kultura/sztuka/rozrywka technologie
Uwiecznij ukryte skarby Polski i wygraj smartfon realme GT 7T – rusza kampania #StresOFFŻycieON
Warszawa, 27 czerwca 2025 r. – Już dziś rozpoczyna się organizowany przez realme ogólnopolski konkurs #StresOFFŻycieON, objęty honorowym patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej oraz magazynu „National Geographic Traveler”. Celem konkursu jest zachęcenie Polaków do odkrywania mniej znanych zakątków kraju i dzielenia się zdjęciami czy filmami w kreatywny sposób w mediach społecznościowych. Na zwycięzców czekają trzy najnowsze smartfony realme GT 7T.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy do 25 lipca 2025 roku opublikować na TikToku, Instagramie lub Facebooku zdjęcie lub film przedstawiające ukryte, wyjątkowe i unikatowe miejsce w Polsce. W poście należy zamieścić hasztagi #StresOffŻycieOn, #realmeGT7, a także oznaczyć oficjalne profile @realme.polska, @natgeopl i @polska.travel. Organizatorzy akcji nie narzucają żadnych zasad dotyczących sprzętu fotograficznego – liczy się pomysłowość, prawdziwe kadry i miłość do odkrywania nieznanych miejsc.
Konkurs jest częścią szerszej kampanii #StresOFFŻycieON, powstałej z inicjatywy realme, wraz z merytorycznym wsparciem Polskiej Organizacji Turystycznej oraz magazynu „National Geographic Traveler”. Projekt promuje ideę, według której technologia pomaga doświadczyć i doceniać otaczające nas piękno, a nie być źródłem dodatkowego stresu. Nowe smartfony z serii realme GT 7, dzięki potężnej baterii, ultraszybkiemu ładowaniu, zaawansowanym funkcjom fotograficznym i specjalnym filtrom podróżniczym, pozwalają uchwycić najważniejsze momenty z podróży po Polsce i dzielić się nimi.
Na autorów trzech najlepszych prac czekają smartfony realme GT 7. Zwycięzcy będą mieli także okazję stworzyć wyjątkowy dziennik podróży, podzielić się swoimi wrażeniami z korzystania z wygranego urządzenia, a ich prace zostaną opublikowane na łamach magazynu „National Geographic Traveler”.
Inicjatywa #StresOFFŻycieON to coś więcej niż kampania: jest promocją turystyki w duchu mindfulness, zachęceniem do zatrzymania się, zanurzenia w chwili i odkrywania ukrytych skarbów Polski.
kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
maciej.piotrowski@publicisgroupe.com
tel: 538 531 802
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
maciej.piotrowski@publicisgroupe.com
tel: 538 531 802
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211