transport

Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi Outlanderze PHEV

20.05.2025 | Mitsubishi Motors

Ambasador Mitsubishi Bartłomiej Topa odebrał od firmy Astara- polskiego importera tej marki -nowy hybrydowy model Outlander PHEV, który idealnie wpisuje się w jego ekologiczne podejście do życia. Znakomity aktor, znany z licznych ról teatralnych i filmowych, jeździ modelami japońskiej marki już od 7 lat. Samochód będzie mu towarzyszył nie tylko w codziennym użytkowaniu, ale także podczas realizacji filmów edukacyjnych, które mają inspirować do życia w zgodzie z naturą i promować zrównoważoną mobilność.

Bartłomiej Topa ma za sobą doskonały etap w zawodowej karierze i powiększa bogate portfolio brawurowo zagranych ról w serialach. Od lat pozostaje jednym z najbardziej charakterystycznych aktorów polskiego kina i telewizji. Obecnie przeżywa wyjątkowo intensywny i twórczy okres – kolejne serialowe, kultowe role tylko potwierdzają jego niezwykłą wszechstronność i zdolność do tworzenia postaci, które zostają z widzami na długo. Bartłomiej Topa pokazał już niejednokrotnie, że jest aktorem wszechstronnym, zdolnym zagrać zarówno w filmach sensacyjnych, jak i w komediach czy dramatach. Na scenach teatrów warszawskich, poznańskich i łódzkich Topa bawi publiczność komediowym talentem, grając nie schodzące z afisza spektakle. To czas, w którym aktor nie tylko rozwija swoją karierę, ale także wyraźnie zaznacza obecność w projektach ważnych społecznie i artystycznie. Bartłomiej Topa, znany ze swojego zaangażowania społecznego, stawia na zrównoważony rozwój i wspiera organizacje prospołeczne, takie jak Fundacja Synapsis i Klub Gaja. Jeg postawa wynika z głębokich przekonań, które realizuje na co dzień, pomagając ludziom i żyjąc w zgodzie z naturą. Fascynacja światem przyrody nie jest dla niego czymś nowym – zanim podjął studia aktorskie w Łodzi, ukończył technikum weterynaryjne, co pozwoliło mu jeszcze głębiej poczuć więź z naturą.

Bartłomiej Topa wybrał egzemplarz Mitsubishi Outlandera PHEV z pakietem Instyle Plus w nowym kolorze Moonstone Grey. Nowy szary lakier Premium Moonstone Grey Metallic – zaprojektowany specjalnie dla tego modelu – wnosi zupełnie nową jakość do palety kolorów marki. Trójwarstwowa formuła lakieru o metalicznym wykończeniu wykorzystuje zjawisko interferencji światła – klasyczna szarość zyskuje błękitne refleksy, które zmieniają się dynamicznie w zależności od kąta padania promieni. Efekt porównywalny z refleksami kamieni szlachetnych nadaje nadwoziu prestiżowy, nowoczesny charakter. Pakiet Instyle Plus to najbogatsza opcja w ofercie Outlandera PHEV. Wariant został stworzony z myślą o klientach poszukujących pełni komfortu, bezpieczeństwa i zaawansowanych rozwiązań. Pakiet integruje wszystkie dotychczasowe poziomy wyposażenia (Invite, Intense, Instyle), a uzupełniają go unikatowe akcenty stylistyczne i funkcjonalne, które podkreślają wyjątkowy charakter modelu i znacznie ułatwiają pokonywanie długich tras, co dla aktora występującego na teatralnych scenach i planach filmowych w całej Polsce, jest nieocenioną zaletą pojazdu.

Dla Bartłomieja Topy Mitsubishi Motors to marka, która wykracza poza produkcję niezawodnych samochodów, oferując rozwiązania proekologiczne. Japoński producent, przez lata angażujący się w zrównoważony rozwój, zyskał miano pioniera elektromobilności i dostawcy innowacyjnych, ekologicznych napędów hybrydowych zasilanych z zewnętrznych źródeł energii. Outlander PHEV z inteligentnym napędem 4x4 Super All Wheel Control i możliwością bezemisyjnego pokonywania nawet 86 km bez ładowania, dysponujący obszerną kabiną, skomunikowany ze światem, to dla aktora wymarzony partner w pracy, którym dojedzie wszędzie. Wybierając się w dłuższą trasę może liczyć na to, że a przy pełnym akumulatorze i zbiorniku paliwa przejedzie do 834 km.

Oto wrażenia Bartka po pierwszych podróżach:

Muszę przyznać, że 306 koni mechanicznych w Mitsubishi Outlanderze PHEV naprawdę czuć – znakomite przyspieszenie, no i ten błyskawiczny start dzięki silnikom elektrycznym – wszystko powyżej oczekiwań. Trudny test – szybka jazda po zakrętach – zdany celująco. Jeździłem poprzednim Outlanderem PHEV i nie sądziłem, że można jeszcze to ulepszyć. Najnowsza edycja znanego z Lancera Evo napędu 4x4 S-AWC daje jeszcze większą frajdę i lepsze trzymanie na zakrętach. Kolejna fajna sprawa to własna sala koncertowa firmy Yamaha – idealny, wysublimowany dźwięk daje wielkie wytchnienie podczas podróży. Nie jestem wielkim amatorem przepychu, ale przyznaję, że fotele z masażem i wentylacją robią wrażenie. Podoba mi się też design i jakość brązowej, skórzanej tapicerki.

Bezemisyjny samochód to dziś coś więcej niż tylko środek transportu – to świadomy wybór stylu życia i odpowiedzialności za przyszłość planety. Prezentowane w kanałach mediów społecznościowych polskiego oddziału Mitsubishi Motors (https://www.youtube.com/MitsubishiMotorsPL,https://www.facebook.com/MitsubishiMotorsPolska/,https://www.instagram.com/mitsubishi.polska/) proekologiczne filmy z serii Eko-Tropy Bartka Topy doczekały się nagrody w plebiscycie The Best of Moto.pl. Dzięki elektrycznemu napędowi hybrydowemu ładowanemu z zewnętrznej sieci, model taki jak Mitsubishi Outlander PHEV umożliwia cichą, czystą jazdę zarówno w zatłoczonym centrum miasta, jak i w sercu natury, nie zaburzając delikatnej równowagi ekosystemów. Nowy Outlander PHEV także w tym roku dowiezie ambasadora marki Mitsubishi Motors w kolejne dzikie ostępy na spotkania z ciekawymi ludźmi, którzy mają wiele do powiedzenia na temat ekologii.

Ogólnoeuropejska ośmioletnia ochrona producenta
Outlandera PHEV Mitsubishi Motors oferowany jest z pakietem rozszerzonej ochrony, pozwalającej właścicielom cieszyć się dłużej spokojną eksploatacją i opieką fachowców. Standardowa, 5-letnia gwarancja fabryczna została rozszerzona o kolejne 3 lata warunkowej ochrony, co daje aż 8 lat lub 160 000 kilometrów pewności – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Dłuższa ochrona to więcej niż obietnica – to wyraz zaufania do jakości i trwałości. To nie tylko konkretna korzyść finansowa, ale i realne poczucie bezpieczeństwa, szczególnie dla tych, którzy planują użytkować pojazd dłużej lub sprzedać go z dobrą historią serwisową. Rozszerzona ochrona Mitsubishi Motors rozpoczyna się po zakończeniu 5-letniej gwarancji fabrycznej lub po przekroczeniu 100 000 km, a następnie może być odnawiany corocznie – pod warunkiem wykonywania regularnych przeglądów w autoryzowanym serwisie. Zakres ochrony obejmuje kluczowe elementy pojazdu, w tym silnik, skrzynię biegów, układ elektryczny oraz komponenty hybrydowe. Program zawiera również przedłużoną pomoc drogową Mitsubishi Assistance, której warunki odnawiania są identyczne jak w przypadku rozszerzonej gwarancji na podzespoły.

O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com 

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie