowadzona jest na rzecz Omenaa Foundation i ma na celu zebranie środków finansowych na szkolne wyprawki i inne potrzeby dzieci z domów dziecka objętych wsparciem Omenaa Foundation. Wpłat dokonywać można poprzez aplikację Donateo, wdrożoną do sieci terminali hipermarketów Auchan. Akcja potrwa do 30 września 2025 r.
Podczas zakupów w hipermarketach Auchan klienci mają możliwość przekazania darowizny poprzez aplikację Donateo. Wystarczy, że przy finalizacji transakcji bezgotówkowej zdecydują się na wsparcie – wówczas do rachunku doliczana jest kwota do 2 zł, która trafia bezpośrednio na konto Omenaa Foundation. Klient otrzymuje niefiskalne potwierdzenie operacji, a darowizna jest odzwierciedlona również na jego koncie bankowym.
W Auchan od lat realizujemy działania na rzecz najbardziej potrzebujących. Tym razem pragniemy wesprzeć dzieci wychowujące się w domach dziecka – pozbawione tego co dla wielu z nas jest oczywistością – wsparcia bliskich, poczucia bezpieczeństwa i możliwości pełnego rozwoju. Wyprawka szkolna to znacznie więcej niż zeszyty i kredki – to symbol równego startu, poczucia godności i nadziei na lepszą przyszłość. Współpraca z Omenaa Foundation jest dla nas bardzo ważna – pozwala nam realnie zmieniać codzienność dzieci z domów dziecka i budować przyszłość opartą na edukacji, szacunku i trosce – Magdalena Bobko, dyrektorka CSR Auchan Retail Polska.
Omenaa Foundation od lat angażuje się w systemowe wsparcie placówek opiekuńczo-wychowawczych w Polsce. Fundacja nie tylko finansuje wyprawki i zajęcia edukacyjne, ale też wspiera rozwój emocjonalny, psychologiczny i zawodowy dzieci, które zbyt wcześnie musiały stać się samodzielne.
To już kolejna akcja charytatywna przeprowadzana w hipermarketach Auchan we współpracy z Donateo. Wcześniej beneficjentem zbiórek była Polska Federacja Banków Żywności, Fundacja Happy Kids, Komitet Ochrony Praw Dziecka, czy Fundacja UNAWEZA.
Akcji „Dobro w plecaku” towarzyszy komunikacja w SM Omenaa Foundation obejmująca m.in. spot z udziałem Cezarego Pazury. Spot można obejrzeć TU.
Do udziału w zbiórce przez cały czas jej trwania w hipermarketach Auchan będzie zachęcał również dżingiel z głosem Cezarego Pazury.
Warto podkreślić, że udział Cezarego Pazury w akcji „Dobro w plecaku” ma charakter całkowicie pro bono – aktor dołączył do niej wyłącznie z potrzeby serca i chęci wsparcia dzieci z domów dziecka.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, hipermarketami Atac hiper discount, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, hipermarketami Atac hiper discount, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl