media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia
Wolność słowa ma moc również na YouTube – kanał Do Rzeczy blisko przekroczenia 100 tys. subskrybentów
Do Rzeczy SA, wydawca tygodnika Do Rzeczy oraz portalu dorzeczy.pl, z dumą informuje, że kanał redakcji na platformie YouTube na dniach przekroczy 100 tys. subskrybentów. Teraz jest ich 98,5 tys. To dla nas nie tylko powód do satysfakcji, ale także dowód na to, że wolność słowa jest ważna zarówno w słowie pisanym, jak i mówionym. Jest to też początek realizacji najważniejszego celu w trwającej emisji akcji Do Rzeczy SA.
– Jesteśmy dumni, że tak liczne grono odbiorców podziela nasze wartości i chce nas regularnie oglądać. Tym bardziej, że decyzję o intensyfikacji działań na YouTube podjęliśmy zaledwie w grudniu ubiegłego roku. Od tego czasu kanał zyskał ponad 30 tys. nowych subskrybentów, a każdego dnia ta liczba rośnie. To dla nas ogromna motywacja do dalszej pracy nad ciekawymi i wartościowymi materiałami – mówi Grzegorz Olszewski, Doradca Strategiczny Do Rzeczy SA
Od grudnia 2024 roku spółka intensywnie rozwija kanał, wzbogacając ofertę o różnorodne treści, skróty najważniejszych informacji oraz ekskluzywne komentarze redakcyjne. Obecnie kanał przyciąga średnio około 10 tys. nowych widzów miesięcznie. Rozwój obecności na YouTube to także jeden z kluczowych celów prowadzonej obecnie emisji akcji Do Rzeczy SA. Środki pozyskane z emisji spółka planuje przeznaczyć na modernizację studia, zakup nowoczesnego sprzętu oraz powiększenie zespołu redakcyjnego, który będzie odpowiedzialny za produkcję treści wideo.
– Niezależne dziennikarstwo to dziś jedno z kluczowych narzędzi walki z dezinformacją – zarówno tą szerzoną spoza granic Polski, jak i przez niektóre podmioty krajowe. Rosnące statystyki oglądalności świadczą o odchodzeniu widzów od tradycyjnej telewizji na rzecz platform internetowych, które zapewniają wolność wyboru treści i dostęp do niezależnych opinii. Dołożymy wszelkich starań, by nasz kanał był jednym z najbardziej wiarygodnych źródeł informacji na polskim YouTube – podkreśla Paweł Lisicki, Redaktor Naczelny i założyciel tygodnika Do Rzeczy.
Do 13.06.2025 r. do 16:00 można dokonać zapisu na akcje Do Rzeczy SA. Dynamiczna rozbudowa kanału jest jednym z głównych celów emisyjnych w bieżącej emisji. Zapisy można składać poprzez platformę Domu Maklerskiego INC - https://platforma.dminc.pl/campaigns/do-rzeczy
Kontakt dla Mediów i Inwestorów
W przypadku pytań dotyczących debiutu Do Rzeczy S.A. na NewConnect, strategii spółki
lub współpracy medialnej, zapraszamy do kontaktu:
Andrzej Starosta
InnerValue
+48 530 720 410
Chętnie udzielimy wszelkich informacji oraz odpowiemy na pytania dotyczące bieżącej działalności spółki i jej planów na przyszłość.
Śledź nasz rozwój i bądź na bieżąco z najważniejszymi wydarzeniami – razem kształtujemy przyszłość niezależnych mediów!
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.