styl życia budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek

Apartament w stolicy i nadmorska rezydencja – dwa oblicza doświadczenia Royal Tulip

01.08.2025 | Louvre Hotels

Żyjemy szybko – od projektu do projektu, gnamy bez wytchnienia. Na szczęście są miejsca stworzone po to, byśmy mogli złapać oddech, przestrzenie, w których ciągłe „muszę” zamienia się nareszcie w „mogę” i „chcę”. Royal Tulip Warsaw Centre i Royal Tulip Sand Kołobrzeg to dwa obiekty, które w dwóch zupełnie różnych destynacjach oferują jedno doświadczenie i jeden styl życia. Łączy je filozofia, w myśl której gościnność to nie usługa, lecz budowanie wspólnoty.

Metropolia doświadczeń

W biznesowym centrum Warszawy, pośród tętniących życiem ulic i nowoczesnych biurowców, znajduje się wyjątkowe miejsce, które oferuje coś więcej niż wypoczynek od miejskiego zgiełku – tworzy przestrzeń do życia w harmonii z pulsującym rytmem metropolii. Wysokiej klasy Royal Tulip Warsaw Centre to przestrzeń stworzona z myślą o współczesnych nomadach – tych, którzy chcą zatrzymać się na dłużej, nie rezygnując z komfortu ani jakości.

– Nasz obiekt żyje razem z miastem, ale równocześnie pozwala od niego odpocząć. To coś więcej niż miejsce pobytu, to drugi dom w sercu stolicy. Gościa traktujemy jak mieszkańca, część naszej społeczności, którą każdego dnia zapraszamy do wspólnych aktywności – mówi Agata Jeżyna, Senior Marketing Manager w Royal Tulip Warsaw Centre.

Obiekt oferuje przestronne apartamenty z aneksem kuchennym, nowoczesną strefę wellness oraz w pełni wyposażone centrum biznesowe – wszystko na najwyższym poziomie. Ale dla tych, którzy chcą tu naprawdę mieszkać, a nie tylko „zatrzymać się na noc”, przygotowano coś więcej. Koordynator Guest Relations regularnie organizuje różnorodne aktywności w przestrzeniach wspólnych obiektu: środowe warsztaty koktajlowe w Mozaika Barze, czwartkowe treningi pod okiem specjalisty w siłowni, leniwe weekendy, podczas których można sięgnąć po planszówki albo odpalić grę na konsoli PSP – wszystko po to, by dobrze spędzić czas.

– Na przykład nasze warsztaty w Mozaika Barze to nie tylko nauka miksologii, ale też świetna okazja, by poznać sąsiadów z pokoju obok. Czasem wystarczy jedno wspólne popołudnie, by dostrzec, jak wiele możemy czerpać z tego, że wywodzimy się z różnych miast, krajów, kultur. To zadziwiające, jak szybko zaczynamy mówić tym samym językiem, językiem ludzi otwartych na świat i celebrujących dobre życie – opowiada Anna Niewiadomska, Director of Guest Services w Royal Tulip Warsaw Centre.

Nowością tego roku jest specjalny cykl wydarzeń tematycznych: Royalowy Koncertowy. W czasie największych muzycznych wydarzeń w stolicy – koncertów gwiazd, takich jak Justin Timberlake, AC/DC, Guns N’ Roses, Jennifer Lopez, Iron Maiden czy Kendrick Lamar – wspólne przestrzenie zyskują nowy charakter. Pojawiają się tematyczna scenografia, atrakcje nawiązujące do koncertu i muzyka danego artysty w tle.

– Po koncercie zapraszamy gości na afterparty z autorskim koktajlem inspirowanym twórczością gwiazdy wieczoru. Chcemy, by ich muzyczna przygoda nie kończyła się z ostatnim bisem, lecz trwała dalej, przez cały pobyt w mieście. To część naszej filozofii: budowanie wspólnoty poprzez wyjątkowe doświadczenia. Takie podejście staje się wizytówką Royal Tulip Warsaw Centre jako nie tylko miejsca pobytu, ale też przestrzeni pełnej znaczeń – podkreśla Anna Niewiadomska.

Morze możliwości

Trzysta metrów od plaży, w pobliżu zabytkowego parku zdrojowego, Royal Tulip Sand Kołobrzeg nie epatuje przepychem. Nie musi. – Od gości często słyszymy, że u nas „łapią oddech pierwszy raz od miesięcy” – opowiada dyrektor hotelu Monika Zielińska. – To dla nas sygnał, że robimy coś dobrze, ale też duża odpowiedzialność. Dlatego nie podkręcamy wrażeń na siłę. Dajemy czas i przestrzeń do czerpania z życia pełnej przyjemności. Na dotyk morskiej wody, na powiew bryzy. Na poranny spacer bez telefonu. Na rytuał, który ma znaczenie tylko dla ciebie – dodaje.

Sand Spa to właśnie taka przestrzeń – zmysłowa, zaprojektowana po to, by wrócić do siebie. Rytuały wellness, naturalne składniki, cisza. Basen, jacuzzi, sauna. Wszystko z dala od instagramowego szumu, dźwięków powiadomień, pilnych wiadomości na skrzynce. – Nasz świat to miękkie światło, bawełniane szlafroki, herbata po masażu. To uważność. Mamy gości, którzy od lat wracają tylko po to, żeby znowu poczuć ten stan lekkości – mówi Monika Zielińska.

Pokoje i apartamenty w hotelu są jasne, eleganckie, przestronne. Robią wrażenie, ale przede wszystkim pozwalają się wyciszyć. Goście przyjeżdżają w parach, z dziećmi, z przyjaciółmi. Na weekend, na tydzień. Na urodziny, baby shower czy wieczór panieński. – Przy takich wyjątkowych okazjach pomagamy zorganizować coś więcej niż uroczysty wieczór w restauracji. Chcemy stworzyć wspomnienia na całe życie – przekonuje Monika Zielińska. – Mamy swoje sposoby: kwiaty, szampan… ale najważniejsze jest to, że tutaj ludzie naprawdę się zatrzymują. Żyją swoim rytmem i według własnych wyobrażeń, a my się do tego dostosowujemy – podsumowuje.

Dla tych, którzy lubią ruch, są rowery i nadmorskie trasy. Na tych, którzy nie chcą wypaść ze swojej rutyny – czeka hotelowa siłownia. Na najmłodszych – Kids Club i animacje pod okiem opiekunów. Na koneserów smaku – restauracja Sand{acz}. Nie są to jednak atrakcje z katalogu czy obowiązkowe punkty planu dnia w ośrodku wczasowym. To okruchy błogiej codzienności, które w Royal Tulip Sand Kołobrzeg każdy zbiera tak, jak lubi.

kontakt dla mediów
Social Media & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Anastazja Pauliuk

anastasiya.pauliuk@softboxgroup.pl

tel: 661 544 938

informacje o firmie

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie około 1 750 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym marki Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn, Tulip Residences, Campanile, Golden Tulip, Royal Tulip, 5 marek sieci Sarovar w Indiach oraz francuską grupę Hôtels & Préférence. Grupa ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

załączniki

kontakt dla mediów
Social Media & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Anastazja Pauliuk

anastasiya.pauliuk@softboxgroup.pl

tel: 661 544 938

informacje o firmie

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie około 1 750 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym marki Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn, Tulip Residences, Campanile, Golden Tulip, Royal Tulip, 5 marek sieci Sarovar w Indiach oraz francuską grupę Hôtels & Préférence. Grupa ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144