transport

Nie spóźnij się do swojej bramki – Emirates zapowiada intensywny tydzień odlotów

25.06.2025 | Emirates

Warszawa, 25 czerwca 2025 – Rozpoczyna się czas letnich wakacji, więc linie Emirates przygotowują się na intensywny tydzień i wiele odlotów z Terminalu 3 na lotnisku Dubai International. Ponad 30 000 pasażerów odleci z DXB 26 czerwca i szacunkowo właśnie taka liczba osób dziennie będzie podróżować do 30 czerwca.

 

Planuj z wyprzedzeniem, aby podróż przebiegała bez zakłóceń

Ze względu na wakacyjne wyjazdy klienci Emirates powinni wziąć pod uwagę wzmożony ruch na drogach dojazdowych do lotniska, bardziej zatłoczone parkingi, większą liczbę pasażerów przechodzących odprawę graniczną oraz dłuższy czas potrzebny na przemieszczanie się między halami i dotarcie do bramek wejściowych.

  • W godzinach szczytu przyjedź na lotnisko 3 godziny przed odlotem
  • Przejdź przez kontrolę paszportową 1,5 godziny przed odlotem

Upewnij się, że godzinę przed odlotem jesteś już w pobliżu właściwej bramki do wejścia na pokład.

 

Pobierz aplikację Emirates, aby odprawić się online

Pobierz aplikację Emirates, aby mieć na wyciągnięcie ręki szczegółowe informacje o locie. Dzięki niej można rezerwować i zmieniać termin lotu, pobrać cyfrową kartę pokładową w przypadku większości miejsc docelowych, otrzymywać powiadomienia o locie, sprawdzić, jakie posiłki będą serwowane, w klasie biznes wstępnie zamówić ciepły posiłek, skorzystać z usług szofera, a nawet wstępnie wybrać i planować oglądanie filmów do obejrzenia w systemie rozrywki pokładowej. Klienci mogą również dokonać odprawy na stronie Emirates.com. Odprawa online i odprawa w aplikacji są dostępne 48 godzin przed odlotem.

 

Nadaj bagaż na lotnisku dzień wcześniej

Dla klientów Emirates dostępna jest bezpłatna usługa umożliwiająca nadanie bagażu na lotnisku w noc poprzedzającą podróż. Pasażerowie odlatujący z Dubaju mogą odprawić się wcześniej i nadać bagaż 24 godziny przed odlotem lub 12 godzin przed odlotem w przypadku lotów do USA. Dzięki temu nie będą tracić czasu na lotnisku i bezpośrednio udadzą się do strefy kontroli paszportowej.

 

Odprawa w Emirates City Check In & Travel Store

Nie trać czasu na lotnisku i odpraw się w Emirates City Check In and Travel Store w ICD Brookfield Place na terenie Dubai International Financial Centre (DIFC). Ta dogodna lokalizacja w samym sercu dzielnicy biznesowej pozwoli klientom Emirates wygodnie odprawić się i nadać bagaż nawet 24 godziny przed odlotem, a maksymalnie 4 godziny przed lotem. Klienci mogą dokonać odprawy w dowolnym momencie od godziny 8 do 22 każdego dnia. Zrobią to w wygodnych kioskach do samodzielnej odprawy, z pomocą agentów Emirates, czekających w specjalnych strefach, a także Sary – pierwszego na świecie robota odprawiającego.

 

Odprawa we własnym domu

Pasażerowie mogą również zdecydować się na odprawę we własnym domu w Dubaju i Szardży. Agenci Emirates dokonują odprawy w domu, hotelu lub biurze klienta, a następnie zabierają bagaże na pokład samolotu, dzięki czemu podróżujący może później dotrzeć na miejsce tylko z bagażem podręcznym. Home Check-In należy zarezerwować co najmniej 24 godziny przed lotem. Usługa jest bezpłatna dla pasażerów pierwszej klasy i członków programu Platinum Skywards.

 

Skorzystaj z bezpłatnego transportu na lotnisku

Do przemieszczania się między halą A i B klienci Emirates mogą skorzystać z bezpłatnego pociągu w terminalu 3. Przez całą dobę między halą A i C kursuje również autobus linii Emirates. Odjeżdża co 20 minut, a średni czas przejazdu również wynosi 20 minut. Przystanki dla wsiadających i wysiadających znajdują się przy wyraźnie oznaczonych stanowiskach połączeń – na poziomie przylotów, w sąsiedztwie centralnego stanowiska połączeń w hali A oraz przy stanowisku połączeń E – na poziomie wolnocłowym w hali C. Klienci klasy pierwszej mogą również korzystać ze specjalnych wózków Emirates dostępnych na żądanie na całym lotnisku, bezpłatne Dubai Airport Buggies (zwane również Dubai taxi) są do dyspozycji wszystkich klientów, a pierwszeństwo mają osoby starsze, rodziny z dziećmi oraz osoby z niepełnosprawnościami.

 

Upewnij się, że Twój bagaż jest zgodny z wytycznymi

Klienci Emirates powinni również pamiętać, żeby nie zabierać w podróż przedmiotów niedozwolonych. Szczególnie warto zwrócić uwagę na miejsce przewożenia urządzeń elektronicznych. Na przykład powerbanki dozwolone są w bagażu podręcznym, ale nie mogą się znaleźć w bagażu rejestrowanym. Na pokładzie przewieziemy też inteligentne torby, jeśli ich bateria jest wymienna, a bagaż mieści się w limicie rozmiaru i wagi podręcznego. Bateria może pozostać zainstalowana, jeśli inteligentna torba jest całkowicie wyłączona. E-papierosy – w tym e-papierosy, e-fajki, elektryczne przenośne kadzielnice (perfumowane) lub osobiste waporyzatory z baterią – muszą być przewożone w bagażu podręcznym i pojedynczo zabezpieczone przed przypadkowym uruchomieniem.

 

Zamów zakupy duty free w przedsprzedaży

Klienci ceniący swój czas mogą dokonać zakupów w strefie duty free w ramach przedsprzedaży na EmiratesRED.com i cieszyć się z ekskluzywnych produktów dostarczonych bezpośrednio do rąk własnych na pokładzie samolotu. Usługa wcześniejszego zamówienia dotyczy większości lotów, a klienci mogą dokonać zakupów od 21 dni do 40 godzin przed odlotem, należy wtedy podczas płatności podać numer połączenia. Następnie personel pokładowy podczas lotu dostarcza produkty bezpośrednio do klienta. W najnowszym letnim katalogu Emirates RED znalazło się ponad 200 produktów takich marek jak Hermes, Cartier, Tom Ford, Creed i Jo Malone, a klienci, którzy złożą zamówienie w przedsprzedaży, mogą użyć kodu RED10, aby zyskać 10% zniżki.

 

Wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami

Osoby z niepełnosprawnościami mogą skorzystać ze wsparcia przeszkolonego personelu Emirates i lotniskowego. Otrzymają przewodnik pomocny we wstępnym planowaniu podróży na Dubai International Airport (DXB), 2-godzinny bezpłatny postój na lotnisku oraz możliwość skorzystania ze specjalnej ścieżki priorytetowej odprawy, kontroli paszportowej, kontroli bezpieczeństwa i pierwszeństwa wejścia na pokład. Więcej informacji znajduje się w zakładce podróże dla osób z niepełnosprawnościami na stronie Emirates.com, a pomocą służą również przedstawiciele lokalnego biura Emirates.

Dokonaj odprawy online już teraz

 

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.